Bölüm 6: Suqe'nin Sözü

5.1K 443 83
                                    

***

Soundtrack: Alexandre Desplat – Edward Leaves

***

Dorasto bir hafta Suqe'yi gezerek hasatların kontrolünü yapmıştı ve kendisini Nersy'den, onu yeniden ve yeniden öpme isteğinden uzak tutmaya çalışmıştı. Aralarında geçen o öpüşmeyi hiç yaşanmamış olarak düşünmeye çalışıyordu ama bunu başaramıyordu.

Kafası darma duman, her zamanki halinden daha katı ve daha sertti. Siniri sanki her yere yayılmış bir vaziyetteydi. Saraya bu sabah dönmüştü. Kendi ofisinde hasat zamanının verilerini kontrol ediyorken kapısı çalındığında başını verilerden kaldırdı ve kapı açılıp meclis başkanı içeri girdiğinde tekrar elindeki verilere döndü.

"Zamanı geldi Dorasto."

Dorasto kaşlarını çatarak ona baktığında "Neyin zamanı?" dedi tahmin ettiği şeyin olmamasını dileyerek.

"Yandaşlar Sultanı istiyor, Kades gezegen kapısına gelmişler. Şimdi ekranıma bildirim düştü."

"Sultanı istediklerini söylemişler mi? Yoksa kontrol amaçlı mı?"

Dorasto ayağa kalkmamıştı. Hala yerinde oturuyordu. Ellerini bacaklarına bastırıp titremelerini geçirmeye çalışıyordu.

"İstediklerini söylediler Dorasto, dedikleri zaman gelmiş."

Dorasto yutkundu. Tahminleri doğrulanırken nasıl yapacağını, yapıp yapamayacağını kendi içinde sorgulamaya başlarken çaresizliği ruhunda yankılanıyordu.

***

Nersy, ekranından gelen hafif müzik eşliğinde Kahin Tivon hakkındaki bir kitabı okuyordu. Kitabın etkisi onu içine almıştı. Kendini kitabın derinliklerine kaptırmışken kapı çalındığında başını kitaptan ayırmadan "Gelin," diye seslendi.

Gero kapıdaki tülü aralayarak içeri girdiğinde Nersy kitabı okumasına ara vermeden "Evet?" dedi sorarcasına.

"Bey sizi görmek istiyor Sultanım."

Nersy başını hızlıca Gero'ya çevirerek ona bakarken "Bey geldi mi?" diye sordu hafif heyecanlı bir sesle.

"Evet Sultanım."

Nersy, elleri bir anda terlemişti. Onunla, öpüşmelerinin ardından ilk defa gün ışığında karşılacakken bunun farkındalığını yaşayamadan Gero'nun ses tonunda ve yüzündeki durgun ifadeyi fark etti.

"Bir şey mi oldu Gero?" diye sordu merakla.

Gero ifadesini anında normale döndürerek "Hayır," dediğinde Nersy kaşını kaldırarak ona baktı. Gero onun bakışlarının etkisiyle sonunda pes ederek "Benim söyleme yetkim yok Sultanım, Bey size açıklayacaktır," dedi durgun ifadesi geri dönerek.

Nersy, göğsüne bir yumru oturduğunu hissetti. Kalbi sıkışırken kitapta kaldığı yeri ayraçla işaretledikten sonra yavaşça yerinden kalktı. Gero'nun beklediği kapıya doğru ilerlerken Dorasto'nun kendisiyle konuşacağı konunun derinliğini merak ediyordu.

Dorasto'nun ofisine doğru giden yolda Nersy kontrollü nefesler alıp sakinliğini korumaya çalışıyordu. Hisleri o konuşmanın hayra alamet olmadığını söylüyordu. Gero kapının önünde durup, onun için kapıyı çalıp açtığında Nersy ona gülümseyerek odaya girdi.

Nersy, Suqe'de bulunduğu günden itibaren ilk defa Dorasto'nun ofisine geliyordu. Kapı ardından kapanırken Nersy ilk önce odaya bir göz gezdirdi. Odanın sadeliği onu tebessüm ettirmişti ve sarayın uç köşesinde olan görüntüsü, tüm sarayı da alarak denize yandan bakan manzarası beğenisini toplamıştı.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin