* Din perspectiva lui Niall *
Am condus în cea mai mare grabă până acasă, la dracu, cred că am trecut și pe roșu dar ăsta e cel mai neimportant rahat care mă interesează acum, în momentul de față. Jessica a dormit pe tot parcursul drumului dar a continuat să tremure, trebuie să răcit rău ținând cont de faptul că a stat udă, afară atât de mult timp iar idiotul de mine nu a fost capabil să o găsească mai devreme.
Parchez repezit în fața casei și ies din mașină tot atât de repede, deschizând ușa din spate. O iau în brațe pe Jess cu atenție și sunt surprins de faptul că nu se trezește, ci continue să mormăie câteva lucruri pe care nu reușesc să le înțeleg, din păcate. Ploaia s-a mai domolit dar totuși picăturile mărunte continuă să cadă pe asfaltul ud, creând acel sunet foarte enrvant.
În mai puțin de cinci minute ajungem deja în camera mea și o așez cu grijă pe pat, aprinzând lumina. Înjur printre dinți atunci când observ că părinții mei nu sunt acasă iar eu nu am nici cea mai mică idee ce să fac în astfel de situații; iar Jess tremură mult prea tare doar ca să fie calmată de niște amărâte de pastile.
O descalț cu grijă și arunc teneșii murdari într-un colț al camerei, nu mă interesează dacă vor murdări totul în jurul lor, tot ceea ce mă interesează acum este ca Jess să fie bine. Înainte să o dezbrac și de restul hainelor ei ude caut în dulapul meu un pulover gros și o pereche de pantaloni de trening, vrând să o fac să se simtă cât mai confortabil și, sper, să scape de febra și tremurul pe care îl are.
“ Niall? Ce faci? “ șoptește și îmi ridic capul astfel încât o pot privii în ochii ei mari și căprui, uitându-se în acest moment la mine nedumerită; clipește de câteva ori și își duce apoi mâna la frunte, ținând-o acolo pentru câteva clipe bune.
“ Trebuie să te schimb, hainele tale sunt complet ude și cred că ai răcit. “ spun îngrijorat și aceasta chicotește, nici măcar nu înțeleg de ce chicotește când eu sunt îngrijorat ca dracu.
“ Oh. “ spune, schițând un mic zâmbet în colțul gurii, fără să am nici cea mai mică idee de ce, apoi, printr-o mișcare își dă tricoul ud jos, lăsându-l să cadă pe podea, rămânând doar în sutienul său de culoare neagră cu dantelă.
Nu pot să mă abțin să nu mă holbez și pentru o secundă uit de tot și mă gândesc doar la modul în care o dezbrac de toate hainele rămase și o fac să uite în felul meu de toate cele întâmplate, îmi imaginez cum o fac să îmi strige numele până ne aud toți vecinii. Dar bineînțeles că aceste lucruri nu se pot întâmpla deocamdată, nu când iubita mea e răcită iar eu, ei bine mintea mea este inundată de o mulțime de gânduri perverse care devin tot mai puternice pe zi ce trece.
“ Niall? “ șoptește și își pune mâna peste mâna mea, strângând ușor.
La dracu e rece, atât de rece. Dau din cap și ridic din sprâncene în semn că nu am înțeles și încerc să mă axez doar asupra privirii ei, chiar dacă tentația de a o face să numai părăsească patul până maine dimineață e mare, al dracului de mare.
“ Te întrebam dacă pot face un duș înainte, poate...mă voi mai încălzi. “ murmură și mă privește cu ochi mari, având buzele între-deschise care continuă să îi tremure.
“ Sigur, orice pentru tine. “ îi zâmbesc și o ajut să se ridice din pat, înmânându-i hainele mele curate pe care tocmai le scosesem din dulap.
Dar în momentul în care îi dau drumul mâinii aceasta se dezechilibrează și se lasă pe spate, căzând în brațele mele. Oftează adânc și își trece mâna prin părul umed, dându-l pe spate, lăsând apoi să îi iasă printre buze un alt oftat.
CITEȘTI
Hidden Truth || Niall Horan F.F.
FanficJessica Mills este o fată de 19 ani, proaspătă absolventă de liceu, cu o viață aparent simplă, o gașcă de prieteni populari și petrecăreți dar și un iubit cu ajutorul căruia a devenit și mai populară decât era înainte, astfel încât numele lor se afl...