Chapter 73

10K 356 27
                                    

 “ Dumnezeule, Jess, arăți…diferit. Și al dracului de sexy.“ șoptește acesta și își ridică mâna pentru a îndepărta țigarea dintre buze, păstrând-o încă aprinsă între degetele sale.

La naiba, știam deja că Niall arată al dracului de bine dar parcă având acea țigare întregul său look de bad-boy se amplifică semnificativ, făcându-mi mintea să o ia razna. Știu că nu e chiar ok să fumeze și nu pot să înțeleg cum de nu am observat până acum, dar decid să nu fac o dramă din asta deocamdată. Scutur din cap și alung toate imaginile deja create, încercând să mă concentrez asupra blondului ale cărui buze încă formează un O perfect, fiind clar șocat de schimbarea mea radicală.

Privirea îmi sare de la Niall la Liam și Louis care rămân într-o liniște ciudată în spatele său, continuând să tragă cu repeziciune din țigările lor, privindu-ne parcă neinteresați iar Kate și Caroline au rămas pe de-o parte și de alta a mea, simțindu-se probabil puțin ciudat datorită prezențelor celor doi șateni, pe care sunt sigură că nici una, nici cealaltă nu îi suportă.

Îmi îndrept din nou privirea către Niall, ale căror pupile s-au dilatat considerabil și tare aș vrea să știu ce îi trece prin minte în acest moment. Își umezește buza inferioară cu limba și pe față îi apare imediat rânjetul celebru cu care m-am obișnuit, făcând apoi câțiva pași mai în față astfel că acum doar câțiva centimetrii ne mai despart trupurile să se unească. Simt brusc o pereche de mâini înconjurată în jurul taliei mele și piepturile noastre se unesc, parc[ contopindu-ne în una și aceeași persoană, respirația sa caldă și accelerată bătându-mi în ceafă. Îmi dă cu atenție și blândețe o șuviță de păr după ureche, izbindu-și apoi buzele de locul din spatele urechii, sugând ușor o părticică de piele, lucru ce îmi face corpul să tremure la acest contact.

“ Nu știu ce ți-ai făcut la păr. “ îmi șoptește apoi în ureche pe un ton sexy și seducător, dregându-și vocea. 

“ Dar mă excită al dracului de mult. “ continuă pe același ton și în secunda următoare îi simt palma pe fundul meu, ciupindu-l destul de tare. Îmi iese printre buze un geamăt înfundat și, parcă scoasă din această transă, privesc în spatele lui Niall unde Liam și Louis privesc amuzați, amintindu-mi din senin că nu suntem singuri.

Îmi mut privirea în jos, încălțările mele fiind dintr-o dată cel mai interesant lucru de pe planetă și pot să simt cum obrajii îmi ard, culoarea lor devenind una roșiatică. 

O tuse seacă se aude și îi pierd atenția lui Niall, acesta mutându-și privirea în spatele său, loc de unde a venit acel sunet. Îmi întorc la rândul meu privirea la Kate și Caroline și la expresiile lor faciale puțin șocate și uimite și mă simt mult mai stânjenită ca înainte, gândindu-mă că au fost nevoite să asiste la acea scenă.

„ Niall, omule, uiți că suntem și noi pe aici, nu-i așa? „ râde Liam și trage încă odată din țigarea sa care aproape s-a terminat, iar în secunda următoare o aruncă pe trotuar și o strivește cu călcâiul său.

„ Îmi pare rău, frate. Sau nu. „ răspunde Niall și își trece din nou mâna protectiv pe după talia mea, forțându-mi trupul să se lipească de al lui, plasându-mi apoi un sărut apăsat pe tâmplă.

“ Poate ai vrea să facem și noi așa, Kate? „ întreabă Louis, ridicând din sprâncene. Acesta face apoi un pas înspre Kate, ea dându-se la rândul său mai în spate, punându-i mâna pe piept pentru a-l bloca.

“ Niciodată cu cineva ca tine, ew. “ răspunde scurt și strâmbă din nas dar Louis rămâne neclintit din poziția inițială, privind-o pe Kate cu un rânjet bolnav în colțul gurii.

“ Doar las-o în pace. “ scuip și șatenul își dă ochii peste cap, revenind în locul în care l-am găsit fără să mai spună nimic, și anume lângă Liam. Cum am mai spus, băiatul ăsta e ca o durere nenorocită în fund.

Hidden Truth || Niall Horan F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum