Nicolas
Zůstali jsme ve stejném pokoji, ve kterém jsem trávil posledních několik týdnů. Will si zaplatil jediný pokoj, který byl aktuálně volný a skončil v patře nad námi. Nebyl jsem nadšený, že zůstáváme v centru New Yorku, ale raději jsem o tom moc nepřemýšlel.
Ashley se s povzdechem zastavila u kraje postele a trochu váhavě se na ni posadila. S úsměvem jsem došel až k ní a dřepl si, abych jí viděl do očí. Věnovala mi váhavý úsměv a já jí ho oplatit širokým. Klidnými pohyby jsem jí začal třít ramena a ulevilo se mi, když přivřela oči a začala se mi pod dlaněmi uvolňovat. Bylo na ní vidět, že je zralá na spánek.
,,Chci se umýt. Mám pocit, že jsem v nemocnici koupelnu snad ani nenavštívila, ale to takhle zpětně nedokážu říct," povzdechla si a složila si hlavu do dlaní. ,,Je to tak frustrující, já..."
Přikývl jsem na znamení, že jí rozumím, což samozřejmě nebyla tak úplně pravda. Já koneckonců nezapomněl vůbec nic, takže jsem si nedokázal představit, jak moc musela být zmatená a nejistá.
,,Ššš, pojď se teda umýt," řekl jsem tichým hlasem a vzal ji do náruče. Po cestě do koupelny se zvědavě rozhlížela kolem sebe a rozkoukávala se v novém prostředí. Když jsem ji pak postavil na nohy a začal jí pomáhat z oblečení, celou dobu se mě přidržovala, protože nemohla najít rovnováhu. S jejíma rukama stále kolem krku jsem se vyprostil i ze svého oblečení a chtěl jsem jí pomoct ze spodního prádla.
,,Já to zvládnu," namítla a zády ke mně si rozepnula podprsenku. Po krátkém zaváhání si stáhla i kalhotky a dlaněmi si zakrývajíc prsa vstoupila do sprchového koutu. Musel jsem se nad tím pousmát. To, jak se styděla, bylo víc než rajcovní.
Pustil jsem na nás proud vody a natáhl se pro svůj sprchový gel, který jsem Ashley pomalými pohyby vmasíroval do vlasů a následně jí začal umývat i tělo. Stále si dlaněmi zakrývala prsa a se zavřenýma očima se nechala celá omýt. Díval jsem se, jak se jí chvěje spodní ret, když jsem jí začal v dlaních mnout zadeček, který byl ještě menší, než jsem pamatoval. Pak jsem jí přejel rukama po bocích a levačkou doputoval mezi stehna. Překvapeně otevřela oči a zadívala se dolů. Chvíli hleděla na mou ruku pohybující se po její citlivé kůži a následně její pohled spočinul na mém ztopořeném penisu. Věděl jsem, že musím být opatrný, ale panebože... Už takovou dobu jsem v ní nebyl a každý den jsem myslel na to, jak mi chybí to její teplo, její vůně, její těsnost.
,,Můžu tě taky umýt?"
Přikývl jsem a přestal ji dráždit v rozkroku, abych jí mohl smýt zbytek šamponu z vlasů. Při tom jsem pozorně sledoval, jak si vymáčkla mýdlo do dlaní. Váhavě se na mě zadívala a já ji nepatrným přikývnutím pobídl k činu. Ne že bych nedokázal mluvit, ale nechtělo se mi. Měl jsem pocit, že bych tak narušil kouzlo okamžiku.
Ashley si s povzdechem skousla spodní ret a začala dlaněmi klouzat po mém hrudníku. Když mi opatrně zatahala za těch pár chlupů, co jsem si nestačil oholit, s úsměvem jsem sykl. Její počin upoutal mou pozornost, protože jsem si nemohl nevšimnout, jak jiné bylo vidět Ashley nahou a neoholenou.
Omývala mě pomalu a mě napadlo, že bych jí mohl oholit sám, protože jsem pochyboval, že se k tomu bude mít. Chopil jsem se žiletky.
,,Co to-"
,,Chci tě jen oholit, aby ti bylo pohodlněji," vysvětlil jsem jí, a když váhala, opatrně jsem jí zvedl paži nahoru, abych jí v rychlosti oholil podpaží a pak i nohy. Když jsem se ocitl v míře jejího klína, už se mi nechtělo v téhle práci pokračovat. Jednak jsem se bál, abych ji omylem neřízl, ale také jsem shledal, že se mi to vlastně líbí.
,,Tam ne?"
,,Možná později," usmál jsem se a opatrně sevřel její obličej v dlaních. Nebyl jsem si jist, jestli mi vyloženě věří, ale byla pod mými doteky uvolněná a můj pohled opětovávala s jiskrou zvědavosti, nikoliv vystrašenosti. Co víc jsem si v téhle zmatené komplikované situaci mohl přát?
S hlasitým výdechem jsem se zmocnil jejích rtů a okamžitě jsem se jazykem vkradl dovnitř. Potěšilo mě a také překvapilo, když mi začala polibky oplácet. V tu chvíli mi ztvrdl ještě víc. I kdyby Ashley nechtěla, abych si ji takhle brzo přiblížil k tělu, byl jsem dostatečně sobecký na to, abych o tom vůbec nepřemýšlel.
Pod silným proudem teplé vody jsem jí zády opřel o dlaždičky. Trochu sykla, protože byly studené, ale dál se věnovala mým rtům a sténala do nich s takovou dychtivostí, div jsem z toho nezešílel.
,,Tolik jsi mi chyběla," zašeptal jsem. ,,Kéž by sis aspoň tuhle část našich zážitků pamatovala. Tak dlouho jsem na to myslel. Ale když už jsi zapomněla, postarám se, aby naše druhé poprvé stálo za to."
Levou rukou jsem se nastavil proti ní, a když jsem se do ní jedním plynulým pohybem zasunul, hlasitě vykřikla překvapením.
Cítil jsem se jako král. Konečně jsem byl v ní, konečně jsem zase cítil ten ničím nenahraditelný pocit.
Bylo mi jasné, že tahle noc jen tak neskončí. Po tak dlouhé době mě za to nemohl nikdo soudit a podle Ashleyiných stenů jsem byl přesvědčen, že zrovna jí to vadit nebude. Neustávající zvuk našich těl narážejících o sebe, naše mručení, sténání a vrčení, naše dechy mísící se v jeden... To všechno bylo tak přirozené a správné, že jsem s tím nechtěl nikdy skončit.
,,Jsi neskutečná," zašeptal jsem poté, co jsme společně vyvrcholili. Byl jsem tak šťastný, že mi opět začíná věřit.
ČTEŠ
Revolta ✔️
RomanceAshley Bloorová musí splatit dluhy, které po sobě zanechal její bratr Will, což je z platu barmanky v nepříliš žádaném baru velmi složité. Ovšem když jí jednou při noční směně osloví záhadný, zvědavost vzbuzující muž vlastnící agenturu s názvem Krás...