MULTİMEDYA:SİNAN
"Maya!" dedi sinirle. "Sabahtan beri konuşup duruyorsun. Alt tarafı bir soru sordum." Alt tarafı bir soru mu? Benim için cevaplaması zor...çok zor bir soruydu bu. "Aynı şeyler. Sadece biraz fazla heyecanlanıyorum," dedim doğruları eksikte olsa söyleyerek.
"Bu kadar mı?"
"Ne hissetmeliydim?"
"Her neyse boş ver. Sormadım varsay."
Dudaklarımı sarkıttığımda gözleri dudaklarıma takıldı. "Şunu yapmayı kes!" Alt dudağımı dişlediğimde "Bunuda!" dedi. Dudaklar benim mi onun mu belli değildi. "Nereye gidiyoruz?" Konuyu değiştiren sorumla dış dünyaya döndü. Arabayı tekrar çalıştırırken "sürpriz," dedi.
Sürpriz?
******
"Burada ne işimiz var? Ve burası neresi?"
"Nereye benziyor?"
"O bahsettiğim yer mi?" dediğimde gözlerini devirdi. "Hı hı. Baban tarafından reddedildin ve bende seni başımdan savmak için geneleve satmak istedim," dediğinde tuttuğu bileğimi kurtardım. "N-ne demek bu?" dedim kan fırsattan istifade yanağıma hücum ederken.
Tekrar kolumu tuttu. "Bu kadar saf olma. Sadece şakaydı. Burası 'Semir bar'."
Hâlâ aynı bakışları attığımı görünce açıklamak yerine kolumdaki elini çekiştirerek içeri soktu beni. Yarı çıplak insanlar uygunsuz hâllerdelerdi. Böyle bir yere ilk gelişimden olsa gerek herkesin gözü üzerimde gibi hissediyordum.
Arday kolumdaki elini elime indirdi. "Böylesi daha güvenli. Yoksa buradan masum ayrılamayacaksın." Yüzüm kızarırken kafamı yere eğdim. Kalabalığın arasından sıyrılırken geride bıraktığımız insanlar edepsizce şeyler söylüyorlardı.
"Vay, hatun şekil."
"Böyle yerlere uygun durmayan o masum tenine sahip olmak isterdim bebeğim."
"Bir gecede benim olsana güzelim."
Arday hiçbirini duymamış gibi eli elimi tutarken kalabalıktan sıyrılmaya çalışıyordu. Sonunda barmenin yanına vardığımızda barmen beni çapkın sırıtışıyla süzdü. "Yeni mi? Çok taşmış." Arday etrafı süzerken üzerini giyinmeyi unutmuş(!) bir kız geldi yanımıza.
''Bu kim canım?"
Canım mı?
"Seni alakadar etmez, Alev. Şimdi çık görüş alanımdan."
Alev denen kız sinirle bana dönüp sanki o lafları ben demişim gibi kot şortumun açıkta bıraktığı bacağıma takma cadı(!) tırnakları ile uzun bir çizgi çizdi. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"
"Sakin ol," diye uyardı Arday. Cidden mi yani sadece sakin ol mu? Kız bacağıma beş dönümlük arazi çizmiş bu hâlâ sakin ol mu diyor?! "Abartmağğ bebeğim," dedi Alev ağzını yaya yaya.
Abartma öyle mi? Peki ... sen kaşındın Alev! Önümdeki mavi-sarı kokteyl karışımı başından aşağı döktüm. Etraftakilerin dikkatlerini çekmiş,hatta odak noktaları olmuştum. Arday tekrar elimi tutup barmene "Ufuk!" diye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜRÜYEN KARİZMA
Teen Fiction*Maya Soykan* Daha 19 yaşında tercih yapmak zorunda bırakılan bir genç kız...Ünüversite tercihi değil,hayat tercihi. Yaptığı tercihe sığındı,doğru olmasını umdu. Peki seçtiği kişi,yaptığı tercih doğru muydu? Aşk,belkide Dünya'nın en güzel duygusu...