RAMADHAN

3.5K 58 2
                                    

*Salam sejahtera dan assalamualaikum semua..

First,wani hrp masih tk lambat lagi nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kpd semua umat Islam di dunia ni terutama readers,silent readers,voters,dan commenters AMMD Semoga Ramadhan tahun ni jd Ramadhan yang diberkati Allah utk kita semua.

So,baju raya awak tahun ni warna apa? Brg raya semua dah settle ke? Yang dah tu untunglah.Wani satu pun tk settle lg.Hahah..

Okay,okay.Terus terang je lah ye.. Disebabkan bulan Ramadhan yang mulia ni,wani bermurah hati (ceyh!) menulis dua bab special khas utk readers,okay? Apa yg special? Specialnya is dlm dua bab tu,awak akan baca moment diorang yg sweet-sweet aje.Jd jgn stress-stress lagi utk harini.Kita lyn je moment sweet Damia + Hairil. Tp wani sempat buat utk AMMD je dulu,LYMAM 2 wani buat juga tp baru siap satu bab,ada lagi satu bab tgh buat.So,wani akan update yg satu bab tu je lah dulu.Utk AMMD dah cukup dua bab.Mmg tk byk tapi jadilah tu.Ni sbg persediaan sblum konflik dua-dua cerita ni start sbb lps ni tk tahu lah bila lagi diorg akan suwit muwit.

Okay,byk nau wani membebel sampai dah nak 200 words dah.Okaylah,hope sgt awak suka dgn special bab yg wani tulis khas utk readers.Sekian,wani undur diri dulu.Selamat berpuasa dan berbuka puasa utk semua! Bai.. assalamualaikum

Jd,hope awak suka lah ye? Klu kata tk sweet,maaflah.Wani pn mana pandai nak sgt nak buat moment sweet.

AKU MILIK MR.DINOWhere stories live. Discover now