"One Direction - zespół już nie wróci?!"

4.9K 184 47
                                    

13 marzec 2017. 

W życiu słynnego boysbandu od programu X-factor wiele się wydarzyło. Trasy, płyty, miłości, rozstania...  W marcu 2015-go roku z 1D odszedł Zayn Malik, który rozpoczął solową karierę. Zespół, w którego skład wchodzą Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles i Louis Tomlinson, wydał ostatnią płytę i ogłosili roczną przerwę od 2016-go roku, aby swobodnie rozwinąć własne drogi. Ludzie mieli różne opinie na temat rozpadu. Wiele osób sądziło, że One Direction już nie powróci. Czyżby mieli rację?

Przypomnijmy, że po ostatnich koncertach członkowie zespołu rozjechali się po całym świecie i układali życie według własnego uznania

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przypomnijmy, że po ostatnich koncertach członkowie zespołu rozjechali się po całym świecie i układali życie według własnego uznania. Niektórzy wrócili do domu, inni zrobili sobie wakacje. Louis Tomlinson zajął się rozkręcaniem własnej wytwórni i wychowywaniem synka, Freddie'go Reigna, który urodził się 21.01.2016r, czyli obecnie ma już ponad rok! Liam Payne współpracuje z firmą Capitol Records i wziął ślub ze swoją ukochaną narzeczoną, Cheryl Fernandez-Versini, obecnie Payne. Mają nawet córeczkę, Coral Payne, która urodziła się w tym miesiącu. Niall Horan, oprócz zajęć, jakimi są pisanie tekstów i gra w golfa, odkrył powołanie i... został aktorem! Obecnie pracuje nad rolą Bonda w nowym filmie o agencie 007, w czym wspiera go dziewczyna, Celine Helene Vandycke. A Harry Styles wydał świetną płytę o tytule "Harry Styles", zagrał jedną z głównych ról w filmie Christophera Nolana pt. "Dunkirk" i zabrał się za swoje początkowe marzenia, czyli założył piekarnię. A dokładniej całą sieć!

Członkowie One Direction może ułożyli sobie życie, ale nie stracili ze sobą kontaktu. Cała czwórka - niestety nie wiadomo nam o jakichkolwiek relacjach z Zaynem - w końcu wróciła do Anglii i teraz mieszka blisko siebie w Londynie! Krążą pogłoski, że Payne, który nagle odczuł chęć do pisania, zabiera się za scenariusz. Z kolei Tomlinson, mimo wytwórni, jest zaprzyjaźniony z niejednym uznanym reżyserem, m.in. Denisem Villeneuve i Nolanem i sam chciałby nim zostać. Czyżby kroiła się współpraca? Może z Horanem? A Styles? Od zawsze ceniony za dobry smak, interesuje się aranżacją wnętrz. Czyli Louis, oprócz kandydata do roli miałby kogoś, kto zbuduje mu plan ;)

Directioners na całym świecie na Twitterze wręcz błagają o ich powrót. Jest możliwe, że się doczekają. Ale czym teraz będzie One Direction? O ile dobrze wiadomo, żaden z panów nie jest zainteresowany dalszą współpracą z Syco Music. Minął ponad rok od obwieszczenia o rocznej przerwie. Wiele osób traci nadzieję...

Liam Payne przebywa aktualnie we Włoszech, na wakacjach razem z żoną i nie jest zainteresowany wywiadem.  Niall Horan kończy pracę nad nowym Bondem. Louis Tomlinson zajmuje się wytwórnią i razem z dziewczyną, Danielle Campbell, zajmuje się synem, ponieważ - jak kiedyś informowaliśmy - Briana Jungwirth, matka dziecka, zniknęła. Uciekła z częścią pieniędzy przeznaczoną dla Freddie'go na dorosłe życie. Harry Styles, dawniej kobieciarz, obecnie jest sam - zajmuje się swoimi piekarniami w Londynie i innych ważnych miastach, a także zajmuje się własnymi, tajemniczymi sprawami. Jakimi? Tego nie wiemy.

Były członek 1D, Zayn Malik, po wydaniu dwóch płyt przeprowadził się z narzeczoną Gigi Hadid, światowej sławy modelką, do Londynu, gdzie jest główna siedziba ich wspólnej marki odzieżowej, Mad. Spotkanie chłopaków jest bardzo możliwe!

Kto trzyma kciuki za powrót 1D? Czy kiedy wrócą, Directioners będą tak liczne jak dwa lata temu? Przekonamy się! Śledźcie nas na bieżąco! 

autor: PL

dla The Daily Mail


Cześć :)

Witam na nowym opowiadaniu o 1D. Uprzedzam, że niektóre wydarzenia są prawdziwe, inne nie. Cechy bohaterów będę zgadywać :D Jeżeli napiszę błędnie o jakimś wydarzeniu, piszcie natychmiast, a ja poprawię :) 

Rozdziały będę dodawać w weekendy, chyba że znajdę czas, ochotę, a rozdział będzie gotowy, to postaram się dodać wcześniej. Zapraszam na moje inne opowiadania. Nie zamierzam tu dawać żadnych limitów, ale jeżeli będziecie głosować i komentować, będę bardzo wdzięczna :)

Artykuł powyżej jest mojego autorstwa. Jeżeli zobaczę, że ktoś chce mnie plagiatować, to zatłukę, bo planowałam to opowiadanie od dłuższego czasu. ;) 

Opiszcie wrażenia, no i jestem ciekawa Waszej opinii o całokształcie. Co powiecie o okładce? Nie umiem robić xD 

Zapraszam do czytania i do zobaczenia kiedyś tam :)


29.12.2016r.

Matko Boska, czy oni naprawdę muszą mieć nagle tak aktywne życie? Non stop zmieniam prolog. XDD 

✔ Partnership || h.s. & 1DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz