Bölüm 44: Mutluluk Sebebi

4K 409 108
                                    

Awert, Hükümdarlık ofisinden çıktığında yerine doğru ilerlerken Tetna'yı yönetmen yardımcısı ile beraber hararetli bir şekilde büyük ekran önünde gördü.

"Neler oluyor?" diye sordu yanlarına varıp.

"Mühürde anlık bir hareket tespit edildi," dedi Yönetmen Yardımcısı.

Awert verileri incelemek için büyük ekran konsoluna geçerken "Çatlak mı oluştu yoksa bir büyü etkisi mi?" diye sordu. Tetna cevap vereceği sırada tam arkasında "Bence bu Palayd'dı," dedi Welo. "Radara elbet yakalanacağını bildiğinden Beşen'e geçti."

Tetna, bir adım öne atarak saçlarına çarpan Welo'nun nefesinden kaçmak isterken Welo sanki bunu biliyormuşcasına Tetna'ya çekilerek onunla beraber öne doğru bir adım attı. Welo'nun üzerindeki bakışlarını görmezden gelmeye çalışan Tetna başını hafif yana çevirmeye meyletti ama anında kendini durdurdu.

Awert, Tetna ile Welo'ya bir bakış atıp "Bunu sen araştır," diyerek Yönetmen Yardımcısına döndü. "Dikkatli olmalıyız. Hiçbir ayrıntı gözden kaçmamalı. Artık daha dikkatli olmak zorundayız."

Tetna ve Welo görev yerlerine çekilirken ikisinin de aklında bir anne baba gibi Palayd'ın James hakkında söyledikleri vardı. Tetna'nın huzursuzluğu sadece bundan yanaydı ama Welo hem James'in başına gelecek olayın yarattığı huzursuzluğu hem de Palayd'ın Tetna'ya kafaya takmasının verdiği endişeyi yaşıyordu.

Awert, onların gidişini izledikten sonra olduğu yerde kaldı. Büyük ekran konsolunda kalarak yönetmen yardımcısı ile verileri incelemeye devam etti ama aklı bu sabah Palayd'ın söylediklerinde takılı kalmıştı. Welo ile Tetna'nın arasında gerçekten bir aşk mı vardı? Başını kaldırıp yeniden Tetna'ya ve ardından Welo'ya baktı. Eğer böyle bir şey varsa buna engel olmak zorundaydı. Welo evli ve hatta karısı hamileyken bunun ihtimali bile hoş değildi. Tetna'yı yıllar önce onu kendilerine bırakan annesinin kaderinden uzaklaştırması gerekiyordu.

***

Palayd, Ekox da korunmalı yandaş karargahında ekran karşısındaydı. Hükümdar'ın soruları yanıtlamasını gözleri kısık bir şekilde izliyor ve dikkatle dinliyordu. Lasenter biraz abisi kafasındaydı. Palayd asla böyle bir konuşma yapamazdı. Kendisini Otresed ve Mehicom karışımı olarak görüyordu ama onlardan daha deli daha çılgın olduğu su götürmez bir gerçekti.

Ekrandaki görüntü sonlandığında arkasını dönüp "Baban işte bu," dedi Klon Kobslıcudo'ya. "Ne düşünüyorsun?"

"Güzel konuşuyor," dedi Klon Kobslıcudo. "Güçlü ve zeki bir adam."

"Gerçekten öyle," dedi Palayd.

Hepsi ekranın başında Hükümdar'ı dinlediklerinden ayaktaydı. Palayd herkese oturmalarını işaret ettikten sonra Kaarawa'ya döndü.

"Beşen'den nasıl haberler var Kaarawa?" diye sordu. "Abim nasıl?"

"Beşen sabırsız," dedi Kaarawa. Ses tonu Beşen'den çok kendisinin sabırsız olduğunu gösteriyordu.

Binlerce yıl sonra tekrardan Arus'u görmek onun ışınlarını hissetmek tarifi imkansız bir enerjiyle dolmasına neden olmuştu. Ekox'taydı. Ekox'un gri gökyüzünü en son gördüğü zaman Beşen'e doğru geri çekildiği zamanlardı. Bu gezegeni özlemişti.

Kaarawa bakışlarını herkesin üzerinde gezdirirken "Büyük Devaruxa'nın sizlere selamı var," dedi. "Beşen oldukça sabırsızken kendisi çok sabırlı bir şekilde tekrardan Arus'u görme zamanını bekliyor."

"Bana bir mesajı var mı?"

Kaarawa, Palayd'a baktığında ilk önce bir durdu. Yüzüne sinsi bir gülümse oturtup "Neden uzun zamandır yanına gelmediğini sorguluyor," dedi. "Onu orada yalnız bıraktın Palayd. Hünkarımızı orada malumatsız bıraktın."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin