Prebúdzam sa na hlasný smiech z prízemia. Pomaly otváram oči a rýchlo sa posadím. Pretriem si ich a hneď na to pocítim ostrú bolesť hlavy. Čo všetko som včera vypila? Ach. Chytím sa hlavu do dlaní a opäť zavriem ospalé oči. Nemotorne vstanem z postele a ako taký zombík docválam do kúpeľne ale to by som nebola ja, keby som cestou nestihla o niečo zakopnúť a tak spadnúť tvárou na studenú zem. Ale žijem. Vytiahnem sa na nohy a podídem k umývadlu. Opláchnem si tvár studenou vodou a poutieram si tvár bielym uterákom po mojej pravej ruke. Konečne sa na seba pozriem do zrkadla, v ktorom zbadám strašidlo s vlasmi na každej strane, výzorom zombíka a ospalými očami, pričom nerátam tie kruhy pod nimi.Zhlboka som sa nadýchla a vzala do rúk potrebné veci, aby som sa dala dokopy.
Asi po 10 minútach som konečne vyzerala ako človek. Stačilo sa už len prezlieť. Vrátila som sa späť do izby a znova som sa na niečo potkla a spadla na zem, no zachytila som sa v kliku.
-Robíš si srandu?- zamrmlala som naštvane a vyškierala som sa opäť na nohy. Ostrá bolesť hlavy ma ešte neprešla. Potrebujem tabletku a rýchlo!
Prezliekla som sa do telového voľného svetríka, ktorý mi siahal akurát pod zadok a vlasy si strčila do drdola. Zbehla som dole schodmi a rukou si držala ruku na spánkoch.
-Dobré ránko- zakričali na mňa. Mama a Sonya. Obe sedeli na bielom chlpatom koberci v obývačke a hrali sa s Faith. Boli rozkošné. Všetky tri, no nevedela som sa na to sústrediť.
-Pšššt, potichu- šepla som a tým im naznačila že sa necítim práve najlepšie. Prešla som do kuchyne a rýchlo našla tabletku, ktorú som následne zapila vodou. Vrátila som sa za nimi späť do obývačky a zvalila sa na gauč.
-Dajte mi 10 minút a budem v pohode- zavrela som oči a počula ako sa na mne chichúňajú.
-Čo všetko si včera vypila?- podpichovala ma Sonya, na ktorú som sa vražedne pozrela. Chce to riešiť teraz, tu a pred mamou? Diky sestra, fakt mám na to náladu. -_-
-Ma-ma- šepla s úsmevom na perách moja malá princezná. Posadila som sa a natiahla k nej ruky. Vzala som si ju do náručia a položila ju na svoje kolená. Rozkošne sa na mňa usmiala. Chytila som ju za rúčku.
-Povieš mi čo sa medzi vami dvoma deje?- spýtala sa zvedavo.
-Hmm?- pretrela som si rukou oči a zívla som si.
-Ty a Ryan....?- uškrnula sa na mňa.
-Nie žiadne ja a Ryan!- okríkla som ju.
-A čo má znamenať toto?- znova sa uškrnula a podala mi do rúk nejaký časopis.To snáď nie! Teraz to vydali? Práve teraz, keď sa mi to vôbec aleže vôbec nehodí?
-Si tam sexy- povedala a nadvihla obočie.
-Mama, povedz jej niečo!!-Nech prestane!- zakňučala som, pretože mi vôbec nepomáhala, priam naopak. Aj tá sa na mne smiala.
YOU ARE READING
Remember?
Teen FictionBoli zaľúbení. Bolí láskou pohltení. Mali svoj vlastní svet. No jedného dňa sa všetko obrátilo hore nohami. Zjavila sa jeho bývalá tehotná priateľka, čo ju neskutočne bolelo...bez slova odišla a nikto o nej nepočul a prečo? Pretože nezniesla, že ju...