Hye.. sorry klu ada yg excited igtkan ni update,tp ni bkn update ye? wani ada nak bgthu sesuatu yg penting sgt!!!
I'm so sorry sbb dh lama tk update.Sbnrnya acc waniEllyz ni ada masalah so tk boleh nak teruskan update.Skrg mmg wani boleh publish tp takut klu dh sambung balik update,nnt buat hal balik so awak juga yg tk boleh baca next entry kan?
Mula2 bila dpt tahu acc ni problem,wani fikir mcm tkpelah.. biarkan je lah cerita tu trgantung tp bila wani tgk ramai org comment yg minta wani update next chapter as soon as possible,wani pun rasa kesian pula sbb biarkan cerita tu tergantung dan yg paling penting kesian biarkan readers semua ni menunggu.
So,wani pun buat acc baru khas utk readers LOSING YOU,MR ADD MATH! dan AKU MILIK MR DINO.Jadi,bukan lah bermakna cerita ni semua akan trgntung,wani dah tulis sambungan cerita ni dan dah ada dkt draft.
So,klu nak sambung baca sambungan utk cerita LOSING YOU,MR ADD MATH! (Bab 34) dan AKU MILIK MR DINO (Bab 53),
boleh follow up dkt wani punya new acc CikVelvet .Tetapi semua bab ni akn dipublish bermula 29/10 ye? tunggu wani habis exam dulu dan klu boleh wani nak publish lebih dari satu bab sbb dh lama tak update.
Sbnrnya wani takut klu readers LYMAM 2 dgn AMMD ni dah hilang.Maklumlah,dah lama sgt tk update kan? mana lah tahu kut2 ada yg dah buang cerita ni dr library or reading list :(
Sorry for everything dan jgn risau,klu ada readers yg masih menunggu utk sambungan LYMAM 2 dan AMMD ni,awak akan brjumpa balik dgn Rayyan & Qasrina dan Hairil & Damia.
Jadi lps baca note ni,boleh lah rajin2kan tgn tu search acc CikVelvet dan alang2 tu follow lah sekali ye sbb followers semua dah hilang.Tak nak follow pun takpe,tak paksa.
Dan yg paling penting,don't forget to catch up sambungan LYMAM 2 dgn AMMD yg akan diupdate bermula 29/10 ni di acc CikVelvet dan In Sha Allah akan diupdate lebih kerap sbb cerita2 ni akan tamat sebelum habis 2016!!
So starting from now,klu ada yg nak tanya apa2 saja psl LYMAM 2 or AMMD,boleh lah tanya di new acc waniEllyz,CikVelvet yg sentiasa active..
ikhlas dr wani <3
YOU ARE READING
AKU MILIK MR.DINO
Random#SILA KE FULL SINOPSIS UNTUK MENGETAHUI KISAH AKU MILIK MR DINO.. *Hak cipta terpelihara WaniEllyz.Dilarang menciplak,meniru atau sebagainya tanpa izin WaniEllyz.Sekian..