Bölüm 8: Şefkatli Planlar

6.2K 452 64
                                    

***

Soundtrack: Murray Gold – Martha's Theme

***

"Siz kimsiniz ve ne istiyorsunuz?"

"Ben Torn Galaksi Hanedan Orduları Generali Aaron Sidelif," dedi Aaron rahat bir tavırla muhafıza. "Suqe'de Hanedana ait biri var. Onu almaya geldik."

"Geleceğinize dair bir bildirim gelmedi General," dedi diğer muhafız. "Siz olduğunuza dair bir kanıt görebilir miyiz?"

Aaron bunun geleceğini biliyordu. Kılıcını çekip hissettiği mühre yaklaştı ve kılıcını mühre sokarak geri çekti. Kılıçta hiçbir değişme olmazken muhafızlar kanıtlarını aldıkları için rahata geçerlerken "Suqe'ye hoş geldiniz general," dedi muhafızlardan biri. "Ama gezegen mühürlü. Giriş çıkışlar kapalı."

"Güvenlik kilidinin dolduğunu düşünüyorum," dedi Aaron. "Dolmamışsa bile bize bir iltimas geçileceğinden eminim."

Aaron rahattı. Hatta oldukça rahat, istediğini yaptıracakmışçasına duruyordu. Clara ve Miles sessiz sadece izliyorlarken muhafızlar "Saraya haber vermemiz gerek," diyerek geldikleri gibi hızlıca gittiklerinde "Benim kılıcım niye eridi?" diye sordu Miles merakla.

Aaron "Sen bir yüzbaşısın ben ise ordunun başıyım, generaliyim bir farkımız olmalıydı değil mi?" dediğinde Miles gözlerini devirerek bakışlarını görmediği mührün ardındaki Suqe'ye çevirdi.

***

Nersy, Dorasto'nun dün gece geç saatte Cove'den döndüğünü biliyordu. Onu görecek olmanın heyecanıyla kahvaltı için hazırlanarak Tha ile beraber odasından çıktı. Tha ile sohbet ederek terasa geldiğinde muhafız kapıyı açarken "Sultanım," diyen Gero'nun sesini duydu.

Nersy arkasını dönerek Gero'ya baktı. Gero kendisine selam verirken "Evet?" dedi Nersy. Gero selamından sonra dikleşerek "Bekleniyorsunuz Sultanım," dediğinde Nersy meraklı bir ifadeyle kaşlarını çatarak "Ne için?" diye sordu.

"Malumatım yok ama acil olduğunu söylendi," dedi Gero.

"Neredeler?"

"Beylik odasında."

Nersy içini garip bir sızı kaplarken "Bekletmeyelim o zaman," dedi ve Tha'yı geride bırakarak Gero ile beraber beylik odasına doğru ilerlemeye başladı. Merdivenleri çıktı, koridorlara geçti, sağa ilerledi, soldan çıktı ve sonunda beylik odasının önüne geldi. Odanın heybetli kapısı kapı muhafızları tarafından açıldığında ardında Gero ile beraber odaya girdi.

Nersy ilk başta Dorasto'ya baktı. Dorasto koltuğunda düşünceli bir şekilde duruyor ve şuan oldukça Bey görünüyorken Nersy onun mesafesini hissedebiliyordu. Dorasto'nun gözlerindeki ifade Nersy'nin onun gözlerinde gördüğü ilk ifadeyken Nersy korkuyla yutkundu.

Tüm Suqe meclis üyeleri karşısındaydı. Onların hepsini ilk defa bir arada görüyorken korkusu artıyordu. Geç de olsa hatalarını anladıklarını teslim edileceğini düşünmeye başladı. Nersy kendisine gösterilen yere oturduğunda derin bir nefes alarak "Neler oluyor?" diye sordu Dorasto'ya bakarak.

"Torn Hanedan Sarayı'ndan üç kişi şuan Kades gezegen kapısında," diyerek öne çıktı meclis başkanı.

Nersy nefesi teklerken korkusu anında yok oldu.

"Nasıl?" diye soludu heyecanla.

"Biz de bilmiyoruz," dedi meclis başkanı. "Yerinizi bir şekilde öğrenmişler ve sizi almak istiyorlar."

Nersy eve dönecek olmanın mutluluğuyla dolan gözlerini kapadı. Yüce Yaratıcıya teşekkürlerini içinden sunarken gözlerini tekrar açarak Dorasto'ya baktı. Dorasto'nun ifadesi hala aynı Nersy bakışlarını meclis başkanına çevirdi.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin