Bölüm 4: Suqe Zirvesi

5.2K 433 51
                                    

Saray Suqe'nin ileri gelenleri ile dolmaya başlıyordu. Nersy onların toplanacağını akşam da eğlencenin olduğunu biliyordu. Kendisi bu eğlenceye herhangi bir davet almamıştı ve böylece katılmayacağı ona nazik bir yolla belli edilmişti. Bunun böyle olacağını zaten biliyordu.

Arus kendini başka gezegenleri aydınlatmak için geri çekerken arkasında Gero iki yanında Tha ve Hema ile birlikte Suqe Denizinin kumsalında yürüyordu. Yukarda uçurumun dibindeki Suqe Beylik Sarayı'nın içindeki yükselen kalabalığın sesiyle eğlencenin başlamak üzere olduğu anlaşılıyordu.

Ana terasın üzerindeki kalabalık ve sesler çoğalırken "Sesler artmaya başladı," dedi Nersy her bir ışığı yanan saraya bakış atarak.

"Çünkü yemek ve eğlence başladı," dedi Hema hevesli bir sesle.

"Daha önce katıldınız mı?" diye sordu Nersy merakla.

"Hizmet için bulunduk," dedi Tha. "Ama hizmet için bile olsa orada olmak oldukça güzeldi. Suqe'nin tüm ileri gelenlerine hizmet etmek ve o eğlencenin içinde olmak çok güzeldi. Suqe eğlenceleri çok güzeldir."

Nersy her gezegenin kendine has bir eğlencesi olduğunu biliyor birkaç gezegenin eğlencesinde de bulunmuşken o zamanlar şimdi ona oldukça uzak geliyordu. Nersy o uzak zamanlardan geri geldi. İnce bir sesle "Geri dönelim," dedikten sonra ılık kumların üzerinden saraya giden yola geçerlerken Nersy sarayın ışıklarına bakıyordu.

Sarayın kalabalık, yoğun koridorlarına karışmadan dış koridorlardan biraz yolu uzatarak Nersy'nin odasına geldiklerinde Hema akşam yemeği için masayı hazırlamaya başlarkan Tha yemekleri getirmek için mutfağa geçti.

Tha ve Hema'nın hızıyla akşam yemeği kısa sürede hazırlandı. Nersy sessizce yemeğini yerken ana terastan gelen sesleri dinliyordu. O yemeğini yerken Tha ve Hema onun banyosunu hazırladı ve Nersy yemekten sonra onları gönderdi.

İkisinin de diğer kızların yanında olmak ve bütün gün saray içinde olanların dedikoduları öğrenmek istediklerini Nersy az çok anlamıştı. Sıcak suda mıyışarak banyosunu yapmış, saçlarını Suqe usulü değil normal kendi haline bırarakarak örmemişken artık kendisine hazırdı. Karanlık boğulmuş akşamda üzerine bir şal alarak eline aldığı kitabıyla balkona çıktı. Gero'nun daha önce oraya çıkarmış olduğu koltuğa oturarak kitabını okumaya başladı.

Yemek esnasında yukarıdan gelen sesler artmış daha yoğun ve gürültülü bir halmışken bu durum kitap okumasını güçleştiriyordu. Nersy kitabını odada okumaya devam etmeye karar verip kitabını kapatıp odaya dönerken günlük Suqe kıyafetlerinden arınarak daha sert ama daha şık bir görünüme kavuşmuş Dorasto da o sırada odaya giriyordu.

Nersy hem onun farklı görünüşüne hem de odasında olmasının şaşkınlığı ile kitabını göğsüne çekerek "Burada ne işin var?" dedi hafif şaşkın bir sesle.

"Niye eğlencede değilsin?"

Nersy Dorasto'nun sorusuyla tam anlamıyla şaşırmış "Olmamam gerektiği için," dedi şaşkınlığını kontrol altına aldıktan sonra. "Biri beni tanıyabilir değil mi?"

"Bugün olan toplantımızda gündem maddelerinde senin buradaki varlığın da vardı," dedi Dorasto sakin bir sesle. "Suqe'de oluşunu buradaki herkes biliyor. Senin de katılman için haber göndermiştim. Haberimi almış olman gerekiyordu."

"Bana haber gelmedi," dedi Nersy hafif heyecanlı bir sesle.

"Şimdi geldi," dedi Dorasto gülerek. "Hadi hazırlan bekliyorum."

Nersy yüzündeki gülümseme büyümüş hemen geniş taştan dolabına saldırırken elbiseler üzerinde birkaç saniye duraklamış ve beyazlı mavili kumaşı çekmişken Dorasto gülümsemiş Nersy hızlıca giyinme odasına girdi.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin