„Nikto nevie, čo je smrť, a predsa len sa jej všetci boja, akoby boli presvedčení, že je najväčším zlom. Možno je pre človeka najväčším dobrom." (Platón)
„Dromeda," Ted zbehol dole schodmi, pretože počul udrieť vchodové dvere a už na schodisku počul jej zúfalý hlas. „Dromeda," dobehol do kuchyne, kde ju našiel hľadieť von oknom a veľmi plakala. „Čo sa stalo?"
Andromeda odtrhla pohľad od okna a pozrela sa na svojho manžela. Ani sa nenamáhala utrieť si slzy. Tak veľmi to bolelo. Pritom si myslela, že po tom, čo sa stalo s jej rodinou, už znesie bolesť. Ale toto bolo celkom iné. Vždy si myslela, že Priscilla bude stáť po jej boku po celý život. Že vždy budú najlepšie priateľky, vždy si budú pomáhať a stáť pri sebe. A teraz Priscilla urobila niečo, čo bolo pre ňu úplne nevysvetliteľné. Pochopiteľne ju viac nemohla mať vo svojom živote. Bolo to priveľmi nebezpečné pre jej rodinu. Hlavne pre Teda a malú Nymphadoru. A hoci Andromeda brala Priscillu skoro ako svoju sestru, Nymphadora a Ted boli pre ňu dôležitejší. Preto urobila, čo urobila a vymazala Priscille spomienky na svoju dcérku a Teda a hlavne aj na miesto ich úkrytu. Počula od Fabiána a Gideona že Ten-čoho-nesmieme-menovať ma svoje praktiky ako z ľudí dostať potrebné informácie. Praktiky, o ktorých by sa jej nikdy ani nesnívalo.
„Dromeda," znova ju oslovil Ted.
„Stalo sa niečo, čo si neviem vysvetliť, ja," pozrela sa na neho. „Už som však urobila opatrenie, tak veľmi to bolí, Ted."
„Čo sa stalo?" spýtal sa jej, keď mu vbehla do náručia a zúfalo sa rozplakala.
„Priscilla," riekla mu. „Ona, ona sa pridala k nemu."
„Ku komu?"
„Na ruke má to ich znamenie. Rozumieš tomu? Stratila som svoju najlepšiu priateľku," triasla sa v jeho náručí. „Vravela mi, že sa jej vyhrážali, že ublížia jej rodine. To však nie je dôvod na to, aby urobila niečo také hrozné."
„Dromeda," Ted sa na ňu vystrašene pozrel, akoby neveril tomu, čo rozpráva. Priscilla by predsa nikdy nič také neurobila. „To nemyslíš vážne!"
„Myslím," smutne prikývla. „Vyhodila som ju odtiaľto pochopiteľne. Nemôžeme s ňou viac stretávať. Bellatrix by určite rada vedela, kde sa nachádzam, aby mohla zničiť všetko pekné, čo ty a ja máme. Vymazala som Priscille pamäť. Jediné, čo si pamätá je to, že raz mala najlepšiu priateľku Andromedu. Nič viac. Nepamätá si ani teba, a už vôbec nie našu malú. Vymazala som jej aj spomienku na to, kde bývame. Vymazala som ju zo svojho života!"
Ted ju silno objal. „Urobila si dobre, Dromeda. Ja viem, že Priscilla v hĺbke svojej duše nie je ako tí ostatní, ale predsa len sa pridala k zlým ľuďom. Taký Cruciatus by jej možno rozviazal jazyk a my vieme, že tvoja staršia sestra je na odborníkom. Urobila si dobre, miláčik. Hoci viem, že sa ťa to musí nesmierne bolieť. Je mi to veľmi ľúto."
„Tá bolesť nikdy neskončí," šepla Andromeda smutne.
„Naozaj ma to mrzí, že si prišla o svoju najlepšiu priateľku. Naozaj si urobila dobre a viem, že si si vedomá toho, že si urobila dobre. Andromeda, zvládneš to. Si naozaj silná žena a hoci by som bol najradšej, keby si nemusela trpieť, pretože si to nezaslúžiš, si naozaj silná. Milujem ťa najviac na svete," pobozkal ju na čelo.
„Najdôležitejšia na svete je Nymphadora. Aby som ju ochránila, urobila by som hocičo," odvetila mu celkom tvrdo. „Hocičo."
„Ja rovnako," prikývol.
Objala ho a dlhé hodiny ešte plakala v jeho náručí za stratou najlepšej priateľky. Ted ju držal v náručí a hladil po vlasoch. Chcel utíšiť jej bolesť, ale vedel, že to nie je jednoduché. Poznal Priscillu veľmi dlho, tiež ju mal rád a vážil si ju. Sklamalo ho to rovnako ako jeho manželku. Pomyslel na Fabiána, ako sa asi musí cítiť on. Bolo mu z toho všetkého tiež naozaj hrozne. Zároveň však obdivoval svoju manželku. Za všetko, čo urobila, aby ochránila ich dcéru a jeho samotného. Ako pohotovo reagovala, hoci jej to muselo lámať srdce na kúsky.
YOU ARE READING
Inside your heaven [HP Fanfiction]
FanfictionINSIDE YOUR HEAVEN „Ak jedného dňa zomrieš, Tonks a necháš ma tu samú, tak ťa budem za to nenávidieť!" Všetci poznáte, ako tento príbeh skončil. Ale ako sa začal? Ako Andromeda spoznala Teda? Bola to hneď láska? Zrazu niekto príde do tvojho sveta a...