Poďakovanie + info o pokračovaní

2K 133 29
                                    

Začalo sa to nevinným letom do Barcelony za pracovnými povinnosťami a zároveň výletom, ktorý však skončil úplne inak, ako si to Anette naplánovala. Po nešťastnej láske, z ktorej si vypestovala odolnú stenu voči mužskej rase, prišiel človek, ktorý akoby mávnutím čarovného prútika dokázal túto stenu zbúrať. Po krátkom, no dokonalom kamarátstve prišiel na rad vzťah plný lásky, vášne, cukru a podobných sladkých vecí. Všetko sa zdalo byť dokonalé až pokiaľ osud nezaplietol do deja Nataliu a Michaela. Prežili sme smrť vykúpenia Anette z jej trápenia, ale boli tu aj zábavné chvíle, nad ktorými sa určite všetci pousmejeme. A teraz sme tu. Na konci príbehu Dangerous Dancer. Bože, až sa mi slzy hrnú do očí. Zakaždým som sa snažila čo najviac, aby vás nová kapitola bavila, páčila sa vám, ale niekedy to proste nešlo. Škola, blok, choroby... to všetko dokopy mi často bránilo písať, ale nakoniec sme to spolu zvládli. A za to vám veľmi ďakujem, že ste ma podporovali, hviezdičkovali, komentovali a písali mi povzbudzujúce správy, ktoré sa týkali priamo príbehu alebo aj mňa. Spolu sme dosiahli hranicu takmer 70K reads, 5,7K hlasov a 1,4K komentárov, čo je podľa mňa obrovský úspech. Dokopali sme ho na 1. miesto vo FanFiction a TeenFicton, z čoho sa naozaj teším a dúfam, že aj vy so mnou, keďže na všetkom máte zásluhu vy. Veď vy všetci viete, že ja vás strašne za to ľúbim. :)

Asi väčšina z vás netušila, že pripravujem novú sériu. Ale tak ja nepíšem tie čierne odseky pre srandu králikov.

Myslím, že v tomto príbehu som vám ďakovala už veľmi veľakrát, ale ja neprestanem, keďže nás čaká minimálne jedná séria. A tak, ľudia, pripravte si perá a papieriky, budíky, upozornenia a pekne krásne si teraz dajte poznámočku, že presne na štedrý deň, 24.12.2016, tu máme novú sériu Dangerous Boy! Dajte mi follow, malo by vám asi prísť upozornenie, že som vydala nový príbeh. keďže ja som veľmi štedrý človiečik, tak ja som si to musela nechať na Vianoce. Ale nebojte sa, že na vás počas prestávky nemyslím, stále tu máme Same Heart, ktorého nové kapitoly však budú vydané až niekedy pred Vianocami, keďže oni tam už majú štedrý deň, a viete, chceme si zachovať vianočného ducha. :) A nezabudla som ani na Where's my gum?, či Come fly with me into a fantasy, kde sa snažím pridávať moje amatérske kúsky v podobe abstrakcií vyjadrujúcich moje pocity. :) Mimochodom, ďakujem vam za 3K reads na I still hate myself. Určite sa na to mrknite, alebo nie, sú to len kraviny z mojej hlavy :D

Takže ja vám želám krásny zvyšok.... prestávky a teda vidíme sa na Vianoce. Teším sa na vás :)

Čo nás čaká ďalej?

Celé dni som len plakala, no potom sa rodičia rozhodli zobrať ma na psychiatriu, kde mi lekári pomohli zvládnuť maturitu a prijímacie skúšky na vysokú. A, samozrejme, že som našla veľkú oporu v...

"Horšie ako malé dieťa..." Povedala si a radšej odo mňa odišla. "Keď sa vrátim, nech to máš v sebe." Odurdene som na ňu zazeral, no potom som dostal brilantný nápad. Predsa to môžem aj vyhodiť. "Nech ťa to ani nenapadne!" Zakričala z obývačky mama a napochodovala do kuchyne. "Ty si strašný. Chovaj sa už konečne primerane k svojmu veku."

Poutierala som prach na skrinkách a poličkách a keď som dávala do poriadku jeho nočný stolík, napadlo ma pozrieť si, čo v ňom skrýva. V zásuvke mal, ako som čakala, menšie zásoby prezervatívov, všelijaké blbosti, no mňa zaujal letáčik pod krabičkami. Roztvorila som ho, pretože som dúfala, že sa dozviem aspoň...

Mojim zámerom samozrejme bolo nasadiť vám do hlavy chrobáka. :)))

Ozaj inak, ja som vám chcela ešte povedať môj názor na Mi Vecina. Ten chuj vám prezradil dosť podstatnú časť s druhej série. A klip. Pri scénach bez trička som odpadávala, celý čas som sa modlila, nech sa tam neolizuju, reklama na Samsung trochu odveci, ale čo už. A prvá vec, ktorá ma napadla bola, že Abe má lepšie urobené obočie ako ja. :D

Dangerous DancerWo Geschichten leben. Entdecke jetzt