***
Soundtrack: Mark Isham – The Hunstman
***
Lily, sırtında çantası Dara ve Etlay'ın ortasında Pinus aristataya doğru yürüyorken geride bıraktığı annesini düşünüyordu. Lily, Torn'a gelme kararı verdikten sonra Zarung ve Vara büyüleriyle Jackie'ye Lily sanki Rusya'dan hiç dönmemiş gibi bir gerçeklik algısı oluşturmuşlardı.
Lily aynı gün için annesinin zihninin çok karıştığı için biraz endişeli hissediyorken bu endişesini dile getirdiğinde "Herhangi bir sorun çıkmayacak Lily," diyerek ona güvence verdi Etlay. "Hafıza büyüleri karışıktır ama işinin ehli biri tarafından yapıldığında hiçbir sorun çıkmaz. Vara da Zarung da bu konuda uzmandır. Çok küçük bir sistem olan Konagardi Sistemi'ninde 10 yıl süren savaşta, savaştan etkilenen çocukların hafızalarını değiştirmişlerdi."
"Konagardi'de savaş mı çıktı?" diye sordu Dara ilgiyle. "Orası hep huzurlu bir sistemdi."
Etlay, Dara'ya Konagardi'de çıkan savaşın nedenlerini anlatırken grubun en arkasında Hila Arus olmasa bile başka bir ışık yıldızı altında Alastor ile olduğu için mutlulukla konuşuyor, çiçek açıyordu.
Yıllardır hayalini kurduğu bir şeydi bu ama mutluluğunu paylaştığı Alastor onun kadar mutlu, heyecanlı ve neşeli değil. Son derece düşünceli ve morali bozuk gibi bir görüntü sergiliyordu.
Hila, Alastor'un kendisiyle ilgilenmediğini fark edip sustu. Nasıl bir hayatla karşılaşacaklarını bilmediği için düşünceli olduğuna karar vererek yol boyunca Alastor'u izledi.
Pinus aristatanın yanına geldiklerinde Vara geçiş yolunu açmak için harekete geçtiğinde Zarung Lasenter'a döndü.
"Hünkarım," dedi. "Bizim Medu'da yapacak bir şeyimiz yok. Etlay ve ben Magorna'ya geçmeyi düşünüyoruz. Tabi izniniz olursa ya da bize ihtiyacınız yoksa."
"Elbette evinize dönebilirsiniz," dedi Lasenter. "Yolculuğumuz sona erdi. Herkes kendi hayatına dönmekte özgür."
"Teşekkür ederiz hünkarım," dedi Etlay. "Yanınızda bizleri de getirdiğiniz için sizlere minnettarız."
"Ve sizler de sağ olun," diyerek Hila ve Alastor'a döndü Zarung. "Siz olmasaydınız. Bizler hala o meskende tutsak olurduk."
Alastor, suratsızlığından hiçbir şekilde ödün vermeyerek başıyla teşekkürü karşıladıktan sonra derin bir nefes alıp Hila'yı kolundan çekti ve biraz uzağa götürdü.
"Neler oluyor Alastor?" diye sordu Hila endişeyle. "Her zamankinden daha tuhafsın. Beni endişelendiriyorsun."
Alastor, söyleyeceklerinden dolayı içi acıyla kavruluyordu ama bunu söylemek ve yapmak zorundaydı. Alastor, oldukça sert bakışlarla Hila'nın mavi gözlerinin içine bakarak bakışları gibi sert bir sesle "Yollarımız burada ayrılıyor Hila," dedi.
Hila kalbi sıkışarak gözlerini kırpıştırırken Alastor'un ciddi yüzüne bakarak "Anlayamadım?" dedi titreyen sesiyle. Beşen Yeri'nin sonsuz karanlığındaymış gibi hissetmeye başladığında "Beni duydun," dedi Alastor.
Hila, sinirinden gülerek "Saçmalıyorsun," diyerek karşılık verdiğinde Alastor'un dediğine inanamıyormuş gibiydi. Onun gözlerine bakarken Alastor son derece kararlı görünüyordu.
"Etlay ve Zarung ile Magorna'ya git."
Başı dikti ve sözleri son derece netti. Hila onun kendisine karşı örmeye başladığı yıkılmaz, aşılmaz duvarları fark ettiğinde gözleri dolarak bir adım geri attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaxy of Torn: BETA
FantasyTorn Galaksisi'ne karanlık usul usul yayılmaya devam ediyorken dengeler değişmek üzereydi. ALFA'nın sonunda yeri bulunan Sultan Nersy yaşadıklarıyla kendisine bir yol çizecek ve bulunuşuyla önemli olaylara ön ayak olacaktı. Buz Yıldızı'nın araştırıl...