17. Vykúpenie

2.8K 196 0
                                    

Ľudia, prepáčte mi takú dlhšiu časť, ja som fakt nevedela, kedy to zakončiť. Sľubujem, že nabudúce napíšem štandardný počet 1500 slov. Teraz si len užívajte čítanie časti tak, ako som si ja užívala jej písanie. :)

Abraham

Ahh ja sa asi zbláznim. Dookola si púšťam ten záznam v telke. Všetci ma spamujú telefonátmi na tému Alejandro a po mojom výstupe v priamom prenose budem mať teraz problém, ak to dieťa predsa len bude moje. Musím sa ale priznať, že by mi to vôbec nevadilo. Za ten čas, čo tu je, mi prirástol k srdcu a zdá sa mi, že sa tu aj dosť naučil za tie dva dni. Aspoň to chodenie už zvláda. Práve ku mne docupital, samozrejme, aj s pomocou Anette a snaží sa mi niečo povedať. "Tlmočníka, prosím." Alex sa začal smiať ako keby tomu rozumel. Dobre no, snažil som sa pochopiť skomolené slovíčka toho krpca a myslím, že som z toho pochopil.... nič. Anette mi to preložila tak, že by sa chcel možno so mnou hrať alebo niečo. Nikto nerozumie tým malým ľuďom. Tak teda som si ho zobral na starosť a rozhodol sa predstaviť mu niečo, čo najviac na svete milujem - hudbu. Minule sa mu páčila gitara, tak som ho posadil na koženú pohovku v hudobnej miestnosti. Sadol som si oproti nemu a zahral mu moju pieseň Mellow Yellow o mimoňoch. Taká veselá pesnička. A ako som predpokladal, páčila sa mu. A potom ukázal na klavír. "Chceš to skúsiť?" Spýtal som sa ho dúfajúc, že bude rozumieť. Vyzeralo to, že chce, tak som si ho posadil na kolená a prstami začal behať po klávesoch. Skúšal to aj on tou detskou roztomilou neohrabanosťou a na to, že má len rok aj pol, neznelo to tak hrozne ako som čakal. "Daj prštek sem." ukázal som na jednu klávesu a on ma poslúchol. "Super a teraz sem." A takto som ho zabavil asi na pol hodinu. Žeby mladý klavírny virtuóz? Možno predsa len bude môj. Každopádne ho to podľa mňa bude baviť, budem musieť informovať Safiu. Zazvonil mi telefón - manažér. Ajaj, je po mne. Tentokrát určite. Nasucho som prehltol a ozval sa. "Prosím ťa, nezabi ma." ticho. No povedz niečo! Z toho mlčania mi až prišlo zle. "Prečo by som mal?" Takže buď o tom nevie, alebo sa zbláznil. "Ty.. si to nevidel?" A zase ticho. "Videl, gratulujem. Už ti prišli aj výsledky testov. Prečo si to dal sem na adresu? No to je jedno, o inom som chcel. Ako ste na tom s albumom? Môžme začať nahrávať?" Hmm to je dobrá otázka. Pravdou je, že sám neviem ako na tom sme. "Ale jasneee. Do konca týždňa to dáme všetko dokopy a cez víkend môžme začať." No poviete mi, prečo som taký idiot? Neviem, či máme aspoň dve úplné piesne a ja mu zadrem toto. Ale choreografie máme všetky. Zaujímavé, však? To asi z toho šoku, že.. to vzal. Vzal fakt, že mám možno decko. "Výborne, tak ťa v piatok čakám, na víkend máme toho veľa. Musíme ich už aj zverejniť, aby sme mohli natočiť k tomu klipy." Áno, ja viem, ja viem. Všetko som mu odsúhlasil a zložil. Nejako hladko mi to prešlo. Alexa som nechal na starosť Anette a utekal po tie výsledky.

A teraz okamih pravdy. Roztrasenými rukami som otvoril obálku a..samé zbytočnosti popísané. Konečne som sa dostal k tomu, čo som potreboval vedieť.

Anette sa práve hrala s Alexom a tými dvoma prachovkami na tráve. "A-ahojte." Pomaly som pristúpil k nim a vtedy Anette zaregistrovala papier v mojich rukách. Podal som jej ho a ona si ho pozorne preštudovala. Pozrela sa na mňa tými veľkými sivými očami a nič nepovedala. Namiesto toho ma iba objala. "Čo teraz?" Spýtala sa ma po chvíli. "Ja neviem." pozrel som sa na Alexa, ktorý nás pozorne sledoval. "J-ja veľmi by som ho chcel. A-ale nemôžem." prišlo mi to tak ľúto, že som pustil slzu. Ale iba jednu. Zase taký žiaľ to nie je. "Neboj, budete aspoň kamoši. Ja viem, že ho máš rád, ale už to tak je. Možno keby ste to so Safiou spolu skúsili, tak.." svojim pohľadom som dal dostatočne najavo aby ďalej nepokračovala. Pochopila to a radšej mlčala. "Anette, ja s ňou nechcem byť. Odteraz už ma k nej nič neviaže. Dokonca ani Alejandro." Sadol som si k nim na trávu a vtedy na mňa zaútočil Cleo. Zatiaľ čo som sa ho snažil skrotiť, Anette mi navrhla, aby som zavolal Safii ohľadom tej novinky. No nenechala mi na seba kontakt. Iba fakt, že o pár dní príde.

Dangerous DancerWhere stories live. Discover now