***
Soundtrack: Ramin Djawadi – You'll Be Queen One Day
***
İlk hafta sessizlik ve sakinlik içinde geçerken Nersy'nin bütün gün oturmaktan canı sıkılıyordu. Ekranlarda sadece Suqe ve yakın birkaç gezegenin yayın yapan ekranları varken bu ekranların hiçbirinde kendisinin kayboluşu ile ilgili bir bilgi yoktu.
Ekranlarda sadece müzik dinleyebiliyor, Suqe dizilerini izleyebiliyordu. Bu yüzden kafayı yiyebilecek duruma gelmişti. Bey Dorasto ilk gün ona gün içinde uğraşabileceği bir şey düşüneceğini söylemiş ama devamını getirememişti. Nersy sakin ve uysal tavrını artık bozmak üzereydi.
"Tha!"
"Evet, Sultanım?"
Tha getirdiği su dolu sürahiyi masanın üzerine bıraktıktan sonra bakışları mavi denizde olan Nersy'ye baktı. Nersy mavi denize sanki bir şeylerin çaresiymiş gibi bakıyorken "Şehre inmek istiyorum," dedi istekli bir sesle. "Bu mümkün mü?"
Tha'nın bu konuda bir bilgisi olmadığı bakışlarından belli "Bilemiyorum Sultanım," dedi Tha sadece. "Bey'e sorulması lazım."
Nersy başını sallarken bakışlarını mavi denizden çekerek içeri döndürdü. Ardından kapıda beklediğinden emin olduğu Gero'ya seslendi.
"Gero?"
"Evet, Sultanım?"
Gero içeri girip başını eğerek selamını verdiğinde "Şehre inmek istiyorum," dedi Nersy ve ardından buyurgan bir sesle ekledi: "Git Bey'e sor ve bunun mümkün olmasını sağla."
Gero Nersy'nin buyurgan Galaksi Sultanlığını belli eden ses tonuyla hızla başını salladı ve dalgalanan kumaşı daha çok dalgalandırarak odadan çıktığında Nersy balkona doğru ilerledi.
***
Dorasto tepkisiz bir şekilde Gero'ya bakıyorken oturduğu yerde biraz eğilerek "Mümkün olmasını sağla," diye tekrar etti Gero'nun ardından.
"Mümkün mü?"
"Mümkün ama tehlikeli," dedi Dorasto kalın sesindeki sertlikle. "Şehirde onu biri tanıyabilir, Hanedana haber verebilir. Başımız belaya girer."
"Gezegeni mühürleyebiliriz Bey'im."
Dorasto da bu ihtimali biliyor ama gezegeni mühürlenmek son ihtimalken "Daha zamanı değil Gero," dedi kalın sesindeki düşünce tınılarını bastırarak. "Hala gezegene giriş yapılıyor. Sadece Suqe halkını değil, diğer gezegenlerin halklarını da düşünmek zorundayız. Onlar bize güvenip Suqe'ye geliyorlar. Kaç yıldız gemisi yolda?"
"4, efendim."
"Görüyorsun Gero," dedi Dorasto ona dönerek. "O kapıları şimdi mühürlersem o gemideki insanlar yarı yolda kalacaklar. Hanedana bağlı hiçbir gezegen güvende değil. Onlarca gemi özgür gezegenlere akın ediyor. Mühür, konma zamanını kendi belli edecektir."
"Peki, Sultan Nersy?"
Dorasto iç çekip elini alnına koyarak öne eğildi. Birkaç dakika düşünceli halinden sonra dikleşerek "Mümkün değil," dedi. "Saray içinde kaldığından emin ol."
Gero başını salladı ve Dorasto'nun çekile bilirsin emriyle Sultan Nersy'nin odasına gitmek için Beylik odasından çıktığında Suqe Meclis Başkanı "Sultan Nersy'yi burada tutmak çok zor olacak Dorasto. Keşke bu işe hiç bulaşmasaydık," dedi. Dorasto başını yavaşça salladı ama ona dönmedi.
***
Gero tam karşısında dikilerek özür diler gibi "Mümkün değilmiş Sultanım," dediğinde Nersy şakaklarında bir ağrı hissetti. "Şehre indiğinizde birinin sizi tanıma ve Hanedana haber verme ihtimali olduğundan saray içinde kalmanız daha güvenli olacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...