Bölüm 15: Vekil Hükümdariçe

4.6K 429 30
                                    

Nersy, Clara ile yaptığı kahvaltıdan sonra Kriz Merkezine geçmek istediğinde her zaman ondan daha fazla istekli olan Clara Kriz Merkezi'ne geçmek istemedi.

"Bir sorun mu var?" diye sordu onun bu isteksiz tavrı kendisinde merak uyandırdığında.

"Yok, hayır," dedi Clara. "Sadece bugün biraz burada takılmak istiyorum. Daha sonra gelirim."

Nersy, onun bir sıkıntısı olduğunu gözlerinden okurken üstelemedi ve onun yanından ayrıldı. Kriz Merkezi'ne geçerken Otresed'in ona sunacağı konu hakkında ne düşüneceğini çok merak ediyordu.

Geldiğinden beri düşünceleri hep aynı konunun etrafında dönüyordu. Aslında bir bakıma bu konu hakkında geç kalınmıştı ve Nersy bu konunun bir an önce tersine dönmesi gerektiğini düşünüyordu.

Yıllarca etrafında olan muhafızlar yüzünden muhafızların kendisine selam verişi artık onun için görünmez olmuştu. Muhafızların kendisine selam verip vermediğinin farkına bile varmıyordu ama bu Kriz Merkezi çalışanları için geçerli değildi.

Merkezin çalışanları ona selam verdiğinde bunun farkına varıyordu. İşlerinin yoğunluğundan selam verip anında doğrulmaları Nersy'yi doğrulmaları için selam verme yükünden kurtarıyordu.

Kriz Merkezi'nin ortasında gözleri Otresed'i aradıktan sonra Tetna'nın yanına ilerledi. Onun selamına gülümseyerek karşılık verip "İyi çalışmalar Binbaşı," dedi. "Acaba abim nerede biliyor musunuz?"

"Sistem ekranında Sultanım," dedi Tetna sağ çaprazda bir yeri işaret ederek.

Nersy, teşekkürünü dile getirdikten sonra Awert ile beraber sistem ekranında çalışan Otresed'in yanına gitti.

"Abi?" dedi ona varlığını bildirerek.

"Nersy," dedi Otresed onu görmenin şaşkınlığı ile. "Burada ne işin var?"

"Seninle bir şey konuşmam gerekiyor," dedi Nersy ciddiyetle. "Hatta Yönetmen ve General de bu konuşmada bulunursa çok iyi olur."

Otresed, ilgiyle kaşlarını çatarken "Acil mi?" diye sordu.

"Acil," dedi Nersy üzerine basa basa. "Çok geç kalınmış bir mesele. Bu konuyu çözmemiz lazım."

"Tamam," dedi Otresed. "Sen Hükümdarlık ofisine geç. Biz hemen geliyoruz."

Nersy, Hükümdarlık ofisine geçtiğinde gerçek sahibi Lasenter olan ofise göz gezdirdi. Her şey oldukça aynıydı. Geçen ayların üzerinden hiçbir değişime uğramamıştı. Otresed'in bu odayı gerçekten Vekil Hükümdar sıfatıyla kullandığını görmek Nersy'yi mutlu edip, Otresed'e karşı gururla doldurdu.

Masanın önündeki koltuğa oturup onların gelmesini beklerken parmaklarını masaya belirli bir ritimle vuruyordu. Parmaklarının ritmi Suqe'nin sert ritimleriyle bire bir aynı olunca Nersy iç çekerek tebessüm etti. Bedenen oradan kopmuş olabilirdi ama ruhunun bir kısmı hala Suqe'deydi.

Otresed beraberinde Aaron ve Awert ile geldiğinde Aaron ve Awert, Nersy'ye selam vererek içeri girdi.

"Sen Hükümdarlık koltuğuna geç," dedi Otresed.

"Ama nasıl olur," dedi Nersy. "Sen Vekil Hükümdarsın."

"Sen de Vekil Hükümdariçe'sin," dedi Otresed ve Nersy'nin oraya geçmesi masanın diğer tarafını işaret etti.

Nersy, Vekil Hükümdariçe olduğunun yeni farkına varıyordu. Gülümseyerek yerinden kalkarken "Lasenter abimin Zedalda'yı buraya oturtmadığından kesinlikle eminim," dedi.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin