Bölüm 40: Hükümdar'ın Dönüşü

5.9K 467 132
                                    

***

Soundtrack: Howard Shore –The Return of The King

***

Herkes toplantı odasında kendine bir yer bulup ona göre otururken Lasenter ayakta kalmayı tercih etti. Böylelikle herkesi görebilecek yeni ve eski yüzleri daha yakından ayırt edebilecekti.

"Öncelik olarak saray önündeki kalabalığın nedeni nedir?" diye sordu Awert'e doğru. "Bunun için bir cevabınız var mı Yönetmen?"

"Geçen hafta Şehzade Otresed tarafından Sultan Clara'nın varlığı tüm Torn'a açıklandı," dedi Awert. "Protestolar bunun bir yan etkisi."

Lasenter Otresed'e bakarak "Açıklamanın önemli bir nedenden dolayı olduğunu farz ediyorum," dedi. Otresed başını sallayarak Lasenter'ı onayladı. Kardeş olarak birbirlerini tanıdıklarından Lasenter olaya sonundan girmek istemezdi. Onun her şeyi en başından bilmek istediğini bilen Otresed Clara'yı açıklamasının nedenini bu yüzden anlatmadı ama kendisini "Neler oldu abi?" derken buldu.

"Her şeyin bir sırası var Otresed," dedikten sonra ciddiyetle "İlk önce bizim gidişimizden itibaren neler olduğunu anlatmanızı istiyorum," dedi.

Anlatmaya ilk önce Aaron başladı. Clara'ya almaya gidişinden ve onunla beraber Torn'a gelene kadar neler olduğunu bir bir sıraladı. Ardından Awert devreye girdi. Awert, Aaron Dünya'dayken Torn'da neler olduğuna dair onu bilgilendirdi. Otresed de Gayar'da yaşadıklarından Medu'ya dönene kadar olanları anlattıktan sonra üçünün hikayesi tek bir noktada kesişti.

Kesişme noktasından itibaren olayları anlatmaya yine ilk önce Aaron başladı. Otresed'in James'den bahsetmesinden itibaren Lasenter'ın bir gözü hep James'i kesiyordu. Onun hakkında herhangi bir yargısı yoktu. Bu odada onlarla beraber ise güvenirliliğini her türlü kanıtlamış olduğunu düşündü.

Aaron James'in sorgusunu anlattığında ve onun gelecekten geldiğini söylediğinde yeni gelen herkesin bakışları James'e yöneldi.

"Paralel bir evrenin geleceği," dedi James üzerindeki bakışlardan rahatsız olmadan. "Zaman akışı burada aynı değil. Olaylar farklı ilerliyor."

"Ve sen her şeyden bahsedemiyorsun değil mi?" diye sordu Vara ciddiyetle.

"Evet," dedi James. "Konuşmamam ve söylememem gereken şeyler var. Ki bu konuda yasağım var."

James, daha fazla şey söylememek adına susarken Aaron Otresed'e baktı ama Otresed onun devam etmesini işaret etti. Aaron, daha sonra çıkan Valet isyanından ve bastırıldığından bahsetti.

Kronolojik sıraya göre Ekox sorununu anlatması için Tetna'ya bakarken o sırada Awert ekranı başlatarak bu sorunu görsel olarak Hükümdar'a sundu. Kendi gezegeni olduğundan Hükümdariçe Zedalda Ekox ile çok ilgilenirken "Yandaşların yaptığı çoğu iş Ekox kaynaklı hünkarım," dedi Awert.

"Bu konuda herhangi bir çalışma yürütülüyor mu?" diye sordu Lasenter.

"Araştırmalar yapılıyor ama yasadışı herhangi bir aktivitiye rastlanamadı," dedi Awert. "Hanedan'a düşman büyücüler yandaşların müttefiki hünkarım. Kendilerini gizlemeleri daha kolay oluyor. Bizim için ise zor."

Vara ile Dara, oturdukları yerde dikleşerek birbirlerine bakarken masadaki iki büyücünün söz sahibi olan Vara "Bu konuda artık biz size yardımcı olabiliriz," dedi. Lasenter, ilgiyle ve merakla kendisine her zaman ters davranan ve yardım konusunda cimri olan Vara'ya bakarken Vara "Sizi ilgilendiren konular artık benim ailemi de etkiliyor," dedi. "Clara benim yeğenim ve onun iyiliği için sizlerle çalışmak benim boynumun borcu."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin