Selenin pohľad:
Nervózne sa prechádzam z miesta na miesto, po nemocničnej chodbe. Nemôžem uveriť, že som sa na to vôbec dala. Určite nás hľadá polícia a je to pre nás nebezpečné, ale čo robíme my? Namiesto toho aby sme si zachránili kožu a ušli aj s prachmi, sme v nemocnici a čakáme na debilné výsledky. Ktovie možno je tá malá su*a už mŕtva a my tu len strácame čas. Možno sem práve teraz mieri polícia a možno už majú aj zatykač. Do riti!! Čo tu stále robím? Okamžite zastanem na mieste a zvrtnem sa na päte kráčajúc k výťahu rýchlym krokom.
-Slečna Mathew?- ozval sa spoza mňa hlas, ktorý bol adresovaný mne. Vraj ,,slečna Mathew" pff to meno som si vymyslela. Pomaly sa otáčam za tým hlasom.
-Deje sa niečo? Je v poriadku?- predstieram zhrozenie a strach. Musí mi veriť. Veď som údajne jej sestra, čiže by sa patrilo prejaviť o ňu záujem, nie? Bolo by fajn byť práve teraz niekde na Bahamách.
Ariin pohľad:
Poznáte ten pocit, keď zaspávate? Keď pomaly zavriete oči a všade máte možnosť tmu, ktorá rýchlo rastie až vás celkom pohltí a vy viac nevnímate svet? Teda...keď ste úplne mimo? Mhh...tak sa momentálne cítim. Neviem kde som, čo tu robím a vôbec čo sa stalo, kto som. Jediné čo viem je, že tu niečo otravne pípa a že ma bolí celý človek, pričom sa nedokážem pohnúť. Ani len otvoriť oči. Vážne by ma zaujímalo čo sa mi stalo, ale to chcem asi priveľa,že?
Ryanov pohľad:
Stojím opretý o kuchynskú linku hypnotizujúc mobil, položený na stole pár krkov predo mnou. Tak veľmi si prajem, aby niekto niečo zistil. Alebo ju rovno našli. Živú a zdravú....
-Už spí-prišla ku mne do kuchyne Davina aj s chabým úsmevom na perách.
-Je rozkošná- povedala, s úmyslom vytiahnúť ma z myšlienok na ŇU, no márne.
Flashback
-Kašleš na to že ťa niekto miluje a že máš dcéru, ale takto ti to vyhovuje nie? Jasné, že áno. - povedala medzi vzlyky.
-Ale vieš čo? Nebudem ti to zbytočne komplikovať. Je mi jasné, že ti len zavadziame, takže....-zrazu sa mobilom ozval len šum. Čakal by som, že to ihneď položí ale možno i len chcela dať šancu niečo povedať.
-No vidíš, ani to nebolelo...- povedal mužský a mne dosť povedomý hlas, no v tej chvíli som ho nemohol rozoznať. Následne to položil.
Koniec Flashbacku
-...,no chápeš to?- spozornel som až keď sa zasmiala.
-Hééj, ale ty ma vôbec nepočúvaš- odula sa a prekrížila si ruky na hrudi.
-Sorry, čo si vravela?- spýtal som sa s pohľadom ,,je evidentné že som myšlienkami inde ale rád si vypočujem dôležitú informáciu pre môj život...tak smelo do toho!!"
-Vravela som, že Jaxon a Faith sú úplne úžasní. Myslím, že už teraz sa berú ako súrodenci a takto je to najlepšie. Aghh, keby si ich videl aké sú to spolu šidlá. Ani chvíľku spolu neposedia, stále musia niečo robiť. Dnes spolu stavali bunker so stoličiek, diek a vankúšov, no chápeš to?- zasmiala sa a ja som sa k nej schuti pridal. Je fajn vedieť, že tí dvaja si tak veľmi rozumejú. Asi to bude tým, že sú skoro rovnako starí, alebo jednoducho tým že sú to deti a tie majú neskutočne ale akože fast veľa energie.
-A...hovorila niečo?- opatrne som sa spýtal, pričom mi veľký úsmev z tváre rýchlo zmizol. Pri spomienke na toho chlapíka v tej diere s malou po boku je mi hrozne. Nemal som vôbec dovoliť, aby to došlo až sem. Kevin mal byť dávno v base, rovnako aj všetci čo s ním spolupracujú. Sakra, kto to môže byť? Prečo som bol tak naivný a dúfal som, že po tom čo mu poriadne naložím sa spamätá a dá nám pokoj? Mal som ho radšej zabiť a teraz by moja sladká Aria zbytočne netrpela. Viem, že to zvládne. Je silná, ale čo ja? Už viac neznesiem pocit, je preč. Nezvládnem že tu nie je a nezvládnem sa ďalej takto trápiť. Chcem ju jednoducho späť. Takže drahý Kevin, je mi jedno kde si, ale ver tomu, že keď ťa nájdem tak ťa jednoducho zabijem!
YOU ARE READING
Remember?
Teen FictionBoli zaľúbení. Bolí láskou pohltení. Mali svoj vlastní svet. No jedného dňa sa všetko obrátilo hore nohami. Zjavila sa jeho bývalá tehotná priateľka, čo ju neskutočne bolelo...bez slova odišla a nikto o nej nepočul a prečo? Pretože nezniesla, že ju...