Bölüm 16: Miles'ın Görev İsteği

5.3K 471 72
                                    

Clara, Hükümdarlık ofisine girdiğinde kendini tedirgin hissetti. Otresed, Nersy, Aaron ve Awert'in yüzlerinde çok belirgin bir ciddiyet vardı.

"Herkes buradaymış," dedi Clara tedirginliğini belli etmeden. "Beni ne için çağırdınız bakalım?"

Clara, dördünün yüzüne bakarak cevabın kimden geleceğini düşünürken kendisi için boş bırakılan koltuğa oturdu. Bu ciddi kişiler arasında Awert konuştuğunda aslında pek de şaşırmadı. Konunun ciddiyetini en iyi Awert yansıtırdı. Çünkü Otresed, Nersy ve Aaron bu ciddiyeti Clara ile olan samimiyetlerinden dolayı veremeyecekleri için oklar Awert'i göstermişti.

"Sultanım," dedi Awert. "Torn'a ayak bastığınızdan bu yana size dair birçok konuda geç kalındı. Sizi buraya çağırış sebebimiz artık buna bir son verileceği."

Clara girdiği ciddiyetten kaşları hafitçe çatık bir hal almıştı. Ses tonundaki merak tınılarıyla "Hangi konularda geç kalındı?" diye sordu. "Ve buna nasıl bir son verilecek?"

"Eğitim alacaksınız," dedi Awert. "Güçlerinize yönelik eğitim almakla beraber kendinizi fiziksel anlamda koruyabilmek adına kılıç kullanma ve savunma teknikleri dersleriniz de olacak."

Clara ilk başta sessiz kalıp düşündü. Güçleri için ve savunma amaçlı eğitimler alacaktı. Awert'in en başta söylediği gibi bu konularda geç kalınmış olduğunun o da farkındaydı. Boş oturup orada burada oyalanmaktansa bu eğitimlerle kendini geliştirip içindeki o karanlığı kontrol edebilirdi.

Gülümseyerek "Geç olsun da güç olmasın," dediğinde ifadelerine yansımasa da hepsinin enerjilerine yansıyan rahatlığı gördü. Clara'nın itiraz edebileceğini düşünmüşlerdi. Clara da kendindeki bu potansiyeli bildiğinden onların bu rahatlamasını yadırgamadı.

"Güçlerime yönelik nasıl bir eğitime tabi tutulacağım?" diye sordu merakla. "Herhangi bir plan var mı?"

"Güç ve savunma olarak iki farklı eğitim süreniz olacak," dedi Awert. "Güç eğitiminizi büyü departmanına bağlı olan büyü odalarında gerçekleştireceksiniz."

"Savunma eğitiminizi ise komutanlığın atadığı bir denetleme subayı ile simülasyon odalarında gerçekleştireceksiniz," dedi Aaron.

Clara'nın merak ettiği plan bunlar değildi ama bunları da bilmesi gerektiği için onları bozmadı ve "Nasıl bir eğitim uygulanacak?" diye sordu. "Yani bu eğitim neyi kapsayacak?"

"İçinizde açığa çıkmak isteyen karanlık bir yan var Sultanım," dedi Awert. Bunu söylerken hissettiği rahatsızlık belli oluyordu. "Bu gücün boyutunu bilmiyoruz ve bu gücün yönlendirilmesi için kontrol edilmesi gerek."

"Yani o karanlık güçlerimi yönetebilmek ve yönlendirebilmek için bu eğitimi alacağım?" dedi sorarcasına Clara.

"Evet, öyle," dedi dakikalardır sessiz olan Otresed. "Bu gerekli Clara. Geldiğinden beri hep bir şeyler yapmak istiyordun ve ben sana bu fırsatı vermiyordum. Yoğunluktan uzakta durmanı istedim. Keşke o zamanlar bunu düşünüp seni eğitime soksaydık. Fazla vakit kaybettik."

Clara bu konuda amcasına hak veriyordu ama eğitim almak ya da güçleri kontrol etmek için çalışmak aklına bile gelmemişti. Richard'ın güçlerin kontrol altında demesine güvenmişti belki de bilmiyordu.

"O zaman kısa bir süre içinde başlamamız gerekiyor," dedi Clara. Daha fazla vakit kaybetmek içindeki karanlığı besliyor olabilirdi ve içinde güçlenen karanlık belki de her an açığa çıkabilirdi. "Peki, güç eğitiminde bana kim yardımcı olacak?"

Nersy "Güç eğitimini kendin yönlendireceksin," dediğinde Nersy'nin bir dahaki cümlesini beklemeden Clara hararetle "Ama nasıl?" diye sordu hemen. "Ben kendimi bilmediğim güçlere nasıl yönlendiririm?"

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin