Bölüm 31: Kaderin Çıktığı Yol

4.7K 461 153
                                    

Aaron ve Otreses bir şeyleri tartışarak Kriz Merkezi içinde ilerliyorlarken Clara onların önüne çıktı.

"İç sarayda olman gerekiyordu?" dedi Otresed. "Miles seni götürdü sanıyordum."

"Götürdü," dedi Clara. Hala kaçarak gitmiş olmanın mahcupluğunu yaşıyordu. "Ama bir şey söylemeyi unuttum. O yüzden geri geldim. Söyleyip hemen geri gideceğim."

Otresed, Clara'nın yaşadığı mahcupluğunu gördüğü ve hissettiği halde sert tavrını bozmadan "Neyi söylemeyi unuttun?" diye sordu. Clara derin bir nefes alarak "Magorna Geçiş Ormanı'ndan çıktıktan sonra Şehzade Aren ile karşılaştım," dedi.

Otresed kaşlarını çatarken Clara konuşmaya devam etti. Aren ile yaptığı sohbeti fazla uzatmadan kısaca anlattıktan sonra "Sadece bunu söyleyecektim," diyerek geriye doğru çekildi. "Şimdi gidiyorum."

"Git bakalım."

Otresed, Clara'nın gidişini izlerken Clara bir anda dönüp Otresed'e baktı ve "Ona benziyorsun," dedi. "Sarışınlığınız aynı, yüz yapınız ve özellikle gözleriniz. İlk başta ona baktığımda tanıdık gelmişti."

Clara başka bir şey demeden bu sefer gerçekten giderken Otresed onun arkasından tebessüm ederek baktı. Ardından büyük ekranın önüne Aaron'ın yanına ilerledi. Bir sürü küçük ekrana bölünmüş büyük ekrandan Aaron ile Torn'un son durumuna göz atmaya başladı.

Ortadaki ekranda saray önünde yapılan protesto vardı. Diğer ekranlarda ise farklı gezegenlerdeki, şehirlerdeki Torndaşların protestoları ve ayaklanmaları vardı.

Tüm bu ayaklanmaların ve protestoların tek bir nedeni yoktu. Sadece karanlığın yok edilmesi ya da gönderilmesi değildi olay. Halk korkuyordu. Ne Hükümdarları başındaydı ne de Veliaht Şehzadesi. Bu yüzden halk bir güvence alamıyordu.

Otresed'in beklediğinden daha az bir kısım İnexhausta Hanedanı'nın baştan inmesini istiyordu. Bunu isteyenlerin büyük bir kısmıysa Lentasmor Hanesi'nin başında olduğu Şelale Sistemi'ndeydi.

Otresed'in konuşması belirli bir kısmı durdurabilmişti ama hala korkuyorlardı. Karanlıktan, yandaşlardan, Beşen Yeri'nden korkuyorlardı.

"Müdahaleler sert olmasın," dedi Otresed Aaron'a doğru. "Korktukları için yapıyorlar bunu."

Aaron, komutanlığın başında duran Milo'ya bilgi vermek için geriye çekilirken Otresed "Magorna Kriz Dairesi'nden bir haber var mı Tetna?" diye sordu.

"Var Şehzadem," dedi Tetna. "Bu göreve kimsenin yanaşmayacağını düşünüyorlar."

Otresed sıkıntılı bir şekilde nefes alırken Tetna "Ama," diyerek ayağa kalktı. "Geçen haftalarda Magorna'dan bir elçi gelmişti. Ginsvir soyundan Büyücü Abarf. Kaçırılan büyücülerle ilgili bilgi almak için."

"Evet," dedi Otresed. "Öyle bir şeyi hatırlıyor gibiyim."

"Konuşmamız sırasında bana kendi ailesinin de kaçırılanlar arasında olduğunu söylemişti," diyerek devam etti Tetna. "Ve onu yeni bir gelişme olduğunda haberdar etmem için bana elçilik ekran kodunu vermişti. Ben de onunla irtibat kurdum."

Milo'yu bilgilendirmesi biten Aaron da yanlarına gelirken "Sonuç?" diye sordu Otresed.

"Sonuç olumlu," dedi Tetna gülümseyerek. "Şuan elçiler olarak Sessiz Büyücülerle istişare toplantısı yapıyorlarmış. En erken Salı günü burada olabilecek."

Otresed Tetna'ya gülümseyerek "Sen olmasaydın Tetna burada hepimizin hali haraptı," dedi. Tetna pembeleşerek ekranına dönerken Otresed Aaron'a dönüp "Milo ve James hazırlıklarını yapmaya başlasınlar," dedi. "Büyüye karşı duracak tüm teçhizatları araştırsınlar ve Beşen Yeri'ne uygun bir çanta hazırlamaya başlasınlar. Büyücü Salı buraya gelirse Salı gecesi yola çıkarlar."

Galaxy of Torn: BETAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin