MULTİ DE MAYA VARRR
İYİ OKUMALAR;)))
''Arday ne demek oluyor bu? Bizi kim niye takip etsin?''
"Sakin ol bir Maya. Bilsem böyle durur muyum?" diye bağırdı yüksek sesli müzikte bana sesini duyurabilmek için. Eve geçmeyecektik belki ama hep beraber konuşabileceğimiz bir yere geçmeye karar verdiğimizde Semir'i baştan elemiştik.
Kendimize 'Data' adında yeni bir gece kulübü bulmuştuk. Ceren ile Emir direkt buraya geçmişti. Onlardan hemen sonra biz geldik. Sonra Cenk geldi ve Arday'dan bir araba dolusu laf işitti. En son ise Sinan geldi. Çünkü öncelikle Gizem'i eve yakın bir yerlerden alıp buraya getirdi.
''Anlatın şimdi. Kim bu adam? Ne istiyor bizden?"
"Bizde tam bilmiyoruz Sinan. Evi polislerin bastığı gün Semir'e geldiğinizde Tuncay oradaymış. Ateş'e çarpmış hatta."
''A evet ben hatırladım," diye atıldı Gizem. "Ne istiyor ki bizden?"
"Büyük ihtimalle sizden değil Maya ile benden bir şey istiyor."
"Saçmalama Arday. Bu işin sizi bizi mi var? Hep beraber öğreneceğiz bu herifin ne bok olduğunu." Arday, Sinan'ın söylediğine sessiz kaldığında Cenk konuştu. "Bu akşamki kavganın olayla ilgisi ne?"
"Kaos çıkarıp bir şeyler yapmayı planlıyordu. Ama biz erken davrandıkta uyandık Allah'tan." Asıl ilginç haberi söylemeyi unuttuğumuzu anımsadığımda bu sefer söze atılan bendim. "Biz size gelecek dönemin bombasını söylemedik asıl. Tuncay Eren yeni edebiyat öğretmenimizmiş."
''Ne oluyor anasını satayım?!'' diye bağıran Emir ile hepimiz yeni bir sessizliğe gömülmüştük. Arday'ın omuzlarının kasıldığını gördüğümde suratına çıkardım bakışlarımı. Bakışlarını takip ettiğimde girişe baktığını gördüm. ''Sorun ne?" diye sordum biraz bağırarak. "Sakın çaktırmayın. Sakın."
"Ne oluyor yine?" dedi Cenk bıkkın bir sesle. "Şu an kapıdaki adamlar -bakmayın!- bizi takip edenler."
"Ne?" diye çığlık attı Gizem. "İyikide dikkat çekmeyin dedim ha!" diye söylendi Arday. "Kalabalık zaten bir şey olmaz. Böyle bir mekanda bir hareket yapamazlar ama biz yinede dikkatli olalım." Sinan, Gizem'in elinden tuttu. "O zaman onlardan konuşmadığımızı düşünmelerini sağlayalım."
"Nasıl olacakmış o?"
"Şöyle olacak Cenk. Herkes eğlencesine bakacak. Tabii dikkatli bir şekilde. Mekandan ayrı ayrı çıkmayacağız. Ve bu gece büyük evde kalıyoruz."
"Tamamdır," dedi Arday. "Ama babam…" diye söze girdi Ceren. Emir ona bakınca sustu. "Ben hallederim."
"Saçmalama! Daha seni bilmiyor bile!"
"Dediğimde tanıştırsaydın şimdi böyle olmayacaktı." Araya girmeden Emir'in Ceren'i ikna etmesini bekledik. O esnada Arday kulağıma eğilip fısıldadı. "Aralarında en şanslısı benim yine. Annen her seyi biliyor." Hafifçe gülümseyip kendimi toparladım.
Ceren ikna olduğunda Emir gülümsedi ve sevgilisini bar kısmına götürdü. Yavaş yavaş herkes bir taraflara dağılmaya başlayınca Arday ile ben kalmıştık. "Adamlar içerideler Maya," dedi rahatsız bir sesle. "Görüyor musun?"
"Hayır. Kalabalık olmasının dezavantajı işte." Aklıma gelen şeyle parıldayan yeşillerimle Arday'a döndüm. "Dans edelim!"
"Ne? Bu durumda?"
"E dikkat dağıtmak için işte." Gözleri beni süzdü. "O ceket çıkacak mı dansta?"
"Dersenki rahatsız rahatsız dans et. Kazık gibi dur. O zaman çıkarmam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜRÜYEN KARİZMA
Teen Fiction*Maya Soykan* Daha 19 yaşında tercih yapmak zorunda bırakılan bir genç kız...Ünüversite tercihi değil,hayat tercihi. Yaptığı tercihe sığındı,doğru olmasını umdu. Peki seçtiği kişi,yaptığı tercih doğru muydu? Aşk,belkide Dünya'nın en güzel duygusu...