FİNALLL⬇⬇
BU BÖLÜM DAHA ÇOK MAYA VE ARDAY'A AİT FİNALİMİZ. DİĞER BÖLÜM BUNUN DEVAMI NİTELİĞİNDE VE ATEŞ-ECRİN İKİLİSİNİN FİNALİ OLACAK.BÖLÜM ŞARKISI: SEZEN AKSU~OLMAZ OLSUN (Bölüm boyunca dinleyebilirsiniz)
MULTİ:ARDAY VE MAYA GÜÇLÜ
"Meyra! Koşmayın teyzecim!" Elimi durulayıp bahçeye çıktım. "Bolat! Koşmasana Halacım! Düşeceksin bak şimdi!" Bir anda belime dolanan kollarla huzurla gülümsedim. "Halacım mı? Seninle yıllar önce bu konuyu kapadığımızı hatırlıyorum. Sinan benim kardeşim olduğuna göre Bolat'ta benim yeğenim oluyor."
"Valla," dedim kollarının arasında yüzümü ona dönerken. "Sen git onu Bolat'a anlat kolaysa. Bana hala diyen o." Kollarını belimden çekip tek dizini kırarak yere çöktü ve kollarını sonuna dek açarak "Bolat! Amcacım!" diye seslendi.
Bolat koşarak Arday'ın kollarına atladığında Arday onu yakalayarak havaya kaldırdı ve döndürmeye başladı. "Uçuyoyum haya!"
"Bak şimdi," deyip durdu ve Bolat'ı yere indirdi. "Oğlum o nasıl hala bende amca oluyorum lan? Birini seç."
"Haya," dedi küçük çocuk,omzunu silkerek. "İyi, halan uçursun seni bundan sonra." Arday çocuk gibi ona arkasını dönüp "Meyra! Güzelim!" diye seslendi. Meyra'da oyunu bırakıp Arday'ın kollarının altına girdiğinde Arday onuda havaya kaldırıp döndürdü.
Bolat ise kıskançlıktan 'hıh!' sesleri çıkarıp duruyordu.
"İn şabuk amjamın kujandan." Meyra, Bolat'a dil çıkarınca olanlar oldu. Oynamasınlar diye üzerini kapatıp kamufule ettiğim bahçe hortumunu Bolat buldu ve açarak ikisinide ıslattı. Bense hemen kenara kaçtım. "Lan! Yapmasana!"
"Kıskaynç! Kıskaynç!" Meyra ise ıslanmış halini umursamadan dalga geçiyordu birde. ''Bolat bırak halacım," diye seslendim. "Sen kayışma haya. Bu amja yiğin meseyesi."
"Lan sen önce yeğen demeyi öğren! Gel lan buraya!" Arday gülerek Bolat'ın çığlıklarını umursamadan elinden hortumu kaptığı gibi küçük çocuğuda oyunlarına katarak ıslattı. Ben kenarda kahkahalarla gülerken bakışları bir anda bana dönünce gülümsemem yerini korkuya bırakmıştı.
"Arday!" dedim ciddileşerek.
"Bak çok kötü olur! Sak...sakın bak! Ar-" Daha lafımı bitiremeden baştan ayağa ıslanmıştım bile.
"Çek şunu üstümden be adam!"
"Adam ha? Kocana adam dersin ha? Bolat'a hala dedirtirsin, Meyra zaten sende. Ben ne anladım bu işten! Islan. Islanda aklın başına gelsin!" Ellerimi yüzüme siper etsemde makyajımın aktığına emindim.
"Sen bu akşam yatağa girebiliyor musun bakayım!"
"Gider kızımın yanında yatarım!"
"Arday!" Bolat ve Meyra'ya da iyi malzeme çıkmıştı. "Halaya gülünür mü hiç?"
"Güyünürrr,'' dedi ikiside bir ağızdan. Arday sonunda hortumu benden uzaklaştırıp kapattı. "Hadi bakalım! Doğru yukarı, üzerinizi değiştireceksiniz."
"Amja aşanşöyü kuyanabiyimiyiz?"
"İşi düşünce nasıl amca oluyorum bak. Kullanın iyi."
"Ferzin ve Yekta'yı uyandırmayın çocuklar!" Beni dinlemeden koşarak içeri girdiler. Arday yanıma gelip gözaltlarımı sildi. "Maymuna döndüm sayende."
"Hâlâ nefesimi kesiyorsun ama. Onu napcaz?"
"Böyle yırtamazsın yalnız."
"Hadi ya," derken dudaklarıma kapanmıştı bile. Aferin bana ya. Hemen teslim oluyordum. İnsan iki direnir bir naz yapar ama yok nerdee... İçeri girerken iki ama dışarı çıkarken dört olan çocukların sesiyle anında ayrıldım Arday'dan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜRÜYEN KARİZMA
Teen Fiction*Maya Soykan* Daha 19 yaşında tercih yapmak zorunda bırakılan bir genç kız...Ünüversite tercihi değil,hayat tercihi. Yaptığı tercihe sığındı,doğru olmasını umdu. Peki seçtiği kişi,yaptığı tercih doğru muydu? Aşk,belkide Dünya'nın en güzel duygusu...