Kriz Merkezi olağandışı bir akşam geçiriyordu. Awert, gece nöbette kalacak görevlilerin çoğunu göndermişti. Güncel tüm işlemler, tüm izlenimler askıya veya sessize alınmıştı. Bu yüzden Hanedan ailesini izleyen radarın verdiği bildirimler kimse tarafından görünmüyordu.
Awert, kendi ekranında yanında Milo ile beraber hararetli bir çalışma içindeydi. Alt ekranlarda mühürdeki harekete dair bir çalışma yürütülüyorken büyük ekranı kapsayan görüntüde Devaruxa'nın nasıl ekranlarına bağlanabildiklerini çözmekle uğraşıyorlardı.
Awert, ilk incelemede buldukları Ekox'a bağlı frekanslara tutunarak bağlandıkları üzerinde araştırmasını detaylandırıyordu ama bir yandan da Tetna'daydı. Tetna, uzun zamandır ortalıklarda görünmüyordu. Kardeşinin ne durumda olduğunu merak ediyordu. James'in Welo ile ikisinin oğlu olması herkesi sarsmış durumdaydı.
Awert, elleriyle saçlarını karıştırırken ekranda gördüğüyle kaşlarını çattı. Dikkatlice inceledikten sonra bulguyu yeniden değerlendirdiğinde aynı sonuca ulaştı ve yanındaki Milo'yu çağırdı.
Milo, ekranı inceledikten sonra Awert'e bakıp "Emin misin?" diye sordu.
"Eminim," dedi Awert. Oldukça ciddi görünüyordu. "İki kez yaptım ve aynı sonuca ulaştım."
Milo, başını sallarken Awert etrafa bakınarak Otresed'in nerede olduğunu görmeye çalıştı. Kriz Merkezi boş olduğundan Otresed'i rahatlıkla görerek onun Aaron ile bulunduğu köşeye doğru ilerledi.
"Bir şey buldum Şehzadem," dedi selamını verdikten hemen sonra.
"Nedir?" diye sordu Otresed.
Awert "Ekranlarımıza bağlandıktan sonraki ilk bulgularımıza göre Ekox'a bağlı frekanslara tutunarak bağlantı kurdukları yönündeydi," dedi Awert ve duraksadı. Devamını nasıl açıklayacağını düşünürken "Ama?" dedi Otresed sorarcasına.
"Detaylı bir incelemeye girdiğimde Ekox'a bağlı frekanslara Medu'dan tutundukları sonucuna ulaştım," dedi Awert. "Sadece şaşırtmaca yapabilmek için Ekox frekanslarına tutunmuşlar. O burada efendim. İçimizdeki hain bir Devaruxa."
Otresed, Aaron ile bakıştıktan sonra "Bunu bildiğimiz aramızda kalsın Awert," dedi. "Senden şunu istiyorum. Arşiv kayıtlarına inip Devaruxa Hanesi ile ilgili ne öğrenebiliyorsan öğren ama önceliğin Hane üyeleri olsun."
Awert "Tamamdır," diyerek ekranının yanına giderken kapıya doğru baktı. Tetna'yı arayıp aramamayı düşünürken James ve Welo'nun da olmadığını görünce konuşuyor olduklarını düşünerek ekranına çekildi.
Aslında Tetna o sırada Clara ile birlikteydi. Kriz Merkezi'nin Hanedan Korusu'na bakan terasından oturarak olayları hazmetmeye çalışıyorken James ve Welo onu arıyorlardı. Welo, Milo'dan Orela'yı eve götürmesini istemişti. Orela gitmemek konusunda biraz pürüz çıkarmış olsa da Welo ona eve geleceğini söylediğinde gitmeye ikna olmuştu.
Kriz Merkezi'nde Tetna'nın gidebileceği her yere baktıktan sonra James "Yanında Clara var," dedi. "Ön terasta olamazlar Clara protestoları görmek istemiyor. Arka terasa çıkmış olabilirler."
Welo, James'in peşine takılıp giderken Tetna'ya ne diyeceğini hiç bilmiyordu. Ne diyebilirdi ki? Aşklarını karşılıklı olarak itiraf ettikten kısa bir süre sonra karısı geliyor ve hamile olduğunu söylüyordu. Tüm bu olaylar ışığında Tetna'nın yüzüne nasıl bakabilirdi ki?
Hanedan Korusu'na bakan arka terasa geldiklerinde Tetna'nın ince sesinin "Aslında hiç yadırgamadım," dediği duyuldu. "O ilk geldiği andan beri sanki biliyormuş gibiyim. Onunla bir bağım olduğunu hissediyordum. Bu kabullenilmeyecek bir şey değil Sultanım. Neler kabullenmedik ki? Ama Welo ile olması... Onun Welo ile benden bir parça olması..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...