***
Soundtrack: Atli Örvarsson – Clary's Theme
***
Clara sabah erken saatte uyanıp Kriz Merkezi'ne geçtiğinde Miles ana ofisin girişinde onu bekliyordu. Miles'ı gören Clara'nın muhafızları geride kalırken Miles "Sultanım," diyerek selam verdi. Clara ona ters bir bakış attı ama Miles o bakışı görmezden geldi.
"Miles kaç kere söylemem gerekiyor," dedi Clara ana ofise girerlerken.
"Sadece günün ilk karşılaşmasında selam vermeyi düşünüyorum," dedi Miles. "Ters bakışlarını ortaya çıkarmana gerek yok."
Clara gülerek "Peki bakalım," derken muhafızlarının bakışlarını hissetmediğinden meraklanarak arkaya baktı.
"Nereye kayboldu bunlar?" dedi şaşkınlıkla. "Bir şey mi oldu acaba?"
Miles, Clara'nın muhafızlardan bahsettiğini anladığında "Beni görünce geride kaldılar," dedi sırıtarak. "Bana kendilerinden daha çok güveniyorlar."
"Aslında hiç güvenilecek biri değilsin, değil mi?" dedi Clara ona yandan bakarak.
"Beni bu kadar çabuk tanıyabildiğin için hayretler içerisindeyim," dedi Miles sırıtmasına devam ederek. "Fazla zekisin."
Clara ciddi bir şekilde "Aslında ben buna izin verdiğini düşünüyorum," dedi. "Seni tanımamı istiyorsun. Aslında ketum bir insansın."
"Fazla zekisin diye boşuna demedim," dedi Miles gülümseyerek ve ardından hayıflanarak "Normalde ben insanlara analiz yapardım sen benim görevimi çaldın," dedi.
"İzin veren sensin. Yapacak hiçbir şeyim yok."
Clara ondan yana bir bakış atıp ciddileşirken Tetna'nın yanına geçti ve onun selamına gülümseyerek karşılık verip hızlı bir "Günaydın," dedikten sonra "Neredeler?" diye sordu. Tetna, Clara'nın kimleri sorduğunu biliyor "Sistem odalarındalar," dedi. "Sizi bekliyorlar."
"Oraya nasıl gidebilirim?"
Tetna, tarif etse bile sistem odalarının bulunduğu bölümü anlatması biraz karışık olduğundan Miles'a "Senin götürmen daha kolay olur," dedi. "İkinci sistem odasındalar."
Miles, başını sallayarak "Tamam," dedikten sonra hızla yola düşerek Clara'yı sistem odalarına doğru götürmeye başladı. Miles, Clara'yı yan ofis koridorlarından arka koridorlara ilerletip Clara'nın daha önce hiç görmediği departmanlara getirdiğinde "Burada departman olduğunu bile bilmiyordum," dedi.
"Burası sistem departmanı," dedi Miles açıklayıcı bir ses tonuyla. "Ekranların işlenebilirliği, güvenliği buradan yürütülüyor."
Clara, daha görmediği birçok yerin olduğunu daha yeni yeni fark edip buraları da keşfetmesi gerektiğini aklına yazarken "Miles bana takılacak bu çip çok gerekli bir şey mi?" diye sordu. "Baban herkesin bu aşamadan geçtiğini söyledi."
"Kısmen," dedi Miles ama ses tonu az önceki gibi rahat değil son derece düzdü.
Clara ona başka bir soru soramadan Miles atik davranıp ondan bir adım öne geçti ve bir kapıyı açarak onu içeri davet etti. Otresed, Nersy, Aaron, Awert ve Clara'nın daha önce hiç görmediği bayan bir görevli onları karşılıklı iki duvarın beyaz diğer karşılıklı iki duvarın mavi olduğu bir odada bekliyorlardı.
Mavi duvarların önünde beyazdan dolaplar varken beyaz duvarların önündeyse maviden dolaplar vardı. Clara, Otresed ve Nersy'ye selam verirken Aaron, Awert ve o tanımadığı görevli de kendisine selam verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...