47. A náš koniec bude iba otázka veku

541 52 16
                                    



„Jediné, čo bude dôležité, keď odídeme, budú stopy lásky, ktoré po nás zostanú!" (Albert Schweitzer)

Andromeda a Ted tam sedeli asi dlhé hodiny, ani jeden z nich nevnímal čas, hoci veľké nástenné hodiny boli priamo oproti ním. Z tranzu ich prebralo až pár známych ľudí. Medzi nimi bol aj Kingsley Shacklebolt, Andromeda o ňom vedela, že je auror a tiež veľký priateľ Nymphadory a tiež aj člen Fénixovho Rádu.

„Pani Tonksová, ste v poriadku?" spýtal sa jej. Pomohol jej vstať, zatiaľ čo ostatní sa starali o jej manžela.

„Nymphadora!"

„Je v poriadku," ubezpečil ju muž pred ňou. „Myslím, že už na vás čaká doma. Podarilo sa mi ich v čas varovať, čo sa deje. Ministerstvo mágie padlo a Rufus Scrimgeour je mŕtvy. Nad týmto domom je Temné znamenie. Čo sa tu stalo?"

„Bellatrix," šepla. „Prišla do môjho domu, mučila môjho manželia, ona a jej kumpáni a potom nás vzali sem. Moji svokrovci sú mŕtvi, moji švagrovia a švagriné tiež a deti..."

„Úprimnú sústrasť," povedal jej. „Vezmem vás domov, pani Tonksová. Vás aj vášho manžela. Moji ľudia sa postarajú o tela, aby ste ich mohli dôstojne pochovať."

„Ďakujem," šepla. Načiahol ruku k nej a ona pochopila, že jej pomôže premiestniť sa, lebo v tomto stave by to sotva sama zvládla. Chcela ísť domov, chcela sa presvedčiť, že Nymphadora je v poriadku.

„Mama!" pocítila ako ju dcéra silno objíma a konečne v sebe našla akú takú silu. Jej dcéra bola v poriadku. Odtiahla sa od nej, aby sa o tom presvedčila, ale smutné oči jej dcéry ju o tom presvedčili. „Ste v poriadku? Vďaka Merlinovi."

Andromeda neodpovedala. Necítila sa práve v poriadku. Dvaja muži sa primiestnili s Tedom. Nymphadora im ďakovala a potom silno objala otca. Ted bol úplne apatický. A ona si to všimla. „Ocko, čo sa stalo? Čo sa tu stalo?"

„Bellatrix," povedal jej Kingsley, ktorý si všimol, že ani jeden jej nie je schopný odpovedať. „Prišla sem a napadla tvojich rodičov. Mučila ich."

„Ale, prečo?"

„Pretože tu bol Harry Potter," šepla Andromeda, „a preto, lebo ma nenávidí."

„Ach, Merlin, prečo?"

„Dora," Andromeda sa na ňu smutne pozrela a chytila ju za ruku. „Mala by si vedieť, že starkí a Andrew, Rose, Irwin, Isabella a tvoje sesternice Samantha, Lydia a Iliana, že oni všetci..." hlas sa jej triasol a Nymphadora na ňu hľadela, „všetci sú mŕtvi."

Nymphadora vyzerala akoby jej niekto vyrazil dych. Kingsley ju prichytil, aby nespadla. „Starkí Tonksovci? Čože, to nie. A moji strýkovia a tety. Sesternice. Mama, veď Iliana má iba dva roky. Mama, to nemôžeš myslieť vážne, mama!"

Andromeda a rozplakala a silno ju objala. „Je to hrozné a je to iba moja vina, len moja. Lebo Bellatrix je moja sestra a urobila to, aby sa mi pomstila za všetko. Je to len moja vina."

„Nie, mama, nie," plakala Nymphadora. „Urobila to preto, lebo je zvrátená a šialená. Nemôžem tomu uveriť. Starkí. Ale vďaka Merlinovi, ty a ocko ste v poriadku. Keby som prišla aj o vás, tak by som sa zbláznila."

„Ocko a ja sme tu a veľmi sa tešíme na tvoje bábätko."

„Vážne?"

„Smrteľne vážne, Dora, budeme ho rozmaznávať a milovať najviac na svete," plakala Andromeda. Nymphadora ju objala ešte silnejšie a plakala aj ona.

Inside your heaven [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now