Tetna, Kriz Merkezi'nin ana ofisine girdiğinde kendisine çağrı gönderen Awert'e doğru ilerlemeye başladı. Büyük ekran konsolundaki çalışmasına devam eden Awert'in yanına vardığında daha ağzını açmadan Awert "Neredesin sen?" diye çıkıştı ona ve Tetna daha cevap vermeden "Sancak Ofisi'nde bekleniyorsun," dedi.
"Neden?"
"Şehzade Mehicom ve Şehzade Otresed sana görev verecekler."
Tetna'nın yüzüne meraklı bir heyecan otururken "Ne görevi?" diye sordu hızlıca. Konsoldan bakışlarını ayıran Awert Sancak Ofisi tarafını başıyla işaret ederek "Git ve öğren Tetna," dedi ve ardından yine konsoldaki çalışmasına döndü.
Tetna, hızlı adımlarla Hükümdarlık Ofisinin karşı köşesinde bulunan Sancak ofisine doğru ilerlemeye başladı. Şehzadelerin ofisi olarak geçen bu ofisi genellikle Şehzade Mehicom kullanırdı. Şehzade Otresed ve Şehzade Ralmasc, ortalıklarda dolanmayı tercih ederdi daha çok.
Sancak Ofisi'nin önüne geldiğinde Tetna kapıyı çaldığında Şehzade Mehicom'un kendisini içeri çağıran sesini duydu ve kapıyı aralayarak içeri girdi. Selamını verip karşılarına dikildiğinde "Beni çağırmışsınız Şehzadem," dedi. Konuşurken ikisine de bakıyordu.
Mehicom, Otresed ile ikisinin karşısında olan rahat koltuğu işaret ettiğinde Tetna oturduktan sonra "Birkaç yeni gelişme var Tetna," diyerek konuşmaya başladı Mehicom. "Şehzade Aren ve Ayliz Mozerg'in Kriz Merkezi'ne geldiğinden haberdarsın değil mi?"
Tetna "Haberdarım Şehzadem," dedikten sonra Mehicom "Ayliz Mozerg kızkardeşi Hükümdariçe Zedalda hakkında bize bazı bilgiler verdi," diyerek devam etti. Tetna'nın tek kaşı ilgiyle kalktı. Devamında ne geleceğini düşünürken Mehicom "Hükümdariçe Zedalda ve ailesi Beşen yandaşlarından," dediğinde bunu asla tahmin edemeyeceğinin farkına vardı.
Tetna'nın birkaç saniyesi şaşkınlıkla geçerken Otresed ve Mehicom birbirleriyle paslaşarak tüm yaşananları Tetna'ya aktardıklarında "Bu bilgiler ışığında benden yapmamı istediğiniz görev nedir?" diye sordu Tetna. Şaşkınlığı hala sürüyordu ama bu yeni bilgiyi daha o anda sindirmişti.
"Bu bilgileri bilmesi gerektiğini düşündüğün ve ana ekipten herkesle paylaşman," dedi Mehicom. "Zaten Ekox'daki sıkı yönetim ve operasyonlar duyurulduğunda sorular sorulmaya başlanacak. Ondan önce biz bilgilendirmemizi yapalım."
Tetna, "Emredersiniz Şehzadem," dedikten sonra ayağa kalkıp "Ben o zaman işe koyulayım," dedi. "Benden başka istediğiniz herhangi bir şey var mı?"
"Hayır Tetna," dedi Mehicom. "Gidebilirsin."
Tetna, selamını verip çıktığında Mehicom ve Otresed birbirlerine bakıp arkalarına yaslandıklarında Otresed "Bunu da atlattık görünüyor," dediğinde Mehicom "Yeni darbenin daha şiddetli olacağını düşündüğümden ben pek rahat değilim," dedi.
Otresed "Zedalda'nın hain çıkmasından daha fazla bizi ne şaşırtabilir ki?" dediğinde Mehicom "Bilmiyorum ama kendimi hiç rahat hissetmiyorum," dedi. "Hep tetikte olmalıyız Otresed. Ben bir kez daha gafil avlanmak istemiyorum."
"Ben artık daha fazla sürpriz olacağını düşünmüyorum," dedi Otresed. "Zedalda'nın hainliği artık sondu. Bundan sonra herkes elini açık oynayacak."
Mehicom, gönülden "Dilerim senin dediğin gibi olur," dese de buna inanmadığı her halinden belliydi.
***
Tetna, bilgilendirme yapacağı metni kısa ve öz tutarak oluştururken bu bilgiyi paylaşması için görevlendirilmenin gururunu yaşıyordu bir yandan da Hükümdariçe Zedalda hakkında gerçeklerin aslında ne korkunç olduğunu düşünüyordu; Hükümdar ya da Torn açısından değil Şehzade Ralmasc açısından olan korkunçluğunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...