***
Soundtrack: Alexandre Desplat – Dragon Flight
***
Lily koşmaktan yorulmuş bir şekilde Ralmasc'ın omzuna tutunurken "Devam edin," diye kısık sesle bağırdı Zarung. "Arkamızdalar."
Dukan Şehri'ne yakın ormanlık alanda birbirlerinden çok uzaklaşmadan koşuyorlardı ve yakalanma tehlikesi enselerindeydi. Beşen'in cani yaratıkları Subanlar Lily'nin ve Clara'nın dünyasına göre ejerdahalar fark edilmezlik bariyeri de olsa onları hissetmişlerdi. Şuan binicileri ile beraber tam arkalarında uçuyorlardı.
"Daha fazla devam edemeyeceğim," dedi Lily öksürerek. "Koşamıyorum. Bacaklarım zaten yürümekten su topla..."
Lily'nin cümlesi Ralmasc'ın onu omzuna atmasıyla son buldu. Bir hayret nidası koyvererek "Ralmasc!" dedi inanamayan bir sesle. "Yorulacaksın. İndir beni."
"Sus da kafamı bulandırma," dedi Ralmasc. "Binicilerin düşüncelerini okumaya çalışıyorum."
Lily, susarak kaderine rıza gösterirken sanki hiç ağırlığı yokmuş gibi Ralmasc koşmaya devam ediyordu. Vara ve Zarung çalıları, kurumuş ve yıkılmış eski ağaçları büyüleri ile birleştirip kendilerine gizli bir korunak inşa ederken Etlay ve Dara o inşayı uçurarak ilerlemelerini ve koşmaya ara vermemelerini sağlıyorlardı.
Çok kısa bir süre sonra inşa ettiklerini korunağı ağaçlıktaki engebeli alanın ortasına yerleştirdiklerinde Ralmasc Lily'yi omzundan indirdi.
"Omzun ağrıdı değil mi?" diyes sordu omzunu ovan Ralmasc'a suçlu suçlu bakarak. "İndir beni dedim sana."
"İki adım atıp yığılırdın," dedi Ralmasc. "Zor yürüyorsun Lily. Daha fazla nasıl koşacaktın?"
Lily cevap vermek için ağzını açtığında "İçeri," dedi Vara kızgınca. Ralmasc ve Lily, Vara'nın sözüne itaat edip sürünerek ayakta duramadıkları korunağa girdiler. Herkes oturuyordu ve başları yapraklardan, dallardan, çalılardan oluşan tavana değiyordu.
Korunağa en son giren Vara büyülü sözcükleri okumaya başladığında Lily sarf ettiği güçten onun fark edilmezlik bariyerinden daha güçlü bir büyü yaptığını anladı. Vara ellerini paralel bir şekildeyken çırpıp ortaya çıkan büyüyü saçarmış gibi etrafa yaydıktan sonra bu sefer Zarung farklı büyülü sözcükleri mırıldanmaya başladı.
Gruptaki 4 büyücü aynı şekilde farklı büyüler yaptıklarında ve en son Vara ile Zarung beraber yaptıkları son büyü ile bu duruma son verirlerken ejderhaların kükreyişleri tam tepelerinde duyuldu.
"Bu sefer bizi hissedemeyecekler," dedi Dara korkmuş görünen Lily'yi teselli edercesine. "Tüm koruyucu büyüler üzerimizde. Kalkanlar ve bariyerler bizi sarmış durumda. Korkma tamam mı?"
Lily, başını sallarken korkusu yine gözlerinden okunuyordu. Bir kükreyiş daha duyulduğunda Ralmasc "Bicinicilerden biri Karargaha haber salmaya gitti," dedi. "Meskenden kaçan tutsaklar olduğumuzu hissettiler. Sabaha buraya bir sürü Beşen Adamı yığılmış olur."
"Şimdi ne yapacağız? Geri mi döneceğiz?"
"Hayır, Zedalda," dedi Lasenter. "Rotamızdan şaşmak yok. Mühre doğru olan yolculuğumuz devam edecek."
"Şehrin ve mührün güvenliğini arttıracaklar," dedi Alastor. "Bu kesin bir şey. Biz de kendimizi ona göre hazırlamalıyız. Büyücü Vara, Büyücü Zarung... Bu konuda sizlere güveniyoruz."
"Herhangi bir kuşkunuz olmasın," dedi Zarung ciddiyetle. "Buradan hepimizin güvenli bir şekilde kurtulması için en iyisi yapmaya çalışacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...