Na moje prekvapenie s mojím nápadom nemal Max žiadne výhrady. Práve naopak. Súhlasil. Povedal, že potrebujem na chvíľu pauzu, no on si nemyslí že mi paparazzi dajú pokoj a toho sa popravde bojím. Chcem ísť s malou za mamou a Sonyou. Už dlho Faith nevideli a určite im chýbame. Navyše Sonya bude mať 15 čo je ideálna príležitosť usporiadať jej poriadnu párty pri vode. Niečo v retro štýle. Taký mix všetkého. Jop, bude to skvelé.
-Si si tým istá?- spýtal sa ma Dylan.
-Vôbec- povedala som úprimne a objala ho.
-Ale potrebujem to- usmiala som sa na neho.
-A nie je to kvôli niečomu inému?- nedôveryhodne si ma premeral od hlavy až po päty. Samozrejme, že áno!
-Budeš mi chýbať- šepla som mu do ucha a on sa zhlboka nadýchol a zaboril mi hlavu do krku. Evidentne pochopil, že mu nič nepoviem. Nechcem o tom hovoriť, nechcem o ňom hovoriť ani na neho myslieť. Nehovoriac o Davine či Selene.
-Aj vy mne- povedal, keď sa odtiahol a milo sa usmial čím ma opäť vtiahol do reality.
-Keby niečo volaj- povedala Hailey s úsmevom na perách a vtiahla ma do medvedieho objatia.
-Dobre- šepla som.
-Daj na neho pozor- šepla som jej a ona sa nad tým zasmiala.
-Neboj sa, dám- pobozkala malú do vláskov, zatiaľ čo Dylan nakladal kufre do auta, no všimla som si ako si všimol že na neho uprene hľadím. Je mi ako brat, tak sa mi nečudujte! Ani sama neviem na ako dlho idem k našim. Viem len že si chcem oddýchnuť. A nie je to tým, že sa chceš vyhnúť Davine či Ryanovi? ozvalo sa i svedomie, ktoré som ignorovala. Viem, že mám pravdu zlatko, tak sa neklam! rýpalo ďalej. Nie! Idem pozrieť maminu a Sonyu! Idem si oddýchnuť. Ako vieš že tam nestretneš niekoho z nich?rýpalo svedomie ďalej. Neviem to.
-Majte sa- zakývala som im a nastúpila do svojej peknej čiernej limuzíny. Okamžite čo som zavrela dvere sa auto pohlo a ja som sa pripútala bezpečnostným pásom.
Hailey a Dylan mi kývali až do momentu, keď auto zmizlo za rohom. Limuzínou ideme len k letisku, potom pôjdeme súkromným lietadlom.
-Už sme vtom samé- brnkla som Faith po jej rozkošnom nošteku, na čo sa zasmiala. Ani by som nepovedala, že má rok a dve mesiace. Aww, ona je tak mega cute :3 Dala som jej naspäť do pusy cumlík, ktorý jej pri tom vypadol a položila ju vedľa seba na sedadlo. Začala sa hrabať v kabelke, no očkom som malú kontrolovala. Kde je ten mobil? Kopa harabúrd, ktoré ani nepotrebujem. Určite poznáte ten pocit, keď niečo súrne hľadáte, no pri tom hľadaní nájdete niečo čo ste hľadali skôr ale nie to čo naozaj práve potrebujete.
-Slečna Sumersová, už sme tu- ozval sa môj šofér, ktorý zaparkoval auto tesne vedľa lietadla, ktoré obkľúčil dav fanyniek. Odkiaľ o tom vedia? A ako sa máme s Faith teleportovať do lietadla? Ach, toto je snáď zlý sen. Čo urobím? Ak sa mi aj pokúsi vyhnúť sa i, je až príliš veľká šanca že malá začne plakať a oni si nás všimnú. Chce to hlboký nádych a výdych. Nádych a výdych. Musím veriť, že to dopadne dobre. Prečo som nemohla vziať aj Emily? Nemala by som takéto stresy! Na chrbát som si prehodila čierny ruksak značky nike, kde boli samotné veci pre Faith ako sú plienky či mlieko a na plece som si hodila crossbody kabelku. Nasadila som si kapucňu a vzala malú na ruky. Pritisla som si ju na hruď najviac ako to šlo. Naozaj nemám záujem aby sa o nás hovorilo úplne všade. Môj šofér, ktorého meno nepoznám mi urobil gardé, keďže si ma pár fanyniek všimlo a rútilo sa smerom ku mne.Kričali výskali. Robili všetko možné, len aby som si ich všimla a verte mi, že som si ich všimla, no nemohla som sa im venovať. Rýchlo som vybehla po stupienkoch hore a zložila veci na voľných sedadlách, ktoré mi padli ako prvé pod ruky.
Malinká začala mraučať. Pobozkala som ju do vláskov a posadila si ju na kolená smerom ku mne.
-Neplač princezná. Nemusíš sa báť lietania. Uvidíš bude to skvelý pocit. Som tu s tebou- zašepkala som jej do uška a znova ju pobozkala do vláskov.
-Všetko v poriadku?- spýtal sa pilot s úsmevom na perách. Letmo som prikývla a naďalej sa venovala Faith.
-V tom prípade....môžeme vyraziť- povedal a odišiel do prednej časti lietadla, kde za sebou zavrel dvere. Malú som na chvíľu posadila na svoje miesto a zapla bezpečnostným pásom. Vstala som a prebehla na druhú stranu miestnosti. Nahla som sa k oknu a začala som kývať svojim fans. Nechcem ich sklamať. To vážne nie! Viem, že im dlhujem pravdu tak im to nejako naznačím, no nemôžem im to povedať. Sú tu ľudia, ktorí by to zneužili proti mne. Lenže čo ak predsa? Čo sa stane keď sa to celé prevalí?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Názorík? :)
*Adell
BINABASA MO ANG
Remember?
Teen FictionBoli zaľúbení. Bolí láskou pohltení. Mali svoj vlastní svet. No jedného dňa sa všetko obrátilo hore nohami. Zjavila sa jeho bývalá tehotná priateľka, čo ju neskutočne bolelo...bez slova odišla a nikto o nej nepočul a prečo? Pretože nezniesla, že ju...