Beşen Yerindekiler, şehrin dış sokaklarını kullanarak işlek sokaklarındaki kalabalıktan uzak durmaya çalışıyorlardı ama mühre yaklaştıkları her adımda ilerlemeleri daha da zorlaşıyor, güçleşiyordu.
Kendilerini koruyan büyüler şehrin içinde de devam ediyordu ama kalabalık alanlarda daha farklı işliyordu. Fark edilmezlik bariyerleri onlardaki farklılığı yakalamalarını önlüyordu. Sadece dikkat çekmemelerini önlüyor, Beşen halkına onlardan biriymiş gibi görünmelerini sağlıyordu. Kendilerini görünmez yapabilecek büyü burada bulunmuyordu.
Görünmezlik gücü asil büyücü soylarından birine aitti. Görünmez olabilmek için ilk önce bu soyun icadını yaptığı iksiri yapmak ve içmek gerekiyordu. Bulundukları durumda görünmezlik iksiri yapmanın hiçbir şekilde oluru yoktu.
Bu yüzden 11 kişilik grup beraber yürümüyorlardı. Bir arada yürümeleri bir farklılık yaratabilirdi ve dikkatleri üzerlerine çekebilirdi. Buradaki halk koruyucu olarak gördükleri Beşen adamlarına son derece sadıktı. Gördüklerinden bunu anlamışlardı.
Beşen Halkı dinlenmek için evlerine çekildiğinde dış sokaklarda bile ilerlemek imkansız hala geliyordu. Çünkü sokaklardaki kalabalık geçtiği an Beşen Adamları şehre göz kulak olmak için etrafa yayılıyorlardı.
Beşen Adamları'na yakalanmamak için onlar da halkın dinlenme zamanlarını kendilerine dinlenme zamanı olarak benimsiyorlardı. Sokakta yaşayan halkın arasına karışarak kuytulara karışıyorlardı. Sessizce sokakların tekrardan kalabalıklaşma zamanını bekliyorlardı.
Lily, Dara ve Vara'nın ortasında oturuyordu. Kalbinde hafif bir korku vardı. Tam karşılarında Mehicom ile oturan Ralmasc'ın kendisini izleyip çizdiğinden habersiz kollarını kendine dolamış korkusunu ve sıkıntısını yenmeye çalışıyordu.
Şehrin tepesinde uçan ejderhaların ve sokakları kolaşan eden Beşen Adamlarından gelen sesler hariç sokaklarda herhangi bir ses yokken "Bana ne olacak?" diye sordu bir anda. Vara ile Dara merakla ona döndüklerinde "Nasıl yani?" diye sordu Dara ilgiyle.
"Neden kaçırıldığımı bilmiyoruz," dedi Lily omuz silkerek. "Şimdi buradan kurtuluşumuz yakın. Eve geri döndüğümde de neden kaçırıldığımı bilmiyor olacağız. Ya tekrardan kaçırılırsam?"
"Öyle bir şey olmayacak," dedi Vara ciddiyetle. "Seni korumaya almadan hiçbir yere göndermeyiz zaten. Büyüler yapılır, kalkanlar konur ve tamamen korunduğundan emin olunduktan sonra evine götürülürsün."
Lily iç geçirip karanlık gökyüzüne bakarken "Bizim kaçırılma nedenimiz belli ama haklısın Lily senin değil," dedi Dara. "Kaçırılmandaki belirsizliği göz ardı edemeyiz. Hep düşünüyorum ama bir netlik kazandıramıyorum."
"Bir yanım Clara yüzünden diyor ama diğer yanım bunun çok alakasız olduğunu söylüyor," dedi Lily. "Nedeni Clara ise beni bir şekilde kullanırlardı. Bir şey yaparlardı."
Vara bir baba edasıyla Lily'yi kendine çevirip "Şimdi bunları düşünmemeliyiz," dedi. "Önümüze bakmalıyız. Buradan kurtulalım, Siharc'a bir dönelim bu konuya o zaman kafamızı takarız olur mu?"
Lily başını sallayarak Vara'ya onay verdi ama Vara onun baş sallamasından tatmin olmadığını kısık gözleriyle belli etti.
"Olur," dedi Lily onu ikna etmek için net bir sesle. "Bu konuyu daha sonra kafama takmak için askıya alıyorum."
Vara gülümserken Lily onun gülümseyişine gülümseyerek karşılık verdi. Lily'nin yürüyüşleri boyunca en çok yorulan kişi olduğunu bilen Vara Lily'ye omzunu işaret ederek "Şöyle rahat bir uyku çekmeye çalış," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...