Razele soarelui se strecoară printre genele mele și îmi gâdilă ușor pleoapele, făcându-mă să mă trezesc. Mă ridic în capul oaselor și mă uit la ceas, este ora 10 dimineața. Kate și Caroline încă dorm, și este un bun prilej pentru mine pentru a ocupa prima baia și a îmi face rutina din fiecare dimineață.
Decid să îmi fac un duș, picăturile calde de apă străbătând fiecare centimetru al pielii mele, și astfel fiecare os și mușchi din corpul meu se relaxează. Pare că am stat sub jetul de apă caldă ore bune, când defapt au trecut doar 10 minute. Îmi perii părul și mă spăl pe dinți, terminând fix la timp deoarece Caroline intră somnoroasă peste mine în baie.
“ Hai mai repede, doar nu ești la tine acasă. “ mormăie.
“ Tu vorbești ? “ spun râzând și ies din baie.
Merg în bucătărie unde Kate deja a pregătit masa, wow, e rapidă îmi spun. Clătite și câte o cană cu suc de portocale, perfecte pentru a-ți începe o dimineață de vară.
“ Mă gândeam să mergem în oraș să ne cumpărăm câte ceva pentru diseară, ce spui ? “ întreabă Kate luând o gură de suc.
“ Mhm. Bună idee.“ spun zâmbind, bucuroasă că am luat bani cu mine.
“ Hei, hei, ați început petrecerea fără mine ? Nu e frumos din partea voastră, să știți. „ ne întrerupe Caroline, intrând în bucătărie.
“ Oh dar suntem atât de nerușinate ! “ exclamă Kate.
“ Exact, cum am putut să mușcăm din clătitele sacre fără să te așteptăm și pe tine ? „ zic și începem toate trei să râdem.
M-am trezit atât de bine dispusă, încât nimic nu cred că mă mai poate pune la pământ. Chiar uitasem cum e să mă simt fericită, cum e să îmi petrec timpul alături de cele mai bune prietene ale mele. Prietene pe care sunt atât de norocoasă că le am.
Restul dimineții, sau ce a rămas din ea merge bine, fiind presărate pe alocuri glumele sarcastice ale lui Caroline, acestea fiind specialitatea ei. Câteodată mă întreb dacă este sarcastică sau dacă chiar vorbește serios, fata asta este atât de inteligentă și te face să râzi în doi timpi și trei mișcări. Chiar dacă pare o persoană cât de cât dură, este foarte sensibilă, dar nu arată asta nimănui, numai nouă. Este mai puternică decât crede ea și este o persoană specială pentru noi.
După ce ne aranjăm plecăm în oraș, înarmate cu răbdare pentru o sesiune de cumpărături.
***
“ Nu pot să mă decid ! Să cumpăr rochia asta neagră, sau pe cea roșie ?“ întreabă Kate, după ce a probat ambele rochii. Adevărul este că îi stă extrem de bine în ambele, și sunt 100% sigură că vrea să îl impresioneze pe Zayn.
“ Cea neagră. Îți scoate formele în evidență.“ spune Caroline fără să ezite.
“ Mersi, ești o salvatoare de vieți !“ exclamă Kate și pune rochia roșie înapoi pe umeraș, ducând-o în locul de unde a luat-o.
După câteva ore bune petrecute la cumpărături, dintre fete eu am rămas singura care nu și-a cumpărat nimic. Aș fi vrut ceva simplu, dar în același timp ceva care să atragă atenția, dar se pare că nimic nu a fost pe placul meu.
Caroline și-a cumpărat o rochie verde, simplă, fără mâneci care vine puțin înfoiată în partea de jos iar la mijloc se leagă cu o curelușă neagră, iar Kate o rochie neagră cu spatele gol, care vine strâns mulată pe corp, și pot să spun că amândouă arată nemaipomenit în ele. Sunt sigură că vor arăta cel mai bine dintre toate fetele de la petrecere.
„ Jess, ce ai zice dacă ai încerca rochia asta ?“ spune Kate cu zâmbetul pe buze.
Este o rochie albastră cu buline albe, fără umeri, și ezit câteva secunde înainte să o iau și să merg în cabina de probă.
Îndată ce o îmbrac observ cât de frumoasă este rochia, mulată pe corp și se termină fix deasupra genunchilor. În plus se asortează cu părul meu negru-albăstrui, iar bulinele albe îi dau culoare.
„ Ce credeți ? “ întreb imediat ce trag perdeaua.
Atât Kate cât și Caroline au pe față imprimat un zâmbet satisfăcut, și nu reușesc decât să spună “ Wow. “
După ce ne terminăm cumpărăturile ne întoarcem în casa lui Kate, începând să ne pregătim. Este ora 6 jumătate iar petrecerea începe la 8, așa că avem destul timp, presupun. Odată ce avem rochiile pe noi, trecem la machiaj. Decid să nu exagerez, așa că mă machiez ca de obicei, puțină pudră, îmi creionez sprâncenele, îmi dau cu tuș, rimel și puțin gloss. Kate se machiaza cu puțin mai mult negru, scoțându-i ochii albaștrii în evidență, iar Caroline se machiază la fel ca și mine.Îmi ondulez părul și îl dau într-o parte, astfel încât să cadă greu pe un singur umăr, celălalt rămânând dezgolit, iar pe partea cealaltă decid să pun o fundiță albă. Kate și-l îndreaptă, iar Caroline și-l prinde într-o coadă de cal. În privința pantofilor, împrumut de la Kate o pereche de botine cu șireturi foarte înalte albe, care se potrivesc perfect cu bulinele de pe rochie, Caroline își ia niște pantofi cu platformă negrii, care se asortează cu cureaua, și la fel face și Kate.
Se face ora 7 jumătate când retușăm ultimele detalii și ne asigurăm că arătăm perfect, iar Kate cheamă un taxi pentru a ne duce acasă la Zayn, niciuna din noi neavând carnet.
După 20 de minute ajungem la el acasă, și imediat corpul îmi este cuprins de fiori. Amintirile de data trecută îmi năvălesc în minte dar decid să le dau la o parte, nu pot strica o asemenea seară gândindu-mă la trecut. Ce a fost a fost, îmi spun. Pășim încrezătoare pe asfaltul cald din fața casei lui, și primim niște ovaționări de la niște puști care se află peste stradă. Chicotesc ușor, iar inima începe să îmi bată cu putere odată ce Kate apasă pe clanță.
Sper și am încredere că nu se va întâmpla nimic rău în această seară, că totul va merge bine, că....mă opresc din a îmi mai face prea multe griji.
Trag aer adânc în piept, neștiind de surprizele care mă vor aștepta.
# Știu că am întârziat puțin, dar iată și acest capitol. Știu că este cam plictisitor, dar veți avea niște surprize în următorul. Sper să vă placă, ily.
CITEȘTI
Hidden Truth || Niall Horan F.F.
FanfictionJessica Mills este o fată de 19 ani, proaspătă absolventă de liceu, cu o viață aparent simplă, o gașcă de prieteni populari și petrecăreți dar și un iubit cu ajutorul căruia a devenit și mai populară decât era înainte, astfel încât numele lor se afl...