MULTİMEDYA;MAYA SOYKAN♥
ALPER KETENCİ- O DA MI YALAN? (Şarkıyı bölüm boyunca başa sararak dinleyebilirsiniz isterseniz. Ben şarkıyı dinleyerek bölümü yazdım. Ama dediğim yerdede açarsanız yine güzel oluyor. Size kalmış. Öpüldünüz *_*)
💓⬇KEYİFLİ OKUMALAR ⬇💓
"Siktir lan… Ne demek kaybettik?!" Kıvırcık saçlı doktor bozuntusunun söyledikleri beynimde kurşun etkisi yaratırken yakasına yapışıp gelişine kafamı gömdüm suratına. Kollarımdaki gücün çekildiğini hissettim. İlk kez soyadımın anlamını taşıyamadım.
Maya'm ölmüş olamazdı! Darmadumandı hislerim. Sevgi teyze yere yığılmıştı. "Kızım!" diye feryat ederken Ceren de onun gibi yere oturmuş "Maya!'' diye adını haykırıyordu. Hatta Cenk,Sinan,Emir ve Ateş'in bile gözleri dolmuştu.
"Ne yaptınız lan ona? Bende seni öldüreceğim!" Adama yumruk attığımda yere yığılırken ameliyathanenin kapısı açıldı ve esmer bize kendimizi en kötüsüne hazırlamamızı söyleyen doktor çıktı. Yerde yatan kıvırcık doktora baktı.
''Bunun ne işi var burada?" diye bağırdı. "Alın şu deliyi!" Herkes şaşkındı. Bende. "N'oluyor?!" dedim dehşetle. "Kusura bakmayın. Gözetim altındaydı ama odasından kaçmış olmalı. Daha öncede aynı şeyi defalarca kez yaptı ve sonuç yine böyle. Fakat yinede akıllanmadı."
Kafasının yanında ampul çevirir gibi yaptı yerdeki deliyi göstererek."N-ne demek bu? K-kızım öl…ölmedi mi?" Güvenlik gelip deliyi yerden kaldırırken "Hep bunu yapmak istemiştim," dedi keyifli çıkan sesiyle. Az önce nasıl uçurumdan düştüğüm hislerimin nasıl paramparça oluğu aklıma gelince iki adımda iki güvenliğin kollarına girerek arasına aldığı kıvırcık deliye yumruk attım.
"Sikik deli! Böyle şaka mı olur lan! Seni öldüreceğim! Kodumun orosbu çocuğu!" Güvenlik beni engellemeye çalışsada başa çıkamadılar ve ben bir yumruk daha geçirdim suratına. Sinan bu kadarının yeterli olacağını düşünmüş olmalıki gelip kollarımdan tuttu,geri çekti beni.
"Canımdan can gitti lan benim!" Görevliler adamı uzaklaştırmaya çalışırken Sinan'ın ellerinden kurtulup sertçe çenesine yumruk attım. Kanayan burnuna birde dudağı eklenmişti. Sinan beni sertçe geri çekti. "Yeter! Bir şey olacak!"
Görevliler sikik deliyi uzaklaştırınca asıl doktora döndüm. "Sinirimi senden çıkarmadan önce doğru düzgün söyle. Maya nasıl?"
"Maya Hanım iyi. Ameliyat oldukça başarılıydı. Açıkcası bu zorlu ameliyatı defalarca kez yaptım ama böylesine hayata dört elle tutunmaya çalışan birini daha görmedim."
"Sadede gel," dedim agresif bir tavırla. "Ne zaman görürüz?"
"Dediğim gibi zorlu bir ameliyat geçirdi ve kendini toplayabilmesi için dinlenmesi gerekiyor. Ben size haber veririm." Bedenimde oluşan rahatlama hissiyle derin bir nefes verdim. Cenk yanıma gelip kulağıma fısıldadı. "Hastane polisi ifade almak istiyor. Geldiğimizden beri oyalıyorum. Sen bir bak istersen?''
Birde o vardı değil mi? Olsun. Maya'm iyi olsun ben her şeye razıydım.
~~BİRKAÇ SAAT SONRA~~
"Yeter,ben görmek istiyorum artık," diye isyan etti Ceren. "Ben gidip konuşayım şu doktorla." Emir gidemeden bir hemşire geldi yanımıza. "Doktor bey,Maya Hanım'ı birer birer ve kısa süreli olmak şartıyla görebileceğinizi söyledi."
Sevgi teyzeye baktım hemen. O girsin sonra bende girerdim. Bana gülümsediğinde bende ona gülümsedim. Odaya girdiğinde sabırsızlıkla kavrulan bedenim dahada kıvranmaya başladı. Kaç saat geçmişti güzel yüzünü görmeyeli? O kadar özlemiştimki onu içeri girince yaralı olduğunu kendime hatırlatıp durmalıydım yoksa kendime engel olamaz sarılır,öperdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜRÜYEN KARİZMA
Genç Kurgu*Maya Soykan* Daha 19 yaşında tercih yapmak zorunda bırakılan bir genç kız...Ünüversite tercihi değil,hayat tercihi. Yaptığı tercihe sığındı,doğru olmasını umdu. Peki seçtiği kişi,yaptığı tercih doğru muydu? Aşk,belkide Dünya'nın en güzel duygusu...