„V deťoch sú uložené všetky naše veľké možnosti." (Lev Nikolajevič Tolstoj)
„Naozaj ani ty nie si na mojej strane, tatko?" Nymphadora hľadela na svojho otca a očakávala odpoveď.
„Dora, musíš pochopiť, že ja si žiadnu stranu nevyberám. Nikdy som si nevyberal. Medzi tebou a tvojou matkou si vyberať nemôžem," vravel jej Ted. „A rovnako musíš pochopiť, že nie všetko, čo urobíš je správne."
„Ty a mama ste sa rozhodli tomu ani len nedať šancu," odsekla nahnevaná Nymphadora. „On je výnimočný človek."
Ted sa pozrel na svoju dcéru. V skutočnosti žiarila. Znova bola veselá, plná farieb, aj keď za oknami ich domu bolo hotové peklo. V celom čarodejníckom svete bolo hotové peklo. Po smrti Albusa Dumbledora sa všetko zdalo byť temné. Napriek tomu jeho dcéra mala znova cukríkovoružové vlasy a usmievala sa na svet. A vravela o jednom mužovi, že je výnimočný. Tak ako Andromeda povedala, že je výnimočná, keď sa narodila.
Ted Tonks zvyčajne nedokázal dlho odolávať svojej jedinej dcére. „Tak dobre, Dora, priveď ho k nám na návštevu. Ak je podľa teba výnimočný, mali by sme ho spoznať. Ja to tvojej matke nejako vysvetlím."
„Och, tatko!" V okamihu sa mu hodila okolo krku a bozkávala ho na líca. „Ďakujem, ani nevieš, aká som teraz šťastná. Uvidíš, bude sa vám páčiť. Sľubujem, že sa vám bude páčiť."
„Tak zajtra večer, Dora, dobre?"
„Môže byť. Utekám už, idem ešte do Brlohu za Billom. Je trocha nervózny z tej svadby a potom večer máme schôdzku Fénixovho Rádu, ohľadom Harryho. Nesmiem tam chýbať," usmiala sa, pobozkala ho na líce a behom pár minút vybehla z domu a odmiestnila sa.
Ted dúfal, že urobil dobre. Nikdy nevidel svoju dcéru takú šťastnú. Možno má jeho Nymphadora pravdu a Remus Lupin pre ňu nie je nebezpečný. Robil si však ťažkú hlavu z toho, ako toto celé oznámi Andromede. Ona sa len tak ľahko nezmieri s tým, že zajtra na večeru príde vyvolený ich dcéry.
„Ach, tu si, Ted, hľadala som ťa!" Jeho manželka vošla do obývačky, vlasy mala rozpustené a nebola namaľovaná. Ted ju nechal trocha dlhšie spať a zatiaľ urobil raňajky. Andromeda si previazala uzol na župane a potom sa posadila na pohovku.
„Dobré ráno," pobozkal ju na pery a prútikom privolal k ním raňajky. Zvyčajne nebol taký lenivý, ale dnes ráno sa zobudil s dosť veľkou bolesťou v chrbte. Odmietal si priznať, že začal starnúť.
„A Nymphadora?"
„Šla na návštevu k Billovi. Bude si predsa brať tú francúzsku čarodejnicu," usmial sa Ted, nad čím Andromeda iba pretočila očami. Bolo mu úplne jasné, že keby bolo po jej, predstavovala by si pokojne Billa za svojho zaťa. „A potom má schôdzku Fénixovho Rádu."
„Ako to? Však Dumbledore je mŕtvy."
„Je, ale prezval to po ňom pravdepodobne Moody," odvetil jej Ted. „Viac by ti povedala Dora, ja po pravde neviem."
„Myslela som, že ten spolok sa rozpadol, keď zomrel. Asi som sa mýlila. Och, Ted, teraz mám ešte väčší strach o našu Doru. Dumbledore zomrel a akosi tomu stále nemôžem uveriť. Mala som ho veľmi rada. Bol to dobrý človek a veľký čarodejník. Akú šancu ostatní majú, keď on zomrel?"
„Neviem, drahá," Ted stisol jej ruku. „Naozaj netuším."
„Keby tak Nymphadora prestala s tým šialenstvom. Rozhodne by som bola pokojnejšia. Možno by si ani ty nemal ísť do práce. Na Ministerstve tiež nie je bezpečne. Nejaké peniaze ešte máme," vravela mu.
YOU ARE READING
Inside your heaven [HP Fanfiction]
FanfictionINSIDE YOUR HEAVEN „Ak jedného dňa zomrieš, Tonks a necháš ma tu samú, tak ťa budem za to nenávidieť!" Všetci poznáte, ako tento príbeh skončil. Ale ako sa začal? Ako Andromeda spoznala Teda? Bola to hneď láska? Zrazu niekto príde do tvojho sveta a...