Bölüm 58: Aile Kilit Büyüsü

2.1K 149 66
                                    

Welo ile Tetna, evlenmek için işlemlere başlarken Awert arka ofislerde yer alan büyük ofisindeydi. Düşünmeye ihtiyacı olduğu için hem kalabalıktan hem de Tetna'dan uzak kalması gerekiyordu ama ne düşünebiliyor ne de çalışabiliyordu.

Başı ellerinin arasında dört saattir üçüncü kez babasına bilgi göndermek zorunda kaldı. Ek bir destek bir düşünce bir fikir almalıydı. Kendi düşünceleri buna yetmiyordu. Ailevi konular olduğunda mantığı duygularıyla karışıyor, katiyen netleşmiyordu. Ki zaten bu kesinlikle tek başına alması gereken bir karar değildi. Tetna, Mirza'nın tek kızıydı. Onun müsaadesi olmadan bu evlilik nasıl gerçekleşebilirdi ki?

Tetna'nın da babasına da ulaşmaya çalıştığını tahmin etmekten çok biliyordu Awert. Tetna, Mirza olmadan hayatının en önemli yeminini etmezdi ve bunun kendisi için de olduğunu umuyordu.

Müsaade vermediği halde bu evliliğin gerçekleşmesi kalbini kırardı ama müsaade vermemesi de Tetna'nın kalbini kırardı. Evlilik kararlarını anlayabiliyordu ama bu kadar çabuk ve acele olmasının mantığını çözemiyordu. İşte onu durduran şey de tam olarak buydu.

Öyle ya da böyle müsaadeli ya da müsaadesiz bu evlilik yarın gerçekleşecekti. İşlemlere başladıklarının verisi önüne düşmüştü bile ve Awert müsaade versin ya da vermesin orada olacaktı. Kafa karışıklığı olmadan tamamen inanarak orada yer almak istiyordu.

Awert, aklını toparlamış ve işine kaldığı yerden devam ederken onun sıklıkla göndermiş olduğu bilgilerden bilekranı ısınan Mirza Paşa o bilgileri kulağının içindeki vericiye aktardığında duyduklarının rahatlığıyla gözlerini yumarak derin bir nefes aldı. Paralel evrende var olan bir gerçekliğin kendi evrenlerinde de yolunu bulmasının rahatlığıydı bu.

Kendisi için tehlike yaratacak olsa da onun bağlantı kurmak için kısa süreli bir fırsat yarattı. İlk başta bir kayıt yapmayı düşündü ama bunun Awert'i ikna etmeyeceğini biliyordu.

Mirza Paşa, kişiliğindeki bilekranıyla senkronize olan şu an bileğindeki bilekrandan Awert'e bağlantı gönderdiğinde bilekranına gelen gizli bağlantıyı kısa süreli bir düşünmenin ardından babasının olduğuna dair içinde yanan bir umutla yanıtladı Awert.

Karşısında babasını gördüğü an ise "Şükürler olsun," diyerek tepki verdiğinde Mirza Paşa "Sakın ekrana yansıtma," diyerek onu uyardı. "Ekran frekansın izleniyor."

Kriz Merkezi frekansı daha sabit tuttuğu için tam bunu yapmak üzere olan Awert dururken "Fazla vaktim yok," dedi Mirza Paşa. "Fazla düşünmeye gerek yok. Müsaade veriyorum Awert."

"Baba kayıtlarımı tam olarak dinlemedin galiba?" dedi Awert sorarcasına. Kayıtta olduğu gibi birbirlerini daha tanımadıklarından, Welo'nun yeni boşandığından bahsedecekken "Dinledim ve müsaadem var Awert," dedi Mirza kararlı bir şekilde.

Awert, yüzünü sıvazlarken "Baba bu kadar çabuk olamaz," dedi. Babasının bu kadar çabuk bir karara varmış olmasına inanamıyordu. "Sen yoksun bir kere burada. Tetna sensiz mi evlenecek?"

"Sen varsın ya oğlum," diyecek Mirza gözleri hafif doluydu ama aynı zamanda kararlı ve ciddiydi de. "Bu evlilik olmalı Awert. Tüm evrenlerde gerçekleşmesi gereken bir evlilik bu. Zamanda ve tüm evrenlerde sabit. Her ama her evrende Tetna ile Welo evleniyor. Onların evlenmediği her evren karanlığa mahkum olmuş durumda. Bu evlilik gerçekleşmeli."

"Baba sen..."

"Sorma Awert," dedi Mirza başını iki yana sallayarak. "Bu evlilik aynı zamanda Tetna'nın güvenliği içinde gerekli. Küçük Devaruxa ona kafayı takmış durumda ve ben kızım için korkuyorum."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin