45. All the girls

1.8K 145 25
                                    

Prešli dva týždne od posledného kontaktu Abeho a Anette. Keďže asi nikto z vás nie je zvedavý na kapitoly plné Natalie a Michaela, rozhodla som sa preskočiť to a máme tu to, na čo ste všetci napäto čakali. Ladies and gentleman, welcome to the show...

Abraham

Takúto nervozitu som ešte nikdy v živote necítil. Bratislavu som našiel bez problémov, dokonca som sa bezpečne za pomoci Anabelle a Karolíny dostal na miesto konania maškarného plesu. Áno, zatiahli sme do toho aj Kaju, za čo som jej vďačný, že sa takto obetovala. Vďaka nej viem, ako sa obliecť, ako sa správať a celkovo všetko. Akurát tá slovenčina mi nejako nejde. Pokiaľ na mňa nikto neprehovorí, je to v suchu. Ples sa už dávno začal a my s Anabelle sa tvárime, že patríme k ich spolku. Skrátka zapadávame do davu. Musím však povedať, že som celkom k svetu oblečený. An ma obliekla do sivého saka a na tvári mám striebornú masku. Na hlave mi sedí klobúčik. Myslel som si, že s týmto outfitom nezapadnem, ale ako tak pozerám, som úplne dokonalo oblečený. Aj keď pútam pozornosť snáď každého dievčaťa, ktoré okolo mňa prejde. A práve ma jedno pozvalo do tanca. Nečudujem sa, práve vyhlásili dámsku volenku. "Smiem prosiť?" Spýtala sa s úsmevom na perách. "Prepáč, nehovorím slovensky." Povedal som jej anglicky dúfajúc, že mi rozumela. Moje prosby boli vyslišané a fajne sme si pokecali. Až na to, že som jej prezradil moju identitu. Neviem ako na to prišla, ale ona ma spoznala! Veď je to jedno, hádam to má toľko rozumu, že to nikomu nepovie a pochopí, že som tu v utajení. Slaďák doznel a ja som sa vyslobodil z jej pazúrov. Márne som však behal kade-tade a hľadal Anette. Nikde nebola. Noc je ešte mladá, mám čas, ale vážne sa bojím, že ju dnes vôbec nenájdem.

Asi po hodine, čo sa konala dámska volenka, som dostal niekoľko pozvaní do tanca. Od dievčat, ktoré hovorili anglicky. Buď som prezradený, alebo... dobre, som prezradený. A má to na svedomí tá oná. Jednu som teda prijal, aj keď sa mi tancovať veľmi nechcelo. A tá mi ponúkla viete čo? Spievať! Ani za Boha. Dnes nie. Alebo.. Nie. Neviem čo mám robiť. Plány mi nevychádzajú tak, ako by mali. Skončila sa ďalšia pieseň a ja som sa opäť mohol vrátiť ku Anabelle, ktorá nás detailne sledovala. Zrazu ma niekto chytil za rameno a ja som skoro dostal infarkt. Pomaly som sa otočil.. León? Čo? Diego? Andrés? A Daniel? "čo vy tu chcete?" Prvý sa ozval Diego. "No vraj si si urobil výlet, tak sme šli ako správni kamoši za tebou." - "A vraj potrebuješ helfnúť s Anette." Dodal s úsmevom León. V mojom tele sa rozlial pocit spokojnosti zmiešaný s nádejou. Možno ju predsa len nájdem. Chalani sa ma spýtali, čo by približne mala mať na sebe oblečené. "Vraj nejaké biele šaty s čiernou čipkou." Oboznámil som ich so situáciou a všetci sme sa roztrúsili po sále.

Po nejakej tej dlhej chvíli sa konečne zmenil program. Na pódium vystúpilo to dievča, ktoré ma ako prvé pozvalo do tanca. Začala hrať hudba a ona zatvorila oči. Začala spievať Love me like you do od Ellie Goulding. A teraz ďalší tanec. Tentokrát som mal jasný cieľ, koho pozvem do tanca. Predo mnou stála tmavovlasá kráska v bielych šatách s čiernou čipkou a na hlave mala čiernu čelenku s maskou. Čipkované rukavičky jej iba dodávali vznešený vzhľad. Zamiloval som sa do nej už snáď stýkrát. Vykročil som smerom k nej, a bolo mi jedno, že sa prezradím iným jazykom. Mal som jediný cieľ - mať ju pri sebe. Neveril som, že by odo mňa ušla, keďže je tu veľa ľudí a nechcela by si asi urobiť hanbu. Nastavil som iba ruku a neodvážil sa vysloviť čo i len slovo. Usmiala sa a prijala to. V duchu som víťazne dvihol ruku do vzduchu a odprevadil ju do stredu parketu. Nemala ani najmenšie tušenie, že som to ja. Stále sme sa na seba škerili, jej úsmev mi neskutočne chýbal. Ruky si položila na moju hruď, akoby ma chcela každú chvíľu od seba odstrčiť, no nič neurobila a naďalej so mnou tancovala. Mal som pocit, že tá pieseň je nekonečná. Objal som ju okolo pása a ona si pritisla hlavu k mojej hrudi. Ten mesiac bez nej bol strašný. Až teraz mi došlo, ako veľmi dôležitá je pre moju existenciu. Zatiaľ sme neprehovorili ani slovo, no rozumeli sme si aj bez toho. Pieseň doznela a ja som sa modlil, nech odo mňa neodchádza a naďalej sme spolu. Nič neurobila. Hlavu mala stále položenú na mne. Až po chvíli, keď sa začala odo mňa odlepovať, som jej podoprel bradu a zahľadel sa jej do očí. Ona mne tiež a v tej chvíli zostala akoby zamrznutá. Na nič som nečakal, nemal som čas, kedykoľvek mohla odo mňa odísť. Nadvihol som jej bradu a pobozkal ju. Čo som však nečakal bolo, že ona spolupracovala. Bozk mi opätovala a objala ma okolo krku. Pritiahol som si ju bližšie k sebe a ďalej ju bozkával, akoby to malo byť poslednýkrát v živote. Neviem, ako dlho tá chvíľa trvala, ale bola krásna. Potom sa však odomňa odtrhla so slzami v očiach. "Nemôžem. Prepáč." Hovorila kráčajúc odo mňa preč, no ešte sa ku mne otočila, pristúpila bližšie, pobozkala ma a definitívne odišla. Prítomní, ktorí sa nachádzali bližšie, na nás pozerali s pootvorenými ústami. Ja som za ňou len tak hľadel a nedokázal som sa pohnúť z miesta. Ani som si nevšimol, že začala hrať ďalšia pesnička. Vtedy sa však pri mne zjavilo to dievča z javiska a ťahala ma za sebou. Stále som sa otáčal dozadu v nádeji, že ju niekde uvidím. Došli sme až na pódium, kde mi napasovala mikrofón do ruky. "Nechceš si zaspievať All the girls?" Dobre, odkiaľ pozná moje piesne? To je jedno. Prikývol som a zavolal na pódium chalanov, ktorí mi pomôžu s tancovaním. Počkal som si na hudbu a začal spievať. Netuším prečo, predsa som sa chcel udržiavať v utajení, no potreboval som zo seba dostať všetok ten adrenalín. "Stay with me forever, the sun doesn't need to rise. Skin against skin, together, you and I will burning up the night." Každé jedno slovo som venoval jej, aj keď som ju nikde nevidel. "If you leave me now, leave me now, I might disintegrate, so don't leave me now, leave me now, you know the world can wait..." S chalanmi sme sa vlnili na pódiu a vedel som, teda videl som, že dievčatám sa to veeeľmi páči. Teda podľa ich rozšírených očí to tipujem. "If you love me now, love me now, this night you won't regret.." Túto noc nebudeš ľutovať. "Come and love me now, love me now, cause with me," Žmurkol som na jednu z nich, "All the girls say la la la..." Baby doslova šaleli. "We're setting off the sirens, our bodies turn up the heat.." Podišiel som k tomu dievčaťu, ktoré ma sem dotiahlo. Podoprel som jej bradu a mierne naklonil ku mne, "I don't know a thing about you, but I know that our lips were meant to meet.." Naše pery boli predurčené k stretnutiu. Ten bozk som jej však nedoprial. "Why don't we stay together? Baby, this love's so hot.." Naďalej som sa motal okolo nej, "and it's gonna burn forever, cause you are all I want you know.." V najtesnejšej blízkosti som od nej odišiel a pridal sa k mojim chlapcom. Mikrofón som si zastrčil za opasok a chystal sa na najťažšiu choreografiu v piesni. "AM, baby, AM.. If you love me now, love me now, this night you won't regret." A nakoniec som si trošku nadvihol košeľu, však ešte posledný pohľad. "All the girls say la la la.." A koniec. Tá pieseň mi náramne pomohla odľahčiť situáciu. Konečne zo mňa časť nervozity opadla. Zoskočil som z pódia a užíval si pohľady všetkých. Tie neprajné od všetkých mužov a tie žiadavé pohľady od dievčat. Oh, to je pocit.

Ku koncu večera som mal väčšiu šancu nájsť ju. Som debil, že som ju nechal odo mňa odísť. Stále tam však bolo veľa ľudí. Bol som už celkom dosť unavený, ale vydržal som to. Prechádzal som okolo stolu, za ktorým sedela veštica Karolína. Nevedel som, čo už od života čakať a tak som sa rozhodol, že si dám vyveštiť. Nič tým nestratím. Hneď, ako som si sadol oproti nej, na mňa začala hovoriť anglicky. "Vitaj." Zmätene som na ňu hľadel. "Ako vieš, že nehovorím slovensky?" Všade okolo boli zapálené sviečky a rozsypané kryštály. "Som veštica. Vedela som, že za mnou prídeš." Po chrbte mi prebehli zimomriavky, no už som nemohol od nej odísť. "Vyber si karty." Rozložila predo mnou pár kariet. Neboli to obyčajné karty, ale nejaké s obrázkami. Pozorne som si prezrel obrázky, ale aj ju. Bola oblečená ako bohatá cigánka. Na hlave mala šatku s mincami a cez tvár mala tiež prehodené niečo ako závoj. Pôsobila na mňa ako čarodejnica z nejakej rozprávky. Znovu ma striaslo keď som si uvedomil, že je to skutočnosť. Keď uvidela moje karty, zhlboka sa nadýchla. "V živote si stratil jednu dôležitú osobu." No to viem. "Ktorú sa ti nemusí podariť získať späť." To hádam nie. "Avšak je tu ešte jedna osoba. Postihne ťa veľké nešťastie." Čo? "No bude to mať dopad na celý tvoj život. Už nikdy sa s tou stratou nevyrovnáš." Telom mi znovu prešli zimomriavky. "Dávaj si pozor na minulosť. Doháňa ťa a pokiaľ to nezastavíš, tvoj život sa zrúti ako domček z karát." Pozeral som na ňu s vypúlenými očami neschopný slova. "Všetko však môže dopadnúť dobre, ak si dáš pozor." Týmto jej veštba skončila. Nemo som pred ňou sedel. "Ehm.... prosím ťa... môžeš jej to dať?" Na veštbu som sa snažil čím skôr zabudnúť. Na stôl som jej položil notes, ktorý patril Anette s prepísanou piesňou, ktorú písala. Originál mám neustále pri sebe. Spotený, vystrašený, ale spokojný som od nej odišiel a rozhodol sa ďalej ju hľadať. No po zvyšok večera som ju už nikde nevidel.

Naozaj, uvažujem nad tým, že sa podrežem, zašrtím, obesím, to je jedno, hlavne nech nemusím ísť do školy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Naozaj, uvažujem nad tým, že sa podrežem, zašrtím, obesím, to je jedno, hlavne nech nemusím ísť do školy. Už mám sklony k samovraždam ako Anette. A ako sa dari v škole vám? :D

Verím, že som vás touto časťou potešila. Predsa všetci vieme, kto bol hnedovlasá kráska v bielych šatách s čiernou čipkou. Akurát tou veštbou som vás mohla trochu postrašiť. Schválne, kto to vylúšti? No dobre, vysvetlenie príde o tri týždne, teda v 48. kapitole.

Ozaj, prečo som vydala časť vo štvrtok? No, ide o to, že budúci štvrtok má meniny Michal a o týždeň na to Natalia. Tak reku, že na tieto sviatky by mohli byť aj nové kapitolky. Tak mi dajte vedieť, či s tým súhlasíte, alebo zostávame pri sobotách. :)

Abe mi nahráva, ale že teraz totálne. Viete, čo natočil? KLIP K MUEVE! Toto už nemôže byť náhoda. Mňa normálne skoro kleplo, keď som zistila, že natočil Mueve. A to som si myslela, že k tejto akurát nič neurobí, lebo je to taká pesnička .. no veď viete.. Takže kto chce, dnes o 21:30 môžete čakať nový klip od Abeho. Pozrite si upútavku. Úprimne, prestala som rozmýšľať.

Čo nás čaká ďalej?

"Pa, vidíme sa v škole." - "Počkaj, dopekla, toto nemôžem robiť." Kričala som za ňou, no už bola ďaleko a nepočula ma. Nezostávalo mi nič iné, iba sa modliť, nech za mnou nikto nepríde. Čo sa však nestalo.

Btw, ďakujem za krásnych 41K reads a 3,5K hviezdičiek. Ani nedokážem opísať, ako sa z toho teším. Aj keď sme teraz iba na piatom mieste vo FanFiction, nevadí no. Strašne vás za to ľúbim. :*

Dangerous DancerWhere stories live. Discover now