Ashley
,,Zlato, kam nás to vedeš?" zeptal se Nicolas a táhl za sebou Willa, který se k našemu výletu moc neměl.
,,Bratře, předem se ti omlouvám za ten trapas, který nyní nastane, ale klidně můžeš zůstat jen u alkoholu," ujistila jsem ho a pak ukázala na toho druhého. ,,Ty ale ne."
Pobavila jsem se nad Nicolasovo nejistým úsměvem a zatlačila do vstupních dveří.
,,Tys nás opravdu vzala do nočního klubu?" zeptal se Will nevěřícným hlasem a já znovu pohlédla na Nicolase, který si mě měřil všeříkajícím pohledem.
,,Ano, je to noční klub Pleasure, který jsem si našla na netu. Lepší bordel ve městě nenajdete."
,,Heh, možná, že jsem divný, ale já asi vážně zůstanu u toho baru," řekl můj bratr a mně se svým způsobem ulevilo, protože by u mě klesl v ceně, kdyby se vyspal s prostitutkou. Nevědomky byl tento nápad takovou menší zkouškou.
,,Dyť jo, jen jdi," usmála jsem se a vydala se k majiteli, kterého jsem poznala díky fotce na oficiálních stránkách.
,,Dobrý večer, krásná slečno," pozdravil s úsměvem, jakmile mě spatřil. Oplatila jsem mu pozdrav stejnou měnou.
,,Jsem Noris. Mohu pro vás něco udělat?" zeptal se a já koutkem oka zahlédla Nicolase u baru, který něco řekl Willovi a následně se vydal ke mně.
,,Ano, určitě můžete. Chtěla bych si na tuhle noc zaplatit VIP pokoj pro mě a mého přítele," pokynula jsem Nicolasovo směrem a ten se pozdravil s majitelem potřesením ruky.
,,Budete mít nějaké speciální přání?" zeptal se Noris a pokynul personálu, aby si vyslechli naše požadavky.
,,Určitě budeme chtít nějaké dobré bílé víno - nechám na vás jaké - a mísu jahod," začala jsem a Noris se usmál.
,,Není problém. Něco dalšího?"
Znovu jsem pohlédla na Nicolase, který mě zkoumal tajemným pohledem. Vůbec jsem nevěděla, na co myslí.
**
,,Nebudu tě do toho nutit," řekl pevným hlasem, když jsem se s pouty v rukou posadila na černou postel.
,,Pamatuju si, jak jsi submisivní roli snášela naposled," řekl a já si bezděky pomyslela, že má poslední submisivní role byla v moci zatraceného Matta. Rychle jsem tu myšlenku ale zahnala.
,,Jenže to bylo za trest," zvedla jsem k němu pohled.
,,Teď to nemá být stejné, že?" zeptala jsem se a bez čekání na odpověď jsem si nacvakla velký železný kroužek na levé zápěstí.
Pohled na můj čin rozproudil Nicolasovi krev v žilách. Okamžitě se po kolenou vsunul na postel a s pohledem upřeným do mých očí mě posunul až ke mřížce postele, kterou provlékl pouta a uvěznil mi i druhé zápěstí.
,,Výborně," vydechl a políbil mě na špičku nosu. Pak sklopil pohled na mé nahé tělo, které se pod tím jeho černě oděným nedočkavě kroutilo.
,,Žádný trest," vydechl a přejel mi bříškem palce po citlivé bradavce. S úsměvem jsem sebou cukla a on mě chytil v pase, abych se přestala hýbat.
,,Buď hodná," zašeptal tak tiše, že jsem ho sotva slyšela.
,,Co to šampaňské?" pípla jsem a on se na mě šibalsky usmál. Slezl z postele a sklonil se pro něco za nočním stolkem, takže jsem netušila, co má za lubem.
ČTEŠ
Revolta ✔️
RomanceAshley Bloorová musí splatit dluhy, které po sobě zanechal její bratr Will, což je z platu barmanky v nepříliš žádaném baru velmi složité. Ovšem když jí jednou při noční směně osloví záhadný, zvědavost vzbuzující muž vlastnící agenturu s názvem Krás...