Chapter 1

37.6K 1.1K 68
                                    

“ Jess ! Jess ! “ aud vocea mamei răsunând din bucătărie de mai multe ori.

“ Da mamă ? “ îi răspund somnoroasă, fiind curioasă din ce cauză se tot agită.

În secunda următoare o văd stand în pragul ușii camerei mele, având întipărit pe față un zâmbet micuț, dar în același timp gingaș, privindu-mă cum mă dezmeticesc să cobor din pat.

“ Ți-ai uitat aseară telefonul în bucătărie și ai mai multe apeluri de la Jaymi, cred că ar trebui să îl suni. “ îmi șoptește ușor, înmânându-mi telefonul. Mormăi un mulțumesc și mă reped la telefon. 5 apeluri pierdute de la Jaymi, iubitul meu. Formez rapid numărul lui, vrând să văd ce s-a întâmplat, asta dacă s-a întâmplat ceva.

“ Jess, slavă Domnului ! “ exclamă pe un ton rece. În ultimul timp m-am cam obișnuit să îl aud vorbind așa, adevărul este că s-a schimbat enorm. Câteodată îl privesc în ochi și simt că nu îl mai recunosc pe băiatul de care m-am îndrăgostit, băiatul dulce, atent cu mine, băiatul care îmi mărturisea dragostea în fiecare zi. Simt că acel băiat numai este acolo și aș fi dat orice să știu și cauza schimbării lui.

“ S-a întâmplat ceva ? „ șoptesc.

“ De ce nu ai răspuns la telefon ? Te-am sunatt de atâtea ori ! „  se răstește la mine, ignorându-mi întrebarea pe care i-am adresat-o cu câteva momente în urmă. Devin din ce în ce mai încordată, fiind sătulă de postura în care mă pune. Fiind sătulă de modul în care se comportă cu mine, fiind sătulă de tot. Dar mă gândesc apoi că nu pot da pur și simplu cu piciorul unei relații de aproape 2 ani fără măcar să fiu sigură de decizia mea. Adevărul este că că Jaymi mă determină să fiu din ce în ce mai confuză, dar încă îl iubesc, și sunt în stare să fac orice pentru el.

„ Scuze...dormeam și mi-am uitat telefonul în bucătărie, abia acum m-a trezit mama, îmi pare rău. „ mă bâlbâi, fiind surprinsă de vorbele mele. Tocmai mi-am cerut scuze pentru faptul că am adormit și nu i-am răspuns la telefon ?! Dar atitudinea lui ? Cu ea cum rămâne ?

“ Oh, Jess, iartă-mă.. Doar că în ultimul timp am trecut de la o stare la alta, și mă enervez foarte repede.. Mă rog, să uităm de chestia asta. Te-am sunat să îți spun că diseară Zayn dă o petrecere și ne-a invitat și pe noi, adică să fim serioși, nu cred că ar exista nicio petrecere dacă nu am merge noi. “ spune râzând.

Chicotesc ușor, tensiunea dintre noi dispărând complet. Cum am mai spus, băiatul ăsta mă determină să fiu din ce în ce mai confuză.

“ Um.. sigur, nu văd de ce nu. “

“ Perfect. Vin să te iau la 8. Te iubesc Jess. “

“ Și eu te iubesc. “ spun și inchid apelul.

Este doar ora 1, așa că am destul timp până la ora 8 să mă pregătesc. Pentru a face timpul să treacă mai repede, aleg să citesc o carte pe care fosta mea profesoară de română a recomandat-o clasei în al doilea semestru. Rămân plăcut surprinsă când văd că nu este chiar așa de rea cum am crezut, și îmi pare rău că nu am apucat să o citesc de mai devreme. 

Una dintre marile mele pasiuni este cititul, pe lângă desen. Aș putea să le spun pasiuni ascunse, pentru că prietenii mei nu își închipuie că unei fete populare i-au putea plăcea aceste două lucruri. Dar ei nu mă cunosc deloc, și niciodată nu s-au străduit să o facă, acesta fiind un dezavantaj al faptului că până acum toate persoanele s-au străduit să îmi devină prietene datorită popularității mele.

Timpul trece destul de repede, astfel că atunci când ajung pe la jumătatea cărții este deja ora 5. O închid și o așez cu atenție pe noptieră, gândindu-mă la toate suișurile și coborâșurile prin care au trecut personajele principale.

Hidden Truth || Niall Horan F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum