Bölüm 12: Vita'nın Araştırması

6K 452 59
                                    

***

Soundtrack: Michael Giacchino – Cereal Experience

***

Clara, Nersy ve Otresed ile yediği akşam yemeğinden sonra Nersy ile beraber onun dairesinin terasında Medu manzarasını izliyordu. Yemek sonunda Otresed yanlarından ayrılarak kendi dairesine geçmişti.

Clara izlediği manzaranın tadını çıkarırken iç çekerek Nersy'ye döndüğünde "Sana bir şey itiraf etmem lazım," dedi suçluluk dolu bir sesle.

Nersy onun sesindeki suçluluğu yakaladığından anında dikkat kesilerek ona yoğunlaştı. Clara derin bir nefes aldı ve hızlıca tek nefeste "Ben senin mavi buharlarından birini kullandım," dedi.

Nersy'nin ifadesinde şaşkınlığa ya da kızgınlığa benzer bir ifade yokken "Şu rüyalarında karşılaştığım sarışın çocuğu görmek için kullandın değil mi?" diye sordu sadece.

Clara aynı suçlulukla başını sallarken "Kızmadın mı?" diye sordu hissettiği mahcupluk sesini inceltirken. Nersy'nin yüzünde karanlık geceyi bile aydınlatan parlak gülümseyişi varken "Kızmadım," dedi başını iki yana sallayarak. "Sadece rüyalar aleminde kalmamana memnun oldum."

"Bir cariye bunu yaşamış galiba değil mi?" diye sordu Clara merakla. "Ya da dur James gelecekte yaşandığını söylemişti."

"James'in bildiği bir taneymiş o zaman," dedi Nersy gülerek ama o zamanları hatırladığında ürpererek "Kötü zamanlardı," diyerek devam etti. "Cariyeye ulaşmak ve onu geri getirmek için ne kadar çok uğraştım anlatamam."

Clara onun gerçekten ne kadar uğtaştığını tahmin edebiliyorken Nersy "Phil," dedi Clara'ya bakarak. "İsmi Phil'di değil mi?"

"Evet," dedi Clara başını sallayarak. "Onu görmem gerekiyordu. Hanedanımızın laneti varmış gerçek aşk olayları James anlattı. Onun gerçek aşkım mı tek aşkım mı olduğunu bilmiyorum ama onu görmem lazımdı."

Manzaraya bakarak konuşan Clara'nın ifadesini Nersy gözlerini hafif kısarak izlerken Clara'nın ifadesi, ses tonu sanki kendini bir şeylere inandırmaya çalışıyormuş gibiydi. Nersy anlayışla onun omzunu sıkarken "Buraya gelirken hiç böyle olacağını düşünmemiştim," dedi gözleri dolan Clara. "Geldiğim gibi her şey çözülecek ve ben bir an önce oraya geri dönecektim ama geldiğimde karşılaştığım ilk şeylerden biri babamın bir ailesi olduğunu öğrenmem oldu. Annem çok güzeldir biliyor musun?"

"Bilmez miyim," dedi Nersy gülümseyerek. "Ben küçüktüm ama Lasenter abim onun peşinde dolaşırken Dara'nın salınmasını ben bile hayranlıkla izlerdim."

"Hala o kadar güzel işte," dedi Clara dolan gözünden bir damla yaş akarak. "Annem onca yıl bir kişiyle bile görüşmedi ve babamın bir oğlu ve karısı olduğunu öğrenmek şok edici oldu. Bir de öz amcam bile beni bilmiyordu. Sanki, sanki babam bizi geride bırakmış gibi hissettim."

"Sakın öyle bir düşünceye kapılma Clara," dedi Nersy hemen itiraz ederek. "Abim sevdiği kadından bir kızı olduğu için o kadar mutluluk duyuyordu ki ve sizin yanınızda o kadar çok olmak istiyordu ki... Kimsenin bilmemesinin sebebi senin güvenliğindi Clara. Seni gizli tutarak güvende olmanı sağlamaya çalışıyordu. Evlenmesi ise babamın isteğiydi. Evlenmeseydi Hükümdar olamazdı."

"Biliyorum, biliyorum," dedi Clara. "Nedenlerini biliyorum ama dediğim gibi ilk başlarda o şekilde hissettim. Amcamla tartışmalar bile yaşadım. Bana yakın davranıyor diye. Belki sana anlatır."

"Anlatmasını sağlayacağım."

Clara güldükten sonra derin bir nefes alarak "Buraya geldiğimden beri çok şey yaşadım," diyerek içini dökmeye devam etti. "Kendimle, gücümle ilgili büyük bir çelişkideyim. Kafam karışık, allak bullak... Annem, babam, Torn, Phil, Dünya... Annemin babama olan aşkı gibi Phil'e aşık mıyım? Miles, Suqe'deyken sorgulanan aşklar ya doğru aşklardır ya da son derece yanlıştır, dedi. Çok da doğru söyledi ve onun bu konuda dedikleri aklımdan çıkmıyor. Bu ikilem bana acı veriyor Hala."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin