Aaron, Lasenter tam karşısında duruyorken "Ne yapmam gerekiyor?" diye sordu. Lasenter'a güçlerini bir an önce devretmek istiyordu ama o güçleri kullanmak bir yana dursun nasıl kullanacağını bile aylardır tam olarak idrak edememişti.
Güçler, kendisinden bağımsız bir şekilde vücudundaydı. Onları hissediyordu. O güçlerin kendisine kattığı bazı özellikler dahi vardı ama hiçbirini bilinçli bir şekilde kullanamamıştı. Lasenter'a özgü olan bu güçler bile sanki Aaron'ı kabullenememiş gibiydi. Konuk oldukları Aaron'ın vücudunda misafir gibi kalarak gitme zamanlarını beklemişlerdi.
"Güçleri şuanda hissediyor musun?" diye sordu Lasenter.
"Evet," diyerek başını salları Aaron. "Bir yük gibi bir arada duruyorlar. Onlarda benden gitmek için sabırsızlanıyorlar."
"Çünkü sana ait olmadıklarını hissediyorlar," dedi Lasenter. "Hem zamanı gelmemişti hem de Veliahtım değilsin. Ama işine yaradıklarını düşünüyorum."
"Clara'yı almaya gittiğimdeki süreçte Dünya'da işime yaradılar," dedi Aaron ve ardından düşünceli bir şekilde "Hatta orada o gerçekten hissediyordum," dedi. "Tüm vücuduma yayılıyorlardı."
"Çünkü o sırada adaptasyon süreciydi," dedi Lasenter gülerek. "Yeni devredildiğinde bir hafta 10 gün kadar güçler yeni bedene alışmaya çalışır. O sırada güçler aktiftir yani. Ama o süreç bittiğinde güçler yeni bedenle uyuşmadığında sendeki gibi bir kenara çekilirler ama tabi yüzeysel olarak bazıları kullanıma açıktır."
Aaron gülerek "Benim gibi beceriksiz ve bu konuda bilgisiz birine bu güçleri devretmemeliydin," dedi. "En azından aklında böyle bir şey varsa daha önce uyarsaydın."
"Spontane gelişti azizim," dedi Lasenter onun gibi gülerek ama ardından ciddileşerek "Güçlere odaklan," dedi. "Hepsine odaklanamıyorsan sıkıntı değil. Yol açılınca hepsi bana geçecek zaten."
Aaron, Lasenter gibi ciddi bir şekilde "Evet, odaklıyım," dedikten sonra Lasenter "Şimdi sanki bana bir şey atıyormuşsun gibi onları bana zihnen at," dedi. "İlk güç bana geçtiği an diğerleri de gelecek."
Aaron, derin bir nefes aldı ve Lasenter'in dediği yaptı. Odaklığı güçleri onun dediği zihin yoluyla ona attığında, devrettiğinde kendini bir akımda gibi hissetti. O beyninin bir köşesinde gitmeye hazır olan güçleri gidiş kapılarını buldukları için hızla Lasenter'a geçiş yapıyorlardı.
Bu süreç Lasenter için kısa sürerken Aaron bir ömür sürmüş gibi hissetti ama sonunda o kapı kapandığında tüm güçler sahibine geri gittiğinde Aaron kendini boş ve bir o kadar da kendi gibi hissediyordu.
Ne zaman kapadığını hatırlamadığı gözlerini açıp karşısında oturan Lasenter'a baktığında Lasenter'in renginin çekildiğini gördü.
"İyi misin?" diye sordu tedirgin bir sesle.
"İyiyim," dedi Lasenter. "Güçler bana biraz kızmış gibi. Tekrardan beni hissedince saldırıya başladılar."
Aaron merakla "Peki şimdi ne olacak?" diye sorduğunda Lasenter "Bu süreç ilkinden biraz farklı işleyecek," dedi. "Güçler ait olduğu bedene geldi ama onları zamansız devrettiğim için adaptasyon sürecim beni tanıdıkları halde ceza niyetiyle geçecek."
"Yani güçlerini kullanamayacak mısın?" diye sordu.
"Kullanacağım diye umuyorum," dedi Lasenter. "Eski Hükümdarlar tarihine bakıp güç devreden olmuş mu onu araştırmam lazım. Sancılı bir sürece girdim. Gözüm kör olarak bu süreci yaşayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...