Mühür kırılmadan 3 hafta önce Torn Hanedan Sarayı
Medu, Siharc.
Torn Galaksisi'nin güzeller güzeli Sultanı; Nersy, menekşe rengi gözleri sinirle yanarken abisinin dairesinden çıkmak için hızla hareket ediyordu. Otresed'e yine inanıp onun kanadına gelmiş olduğu için asıl siniri kendisineydi.
Otresed'in başına beraber olduğu cariye kadar taş düşmesini dilerken Şehzadeler Dairesi ile Sultanlar Dairesi'ni ayıran kapıya geldi. Muhafızlar hareket etmeden kapının açılmasına minnettar kendi dairesine geçince sinirini kontrol altına almayı amaçlayarak derin bir nefes aldı.
Kendine ait koridorlarla elbisesinin tülleri uçuşarak ilerlerken bir anda başına saplanan keskin ağrıyla dengesini kaybederek duvara tutundu. Bilincinin son kırıntılarıyla savaşmayı sürdürürken vücudu hafiflemeye başladığında bilinci de onu terk etti.
***
Nersy hafif deniz kokusu burnuna dolarken gülümseyerek yan döndü. Odada esen hafif meltem yüzünü yaladığında memnuniyet dolu bir şekilde gülümseyişi genişledi. Bir saniye sonra yüzündeki gülümseme silinerek hızla yatakta doğruldu ve korku dolu gözlerle çevresine bakındı.
Siharc'da olmasının imkanı yoktu. Burnuna dolan deniz kokusu Siharc'a ait bir koku değildi. Nersy korkusu tüm ruhuna yayılıp yutkunurken üzerindeki kürkten örtüyü ittirerek yataktan kalktı.
Yatağın çevresindeki uçuşan ipeğin arasından geçerek sadece bir tülün örttüğü balkon kapısına doğru ilerledi. Meltemden uçuşan tülü kenara çektiğinde gördüğü manzarayla aklı başından gitti. Masmavi bir gökyüzü altındaydı ve karşısında ufka doğru giden masmavi bir şekilde varlığını sürdüren Büyük Suqe denizi vardı.
***
Soundtrack: Ramin Djawadi – Game of Thrones
***
Suqe Beylik Sarayı
Kades, Suqe.
Nersy ne hissedeceğini bilmiyor panik bir halde yüzünü sıvazlarken arkasını dönerek odaya geri döndü. Kalbi korkuyla, panikle, sinirle sıkışırken iri açılan menekşe rengi gözleriyle odayı incelemeye başladı.
Yontulan taşlar içindeki odada neredeyse 3 kişilik olan büyük bir yatağın etrafında ipekten bir cibinlik vardı. Büyük odanın her tarafında sert, keskin köşeleriyle Suqe'ye yontulmuş eşyalar vardı.
Nersy yutkunup yatağın karşı duvarına kurulmuş taş havuza bakarken Nersy sinirle ayağını yere vurdu. Kontrollü sakin nefesler almaya çalışarak tüllerle kapalı çıkış kapısına doğru ilerledi.
Balkondan gelen meltemin etkisiyle dalgalanan siyah tülü kenara ittiğinde iki yana açılan tahta bir kapıyla karşılaştı. Nersy kapının kilitli olmamasını umarak kapıyı ittirdi ve kapı söz dinleyerek açıldığında Nersy kapının önünde dikilen 2 muhafızla karşı karşıya geldi.
Muhafızlar anında selama durdu ama Nersy onları umursamadan aralarından geçmek için hamle yaptığında muhafızlar onun geçmesini engelledi.
"Geçiş izniniz yok Sultan Nersy," dedi muhafız kalın ve kaba sesiyle.
"Nasıl iznim yok?" dedi Nersy sinirle. "Beni burada tutan kişiyle konuşmak istiyorum. Ya önümden çekilin ya da beni ona götürün."
"Üzgünüm Sultanım ama bu imkansız," dedi diğer muhafız diğerinin aksine biraz daha ılımlı bir sesle. "Bey Dorasto size akşam yemeğinde açıklamaları yapacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...