Chapter 21

17.2K 615 33
                                    

Drumul a fost cât se poate de liniștit, nici eu și nici Zayn nedeschizând discuția. Capul meu a fost rezemat de geam tot timpul, ascultând melodiile puse de el și gândindu-mă la toată situația cu mine și... Niall. Deși mi-am promis că nu mă voi gândi la el, iată-mă făcând acest lucru în fiecare minut, de dimineață până seară. Și partea cea mai rea este că nu mă pot opri, nici cât aș încerca. Oricât aș încerca să neg, a pus stăpânire pe mine într-un mod încă.. necunoscut..

Ajungem cu câteva minute înainte de ora 10 și parchează mașina undeva pe strada opusă clubului, încercând astfel să evite posibilele probleme cu persoanele alcoolice care sunt puse pe scandal. Cobor din mașină și pășesc pe asfaltul cald, o adiere de vânt ciufulindu-mi ușor părul. Îl urmez pe Zayn, care deja se pregătește să traverseze iar apoi privirea mi se fixează pe persoanele familiare din fața clubului. Harry și încă câțiva băieți râdeau zgomotos, în timp ce Kate și Caroline asistau la discuție și chicoteau ușor.

„ Salut băieți ! “ exclamă Zayn, dând mâna cu fiecare dintre ei. Kate își ridică privirea și încearcă să își păstreze expresia feței neutră, neștiind cum să reacționeze. Ups, poate că am omis că va fii și Zayn prezent...

„ Hei Kate. “ spune Zayn imedait, afișând un zâmbet timid. Kate îl privește de sus în jos și vorbește abia după ce Caroline îi dă un cot, fiind clar pierdută în ochii săi.

“ Um..hei Zayn. “ spune timid și chicotește ușor după.

“ Hei prieteni ! “ spun pe un ton mai ridicat, făcându-i pe ceilalți să râdă. Kate și Caroline mă îmbrățișează, apoi îmi șoptesc ceva, dar din păcate nu pot să înțeleg ce. Muzica se aude din ce în ce mai tare de dinăuntru.

“ Jess ! Mă bucur să te văd.“ spune Harry și mă îmbrățișează strâns, făcându-mi cu ochiul. Scot limba la el și apoi mă întrept spre ceilalți, care se pare că nu au de gând să se miște din loc.

“ Păi...intrăm sau vreți să stăm să vorbim, să bem și să dansăm afară ?“

“ Dacă vrei tu atunci putem face și asta. “ spune George și ridică din sprâncene, fapt ce mă face să îl înghiontesc.

“ Bine, bine, hai să intrăm. “ spune Zayn uitându-se cu coada ochiului la Kate, aceasta făcând la rândul său același lucru. Jur că îmi vine să merg și să îi lipesc pe ăștia doi cu ceva, sunt atât de prostuți și așa stângaci când vine vorba de relații ! E evident că se plac, de ce nu uită de tot și nu pot fi împreună ?

Pășim înăuntru, musica răsunând din toate colțurile. Ne facem loc prin mulțime și ne așezăm la o masă mai retrasă, aproape de bar. Caroline stă în stânga mea iar în dreapta mea se așează George, făcând continuu mici glumițe care mă fac să râd. Lângă Caroline stă Kate, iar bineînțeles lângă Kate se așează Zayn, care încearcă să intre în conversație cu ea. Între Zayn și George s-au așezat Harry și încă un prieten de al său, Connor.

Ne comandăm un rând de băuturi și atmosfera devine din ce în ce mai plăcută, fiind prinși în discuții. Muzica încă ne răsună în timpane, dar ne-am obișnuit cu ea. Zayn stă cu ochii numai pe Kate și de fiecare dată când trag cu ochiul înspre ei pot să simt că se înțeleg din ce în ce mai bine, și că au uitat evenimentul din urmă cu câteva zile. Pe fața lui Kate este întipărit un zâmbet larg, la fel și la Zayn. Caroline a mai băut câteva pahare, alcoolul începând să își facă efectul în privința sa, făcând remarci amuzante asupra tuturor din club, fapt ce ne face pe toți să râdem isteric. Nici Harry nu se lasă mai prejos, încercând să țină pasul cu ea și cu glumele ei. Dacă nu aș fi fost prietena lor aș jura pe orice că ei doi sunt împreună, adică se potrivesc atât de mult dar nici măcar nu își dau seama. Sau mi se pare asta din cauza alcoolului ?

Mai trece ceva timp stând la masă și vorbind, fiind toți deocamdată sub influența alcoolului. Într-un anumit moment chiar mi se pare că George încearcă să flirteze cu mine, și nu pot face diferența între realitate și imaginația mea datorită băuturilor. Aleg să îi fac jocul, adică.. ce se poate întâmpla rău?

Trec câteva ore bune, simțindu-mă atât de bine, relaxându-mă total și uitând de el. Ceilalți încă sunt pe ringul de dans, făcându-se nevăzuți în mulțimea care dansează. Mă întorc la masă, fiind puțin amețită, dansând cu George câteva melodii fără oprire.

Și când credeam că nimic rău nu se poate întâmpla, când credeam că nimeni nu îmi va putea strica seara iată că inevitabilul se întâmplă. Îl văd pe Niall, Louis și Liam așezându-se la masa alăturată nouă, fiind în compania altor 3 fete.

Simt cum gura mi se usucă și în stomac îmi apare un nod, iar tot ce pot să sper este că nu o să mă vadă.

Hidden Truth || Niall Horan F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum