Milo, öncülüğünde kurulan ekip Şelale Sistemi'ne doğru yola çıktığı vakitlerde Clara, Miles, Vita ve James simülasyon odasından çıktı. Kat kat inip komutanlıktaki koşuşturmacanın içine girdiklerinde "Ekip daha yola çıkmadı mı acaba?" diye sordu Vita James'e doğru kısık bir ses tonuyla.
"Baya vakit geçti," dedi James bilekranına bakarak. "Çıkmış olmaları gerekiyor. Bu başka bir hazırlığın telaşı gibi, sence Miles?"
Miles sakallı çenesini sıvazlayarak "Öyle gibi," dedi ve James'e dönerek "Milo gittiğine göre babam gelmiştir," dedi ciddiyetle. "Siz Kriz Merkezi'ne geçin. Ben buradaki durumu bir kolaçan edeyim."
Miles, Clara'ya başıyla selam verip James'e "Saraya geçince beni bilgiledir," dedikten sonra Miles oyalanmadan o koşuşturmacanın içine girdi. Clara, onun arkasından bakarken söz konusu görev olduğunda onun ortaya çıkan bu ciddiyetine alışmış olduğunu düşünüyordu.
Komutanlıktaki koşuşturmacanın belli bir sebebi vardı. Lasenter'in dönüşüyle ve yaptığı açıklamalarla durulan isyanlar Lord Egul'un Şelale Sistemi'ndeki yürüttüğü politika yüzünden tekrardan alevlenmişti.
İsyan, Şelale Sistemi'nde gerçekleşiyor olsa da sanki tüm varlığı isyan etmek üzere olan Valet'e gitmek için bir ekip daha kurulmasına karar verilmişti. Tedbir ve önlem almak bulundukları şartlarda bir zorunluluktu.
Kriz Merkezi'ne girdiklerinde isyanın tüm Torn'a yayılan etkilerinin en aza indirgenmesiyle ilgili çalışmalar yürütülürken iç sarayda Hükümdariçe Zedalda kendisine gelen haberin heyecanıyla terasında bir o yana bir bu yana dolanıyordu.
Babası, ailelerinin asırlardır süregelen görevini anlattıktan ve bu görevde kendisine düşen paydan bahsettiğinde Zedalda bu önemli görevi gururla kabul etmişti. Sadece ailelerinin görevlerini değil tarihin tozlu yapraklarının yazmadığı 'gerçek tarihi' de anlatmıştı babası ona.
Beşen Yeri'nin efsanevi kahramanlarından da bahsetmişti ve bu efsanevi kahramanların en başında Kaarawa geliyordu. Şimdi, bugün Kaarawayı görmeyecekti belki ama onunla aynı gezegende bulunacak olması bile Zedalda'nın heyecanlanmasına yetiyordu.
Kaarawa Klon'u bırakıp gidecek miydi yoksa Klon'un işi bitine kadar Medu'da ikamet edecek miydi, hiçbir fikri yoktu ama Medu'da kalmasını umdu Zedalda. Bir ihtimal kendisiyle Ekox'taki karargah aracılığıyla bağlantı kurar da yüzyüze geliriz diye düşünmeden duramıyordu.
Baş muhafızını Hanedan Korusu'nun yakınında oradaki patikada olan gizli kapıyı açmak için görevlendirmişti. İzinsiz açılmıyordu o kapı ve eh Hükümdariçe olmanın bazı avantajları da yok değildi.
Diğer yakın muhafızı, korunması adına dairesindeki konumundaydı ve baş muhafızı tarafından görevlendirilen güvenilir bir muhafız da Kriz Merkezi'nin kapı muhafızlarındandı. Olanı biteni tam anlamıyla olmasa da bir şekilde öğrenebilmesini sağlıyordu.
Küçük Devaruxa'nın ifşa oluşuyla Kriz Merkezi'nin içinde hiçbir yandaş kalmamıştı. Palayd gizli ve yalnız çalıştığı için kimseyi bulaştırmamış, kendisiyle beraber birini içeri sokmamıştı. Hiç açığa çıkacağını düşünmemişti herhalde. Tek hatası bu olabilirdi.
Onun hata yapmış olma ihtimalini aklından geçirdiği an sildi hızlıca. Bunu düşünmek bile bir itaatsizlikti. Palayd ile onun Galaksi Yönetimi'nde çalıştığı sürece birkaç kez denk düşmüşlerdi ama asla konuşma yapmamışlardı. Birbirleri ile yüzyüze gelmeden irtibat sağlamışlardı uzun zaman.
Beşen'den döndüğünde baş muhafızından Palayd'ın Kriz Merkezi'ne atandığını öğrenmek Zedalda'yı mutlu etmişti ama bu mutluluğu uzun sürmemişti. Alastor'un yine bir zararıydı ve zarar vermeye de devam edeceğini biliyordu Zedalda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...