* Din perspectiva lui Niall *
„ Unde te duci? „
„ Undeva unde să nu dau de tine. „ îmi răspunde la fel de repede și iese din cameră.
Dacă asta e ceea ce își dorește atunci îi voi face pe plac, trebuie să mă car de aici cât mai repede până nu iau la bătaie pe cineva sau până nu îi stric camera.
Trântesc cu putere ușa de la intrare și îmi trec mâna prin păr, strângând cu putere. Nu înțeleg de ce întotdeauna ne certăm din toate rahaturile, poate am reuși să avem o relație normală dacă Jessica nu ar mai fi atât de încăpățânată și nu ar mai insista atât de mult pe anumite lucruri. O văd pe mama în bucătărie dar decid să nu o anunț că sunt acasă, oricum nu e treaba ei și nu am chef să îmi țină interogatoriu în legătură cu locul în care am fost noaptea trecută. Urc cu repeziciune scările și ajung în fața camerei mele, încă nu știu ce să fac și știu că am lăsat-o pe Jess singură dar asta a fost dorința ei și, în plus, ea e cea care a plecat de lângă mine.
Ochii mi se măresc când văd că ușa e crăpată, știu sigur că am închis-o când am plecat dar poate că mama a intrat ca să facă curat sau Dumnezeu știe ea ce a vrut să facă.
Clipesc de câteva ori sperând că totul e vreun fel de glumă proastă și că persoana care stă în fața mea nu e defapt aici. Cred că universul a fost împotriva mea azi, defapt cred că universul e mereu împotriva mea.
„ Surprins să mă vezi? “ spune Anna și rânjește, făcându-mi cu ochiul.
Cred că glumești.
“ Ce dracului cauți aici?! Am fost destul de clar că nu vreau să te mai văd. “ spun printre dinți și închid ușa în urma mea, sper doar că Jess nu se va gândi să îmi facă vreo vizită surpriză și să ne găsească aici. Sigur s-ar grăbi să ia o concluzie greșită cum face deobicei și nici nu m-ar lăsa să explic.
“ Mama ta m-a lăsat să intru, dulceață. “ spune și deja mă imaginez cum îi smulg tot părul blond din cap, care apropo e hidos.
“ Bun, acum poți să pleci. “
“ Unde ai fost? Mama ta mi-a spus că nu ai dormit acasă. “ întreabă și ridică din sprâncene.
“ Nu e treaba ta, la dracu, doar pleacă odată! “
Încă puțin și îmi ies din minți, nici măcar nu știu cum mă mai pot controla iar prezența Annei aici îmi provoacă greață.
“ Nu asta spuneai atunci când te culcai cu mine. “ râde și își umezește buza cu limba, acum chiar vreau să o pocnesc, pe bune.
“ Ai fost la ea, nu-i așa? Dumnezeule, Niall, fata aia chiar ți-a furat mințile! „ râde zgomotos și își dă ochii peste cap, punându-se în mijlocul patului.
Nici măcar nu cred că există o limită în ceea ce privește ura mea pentru ea, nici măcar nu îmi vine să cred că am putut să mă culc cu ea și mai ales, că i-am cerut ajutorul la începutul verii, când m-am întors din America. La dracu, Niall, unde ți-a fost mintea?!
“ Ți-am spus, nu e treaba ta unde am fost. “ scuip și rămân în fața ușii, având mâinile încrucișate la nivelul pieptului.
“ Dulceață, normal că e treaba mea devreme ce te-am ajutat cu atât de multe lucruri. Și în plus, doar nu credeai că o să stau pe tușă, departe de toată distracția! Te-ai gândit la ce vom face în continuare? “ acum stă în fața mea și mă privește în ochi, zâmbind ca o târfă ce e.
CITEȘTI
Hidden Truth || Niall Horan F.F.
FanficJessica Mills este o fată de 19 ani, proaspătă absolventă de liceu, cu o viață aparent simplă, o gașcă de prieteni populari și petrecăreți dar și un iubit cu ajutorul căruia a devenit și mai populară decât era înainte, astfel încât numele lor se afl...