7. Bölüm:Meşhur hikaye

2.8K 126 2
                                    

MULTİ:MAYA

İnanamıyorum! Bunu bana nasıl yapar? Tehdit ederken bu  kadar ileri gidebileceğini düşünmemiştim. Bu…bu çok fazla... "Bu," deyip sustum. Gözlerim dolmuştu. 'Semir' deki herkes bana ve yanımdaki Ateş'e bakıyordu. "Bu ne demek!" dedi Ateş. "Ben.."

Arday bizim o iki saniye bile sürmeyen dudaklarımızın temas anını bir şekilde fotoğraflamış ya da çektirmişti ve sırf Ateş'e yaklaştım diye bu aptal fotoğrafı Ateş,Cenk,Sinan ve bana atmıştı. Bunu nasıl yapardı? Beni hiç mi düşünmüyordu? Şuan onların gözünde nasılım?

"Böyle bir şey nasıl olur? Siz ne zamandır birliktesiniz?" 

"Biz...birlikte değiliz."

"Sen birlikte olmadığın her kişiyi öper misin?!" diye sesini yükseltti Ateş. Tüm bar bizi izliyordu. "Burayı nereden biliyorsun?!" diye sordu tekrar bağırarak. "Arday getirdi."

"Gizli bölme?" dedi sesini kısarak. "Biliyorum."

"Hah,cidden mi? Sen iyice bizden olmuşsun. Bu gizli bölmeyi  bilenler ne kadar az  haberin var mı senin? Ve şimdi sende onlardansın."

"Kimseye söylemeyeceğim." Kolumu sıkıca tuttu. "Sana bir kez daha soracağım. Arday ile yattınız mı?" Soruyu duyanlar duymayanlara iletirken barda bir uğultu oluştu.

Tam cevap verecekken iri eller belimi kavradı ve "Evet yattık. Sorun ne?" dedi. Bardakilerin uğultuları çoğalırken Ateş "Zaten yatmasanız bu barda ne işiniz var değil mi?" dedi kendi kendine. Hayal kırıklığına uğramış gibi bir hali vardı.

'Hayır,öyle bir şey olmadı,' demek istesemde Arday belimdeki elini sıkarak izin vermedi. "Anlamıyorum. Neyi var bu barın?" dedim dayanamayarak. Şu meşhur Semir Bar'ın hikayesini dinlemek istiyordum artık. "Buraya biriyle el ele girmek demek, o andan itibaren sadece ona aitsin demek."

"Zaten bu düşünceyi kabul eden biri de çoktan yanındaki kişiyle birlikte olmuş demektir. Yani…ondan başkası ile birlikte olamaz. Eğer başka biriyle yakın bir şekilde yakalanırsa erkeğe gerek kalmadan bardakiler cezasını verir. Bu cezadan kastedilen ise kadın artık erkeğin himayesinden çıkar ve diğer erkekleri engelleyen bir korumacı kalmaz."

Bu açıklamayı yapan Ufuk'tu. Ne yani ben şu an Arday'ın himayesi altındayım ve Arday benimle yattığını söylemeseydi bardakilerin bana zarar vermesi için bir engel kalmayacak mıydı? Bi'nevi benim iyiliğim için yapmış olsada bir çıkarı olduğuna emindim.

''Dün olanlara herkes şahit. Kız benimle geldi ve gerekirse benimle çıkar," dedi Arday sırıtarak. Tabi bardakilerin bu fotoğraflardan haberi yok. Ama kimse Ateş'e 'üçüncü şahıs' gözüyle bakmıyordu. Belki korkuyorlardır, bilmiyorum.

Ama en az Arday kadar Ateş'inde bu barda sözünün geçtiğini anlamak zor değildi. Sesini dahi çıkaramıyorlardı bar sakinleri(!) Arday etrafına bakınıp beni daha çok kendine çekti.  Böylelikle Ateş' in de kolumu tuttuğu elinden kurtulmuş oldum. Şuan solumdaki kızlar 'Arday ile Ateş'in arasını bozan kız'  diyerek beni gösteriyorlardı.

Resmen muhteşem dörtlü artık muhteşem üçlüydü. Arday ile Ateş'in arasının açılmasını ve arada kalmayı cidden istemezdim. Ama her şeyi Arday başlattı. İşlerin bu noktaya geleceğini tahmin edemezdim. "Sonra konusacağız Maya," dedikten sonra bardan çıkıp gitti Ateş.

Herkes Arday'ın benim yanımda olduğunu görünce biraz olsun ortamdaki gerilim ve uğultular azaldı. Artık kendimi tutamayacağımı anlayınca gözyaşlarımı serbest bıraktım."Peçete ver," dedi Arday,Ufuk'a yönelik. Ufuk peçeteyi bana uzattı. Ama benden önce Arday davranıp peçeteyi aldı.

YÜRÜYEN KARİZMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin