Bölüm 43: Açıklamalar ve Kararlar

4.3K 393 79
                                    

Ralmasc, az önce olanlardan habersiz Kriz Merkezi'ne girdiğinde büyük ekran önündeki babasının yanına ilerledi. Oradakilerin hararetli konuşmalarından ziyade babasının halsiz görünüşü dikkatini çekerken "Baba?" dedi sorarcasına. "İyi misin?"

"İyiyim Ralmasc," dedi Lasenter elini onun omzuna koyarak. "Aaron'a devrettiğim güçlerimi geri aldım."

Ralmasc, onun durumunun güçlerin yaptığı baskıdan dolayı olduğunu anlarken büyük ekranda inceledikleri görüntüye baktı. Konuşmalarına müdahale etmeyerek düşüncelerini okuduğunda hainin ortaya çıktığını öğrendi.

Detayları daha sonra sormaya karar verdiğinde aklına daha önemli bir konu geldi. Lasenter, Awert'e bir soru sorduğunda Ralmasc "General?" diyerek Aaron'ın dikkatini çekti.

"Buyrun Şehzadem," dedi Aaron.

"Einol'un bilekranı kapalı," dedi Ralmasc. "Kendisine ulaşamıyorum. Bir sorun yok değil mi?"

Dün gece ayların yorgunluğu ile yatağına yattığı an uykuya daldığından sabah uyanır uyanmaz Einol ile bağlantı kurmak istemişti ama bağlantı sağlanamamıştı. Eğer ilk önce Einol ona ulaşırsa kendisini çiğ çiğ yeme ihtimali vardı. Bu da Ralmasc için şuanlık daha önemli bir konuydu.

"Einol akademide," dedi Aaron. "Biliyorsun bilekranlar akademide kendiliğinden kapanıyor."

Ralmasc bu unuttuğu ayrıntıyı hatırlarken Aaron "Dün gece öğrendiğinde yanına gelmek istedi," dedi. "Ama kendisine geç olduğunu hatırlatmak zorunda kaldık. Ders çıkışı buraya gelecektir. Hazırlıklı ol."

Ralmasc gülümserken Tetna arkasında James ile beraber Lasenter'in yanına geldi.

"Hünkarım," diyerek selam verdikten sonra "Bir maruzatım olacaktı," dedi.

"Dinliyorum."

"Dün geceki toplantıda size bahsetmiştik Beşen Yeri Görevi," diyerek konuşmaya başladı Tetna. "Görev gerçekleşecek mi? Büyücü Abarf Magorna'da bizden haber bekliyor."

"Gerçekleşecek," dedi Lasenter ciddiyetle. "Oradakileri öylece bırakamayız. Detayları basın açıklamasından sonra konuşalım."

Tetna ile James selam vererek uzaklaşırlarken "Hadi sen görevinin başına," dedi Tetna ciddiyetle. James, Tetna'nın gözlerinin içine bakarak onun ne hissettiğini anlamaya çalışırken "Ben iyiyim," dedi Tetna gülümseyerek. "Sadece şaşkınım."

Tetna şaşkındı ve şaşkınlığı üzerinden atmakta zorlanıyordu. Palayd hiçbir şekilde yanında şüpheli bir şekilde davranmamıştı. Awert ile Welo'nun ondan hazetmemelerini kulak ardına atmıştı ve şimdi Küçük Devaruxa'nın kafayı taktığı bir başka sarışın olarak tarihe geçecekti.

"Palayd'ın sana bir şey yapmasına izin vermeyeceğiz," dedi James. "Ama senden de dikkatli olmanı istiyorum tamam mı?"

Tetna onun gözlerinde gördüğü endişeden dolayı başını sallayarak "Tamam," dedi ve onun elini tutup dudağına götürüp öptükten sonra "Teğmen Sidelif," dedi. "Hadi görev başına."

James, onca zaman sonra Sidelif olarak hitap edilmekten hissettiği mutlulukla komutanlığa geçmek için Kriz Merkezi'nden çıkarken Awert "Basın açıklaması için her şey hazır hünkarım," dedi.

Lasenter, ayağa kalktı ve Ralmasc'a seslendi. Baba-oğul tüm açıklama boyunca yan yana duracaklardı. Torndaşlara beraber dik duruşlarıyla umut sağlayacaklardı. Basın kanadına Lasenter, Ralmasc, Mehicom, Otresed ve Aaron beraber geçtiklerinde Lasenter ve Ralmasc kürsüye çıktı.

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin