Bölüm 34: Doğru Kombinasyon

4.2K 426 77
                                    

Kuzah ve Kavas iki kardeş ilk önce birbirlerine bakıp küçük bir baş sallamasıyla anlaştıklarında ilk önce konuşan her zamanki gibi Kuzah oldu.

"Ey siz Torn Galaksisi yöneticileri..."

Otresed yüzünü buruşturup yine nasıl bir müdahale olduğunu düşünürken Kuzah sırıtarak "Korkmayın Şehzade Otresed," dedi. "Herhangi bir sorun yok. Onun için burada değiliz."

"O halde ne için buradasınız?" diye sordu Aaron ciddiyetle.

"Bazı açıklamalarda bulunmak için," dedi Kavas.

İkisi bir kez daha bakışıp aynı anda hareket ettiler ve U şeklindeki masanın iki yanındaki boş koltuklarından çekerek herkesin görebileceği bir yere oturdular. Keyifli gülüşüyle onların şaşkınlığını izleyen Kuzah "Sizler de oturabilirsiniz," dedi.

Ayaktakiler kendilerine gelerek yerlerine geri otururlarken Clara "Rose nerede?" diye sordu kaşlarını çatarak. "Seninle olması gerekmiyor muydu?"

"Rose Dünya'da," dedi Kuzah. "Annesiyle beraber."

"Lily Rusya'dan döndü mü?" diye sordu Clara.

Kuzah ciddiyetle "Bu konuda bir bilgim yok," dedi ve ellerini birbirine sürterek "Konumuza dönecek olursak," dedi. "Uzun zamandır burada ilk defa olması gereken bir şey tam zamanında oldu."

"Bu anı bekliyorduk," diyerek devam etti Kavas. "Eğer gerçekleşmeseydi sorunlar büyüyecekti."

"Kobslıcudo Clara ve onun dengeleyicisi çiçek kız Vita. Burada şuanda tek bir bakış tek bir görüş birleşti."

Vita ve Clara bakışırlarken Otresed "Birleşmeselerdi neler olurdu?" diye sordu.

"Bunu size Eş Kehanet zaten söylüyor," dedi Kavas. "Vita'nın bu ana gelmemesi için bir sürü planlar döndü. Bir sürü çalışma yapıldı ama zamana karşı duramadılar. Bu sefer gerçekliği yıkamadılar."

"Kimler ne yaptılar?" diye sordu Aaron.

"Beşen Yeri Yandaşları," dedi Kuzah. "Aslında bu konu bizleri ilgilendirmiyor. Bizler bağımsızız. Sadece bizi ilgilendiren konularda müdahale edebilir ve engel olabiliriz ama yandaşlar bizim koyduğumuz yasalara karşı geldiler."

Herkes dikkat kesilmiş bir vaziyette onları dinliyorken Kuzah ve Kavas da son derece ciddi görünüyorlardı.

"Kobslıcudo'nun 20. Yaşını doldurmasına yakın yandaşlar yıllardır çalıştıkları bir planı devreye soktular," dedi Kavas. "Geleceğe giderek kendi zaferlerini görmek istediler ama gittikleri gelecek James'in var olduğu evrenin geleceğiydi."

James dikleşirken Kuzah "Biz zaman koruyucuları hariç kimse bulunduğu evrenin geleceğine gidemez," diyerek devam etti. "Zaman yolculuğu yapmak yasak. Paralel evrene giden yandaşlar burada zaferlerine değil yenilgilerine ve Torn'u hala İnexhaustaların yönettiğine şahit oldular."

Kuzah durduktan sonra Kavas ondan sözü aldı. Birbirlerinden söz alarak açıklamalarını düzgün ve teklemeden yapıyorlardı.

"Kısa bir araştırma yaparak yenilgilerinin sebebinin, Clara'nın karanlık olmasını önleyenin Vita ve Eş Kehanet olduğunu çözdüler," dedi Kavas. "Ama Vita ve Eş Kehanet'in bir olduğunu anlayamadılar. Ayrıca o evrende mührün 20. Yılda değil 22. Yıl içinde çatladığını öğrendiler."

"Kendi düzlemlerine geri dönünce planlamalarını buna göre yaptılar," dedi Kuzah ve ardından James'e dönüp "Bu planlamalara seni kaçırmak da dahildi," dedi. "Seni kaçırıp kendileri gibi yapmaya çalışıp Vita'nın peşine taktılar. Kendileriyse Eş Kehanet araştırmasına girdiler."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin