47. Bölüm: Sigara!

1.3K 55 3
                                    

VİDEO: MFÖ-ELE GÜNE KARŞI (DİNLEYİN DİNLEYİN GÜZEL ŞARKIDIR☺)

GİF: MAY~AR

ATEŞ VE ECRİN'İN BÖLÜMÜNÜ BİRAZ DAHA UZUN TUTTUM ÇÜNKÜ HİKAYE FİNAL YAPTIĞINDA ATEŞ- ECRİN HİKAYESİ YARIDA KALSIN İSTEMEM. AYNI ANDA OLACAK NE OLACAKSA. ATEŞ ORADA -İNGİLTEREDE- BİR ŞEYLER YAŞAYACAK. MAYAR DA İSTANBUL'DA. SONUÇ OLARAK ATEŞ-ECRİN'İ, ARDAY- MAYA'YA YATİŞTİRMEM GEREKTİĞİNDEN BİRKAÇ BÖLÜM BU ŞEKİLDE GELEBİLİR. BİLGİNİZE😘

Gelin bohçası.

Ne kadarda masum duruyor öyle değil mi? Ama kesinlikle göründüğü kadar masum değil! İçinde neler olduğunu bir bilseniz... Hep televizyonlarda görürdüm ama ilk kez bu kadar ayrıntılı inceleme fırsatım olmuştu. Kendi nişan alışverişimde!

Ne demek mi istiyorum? İki üç saattir Mediha anne, annem ve ben alışverişteyiz. Fakat şunu söylemeliyimki daha yarısını bile alabilmiş değiliz. Mediha anne eline aldığı saten bir geceliği havaya kaldırıp bana gösterdiğinde utançtan gecelikle aynı renge -kırmızıya- büründüm.

Bunun devamı neredeydi? Bunu giyenler vardı birde değil mi? Yapma. Bu gidişle sende giyeceksin. İç sesimin uyarısıyla büyük konuşmamaya karar verdim. Ama cidden... bu şey yarım yamalaktoı. İpince ve...ve çok açık. Bunu üstümde hayal etmek bile ateşimi yükseltiyordu.

Kendimi Arday'ın yerine koyuyorumda...

Tamam,daha fazlası beynimi yakacaktı.

Benden cevap gelmeyince Mediha anne geceliğide alacaklar kısmına koydu. Sabahtan beri önce küçük şeyleri halletmiştik. Terlik, masum pijama takımları, makyaj seti, cilt bakım seti, parfüm-deodorant, çorap, ayna-tarak setive saten sabahlık.

Geriye daha zorları kalmıştı. Ve daha utanç vericilericileri. İç çamaşırı kısmına geçtiğimizde soğuk terleri sırtımda hissedebiliyordum. Neyseki bu kısmı bana sormadan hallettiler. Ama aldıkları pamuklu-dantelli iç çamaşırlarını gördükçe bunun doğal olduğunu bilsem bile utancıma engel olamıyordum.

Annem tamamda. Mediha anne de buradaydı ve benim için çamaşır seçiyordu. Düşüncesi bile kötüyken ben yaşıyordum. Her gelin adayı bu safhalardan geçecekti elbet. Belkide biraz rahatlamam gerekliydi. Belkide o kadarda utanacak bir şey yoktu.

Acaba damat bohçasıda bu kadar karışık mıydı? Arday'ı bu durumda hayal etmek gülümsememe sebep olmuştu. ''Hadi kızım," diye seslendi annem. "Daha elbise,ayakkabı ve takı alacağız." Bu iş bana göre değildi. Ben direkt evlenme kısmına atlamak istiyordum. Ayaklarımın altı şişmişti artık.

Mağazadan çıkıp yan taraftaki kuyumcuda soluğu aldığımızda takı seçme işinin tam bana göre olduğuna karar verdim? Muhteşem takılar vardı. İlgimi gören Mediha anne ve annemde bu işi bana bırakmışlardı. Ametist kolye ve küpe seti gözüme çarptığı an resmen vuruldum.

Çok ama çok güzeldi. Tezgahta duran adam beğendiğim taşla ilgili bir açıklama Yaptığında bu taşta kesin karar kıldım. "Güzel seçim. Ametist taşı genelde zeka ile bağdaştırılır. Akla dinginlik ve sakinlik verir. Bu taş, endoktrin ve bağışıklık sistemini kuvvetlendiriyor. Kanı temizlediğine ve enerji verdiğine inanılır. Aynı zamanda gerçekçi rüya görünümünü arttırır,depresyonu atmanıza yardımcı olur."

"Çok güzelmiş," dedim. "Fiyatı nedir bu setin?" diye sormuştumki Mediha annenin sertçe boğazını temizlemesiyle sustum. "Kızım, eğer kız alıyorsak bunlar bizim görevimiz. Sen orasına karışma. Beğendin mi onu söyle." Kafamı yavaşça salladım.

Valla evliliğin en güzel yanı buydu herhalde. Her şeye para vermeden sahip olabiliyordun. Üstelik en çok iş erkek tarafına düşüyordu. Bizimde aldığımız baya şey vardı ama en çok iş onlraydı. Bu işi sevmiştim.Beğendiğim set alınırken birde Mediha anne benim için bilezik seti beğendi.

YÜRÜYEN KARİZMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin