Bölüm 14: Zedalda'nın Davranışları

5.1K 425 36
                                    

Desma gezegeninin Dukan şehri yakınlarında 11 kişilik grupta artık herkesin yorgunluğu hat safhaya ulaştığında Alastor kısık gözleriyle etrafa iyice bir kolaçan etti ve ardından elini havaya kaldırdı.

"Bu gece buraya kamp kurabiliriz."

Herkes bir anda kendilerini yere bırakırlarken Lily başını simsiyah gökyüzüne çevirdi. Görünen gezegenlerin vermeye çalıştığı ışık bile hiç yeterli değildi. Gün içinde olduklarını belli eden hafif alacakaranlık yok olalı çok vakit olmuştu.

"Buradan kurtulup güvenli bir yere ulaşıncı 10 gün yattığım yerden kalkmayacağım," dedi Lily Dara'ya doğru. "Ben hayatımda hiç bu kadar yürüdüğümü hatırlamıyorum."

"Annenin bu yürüyüş hakkında yapacağı yorumu çok iyi biliyorum," dedi Dara Lily'nin altın saçlarını okşayarak.

"Lily, basenlerin küçülüyor bak benim göbeğimdeki yağlar eridi bile."

Lily'nin Jackie taklidi Dara'yı güldürürken "Aynısını da yaptın," dedi Dara. Lily, kucağındaki çantasından sadece belirli zamanlarda açtığı telefonunu çıkardı. Şarjının bitmemesi için telefonunu kapalı tutuyordu.

Dara ile beraber fotoğraflara bakarlarken yanlarındaki Vara ilgisiz görünmeye çalışıyordu ama kendisine garip gelen o alette görünen Clara'nın fotoğraflarına Lily ve Dara görmeden yandan bakışlar atıyordu.

"Abi," dedi Dara bir anda Vara'ya dönerek.

Kendisine Clara'nın fotoğrafını göstereceğini düşünen Vara aynı şekilde ilgisiz kalmaya devam ederek "Evet," dedikten sonra Dara derin bir nefes aldı. Kelimelerin ağzında hızlıca dökülmesine izin vererek "Hükümdar'a Clara'nın fotoğraflarını gösterebilir miyim?" diye sordu bir çırpıda.

"Kesinlikle olmaz."

Dara yine derin bir nefes aldı ve inatçılığını sürdürerek "Bu onun hakkı," dedi ciddi bir sesle. "Sen de bir babasın. Bunu ona çok görme."

Vara'nın gözlerine hücum eden bulutlar Dara'yı bir fırtınaya sürüklediğinde Dara fazla ileri gittiğini düşündü. Abisinin babalık hakkını elinden onlar almışken şimdi ondan böyle bir şey istemek bencillikten başka bir şey değildi.

Dara inatçılığını geri çekip bakışlarını utançla abisinden çekerken Vara'nın "Göster," diyen sesini duyduğunda Dara gözleri buğulanarak abisine baktı. Vara ondan yana bakmıyordu ama Dara'nın kendisine baktığının pek ala farkındaydı.

"Fikrimi değiştirmeden göstermelisin bence."

Dara, onun yanağına öpücük kondurduktan sonra Lily'nin elinden telefonu alıp ayağa kalktı. Hanedan ailesinin bulunduğu tarafa doğru ilerlemeye başladığında onun yaklaştığını ilk fark eden Lasenter oldu.

Yüzündeki hafif bir merak ve hafif bir şaşkınlık varken diğerleri Dara'nın geldiğini fark ettiğinde hoşnutsuz görünen tek kişi Hükümdariçe Zedalda'ydı. Dara, onun varlığını düşünmemeye çalışarak yanlarına vardığında selamını verdi.

Mehicom Lasenter'ın şaşkınlığından yararlanarak "Büyücü Dara?" diyerek Dara'yı kendi muhatabı olarak aldı.

"Şehzade Mehicom," dedi Dara güzel gülümsemesiyle. "Eğer ilgilenirseniz sizlere göstermek istediğim bir şey var."

"Nedir o?"

Dara bakışlarını Lasenter'a çevirerek "Clara'nın fotoğraflarını göstermek istiyordum," dedi. Lasenter'ın gözlerinde anında heyecanla parlarken "Nasıl?" diye sordu ayağa kalkarak.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin