Takže ty máš teraz dve naraz?

1.7K 144 14
                                    


Ou shit! Tresla som sa rukou po čele. To bude Max. Určite! Ryan spomínal, že tu má prespať lenže....aghh. Rýchlo som zoskočila z postele a obliekla si voľné tepláky. Rýchlo som si rukami prehrabla vlasy a upravila tričko. vybehla som na chodbu kde som zbadala dve mužské postavy a jedna z nich patrila Ryanovi.

-Ahoj Max- slušne som sa pozdravila strčila si ruky do zadných vreciek nohavíc. Okamžite sa obzrel mojím smerom a žiarivo sa usmial. Naozaj neviem ako sa k nemu správať. Mala som ho rada, bol to môj fotograf no potom ma spolu s Dylanom dotlačili do niečoho čo som nechcela. Lenže a by sa to tím dvom nepodarilo asi by sme s Ryanom neskončili opäť spolu, no nie?

-Ahooj- povedal a vtiahol ma do objatia, ktoré som mu neopätovala, pretože za 1: nechcela som ho objať a za 2: pritisol mi ruky, takže aj keď by som názor zmenila nemala by som ako objať ho.

-Okey kámo, to by stačilo. Pusti moje dievča!- okríkol ho Ryan a mne sa hneď nadvihli kútiky úst, potom čo povedal že som jeho dievča. Max sa odo mňa odtiahol a priateľsky pobúchal Ryana po pleci, ktorý sa rozosmial a vôbec neviem nad čím.

-Takže ty máš teraz dve naraz?- podpichoval ho Max, nad čím mi úsmev z pier okamžite klesol. Vážne to povedal? Ryan si všimol ako som hneď zamrzla.

-Ak si si nevšimol ja som stále tu!- zamával som rukami vo vzduchu, pričom som hodila naj-falošnejší úsmev aký poznám.

-Ale čo! Veď mám pravdu. Si ženatý a tvrdíš, že toto je tvoje dievča- posmešne sa na mňa pozrel.

-Sklapni Max!- zavrčal Ryan cez zaťaté zuby. Toto nemal povedať. Nahnevane som odpochodovala okolo nich, pričom som Maxa nezabuchla udrieť svojím plecom o to jeho. Nezastavila som, jednoducho som pokračovala do obývačky, presnejšie k balkónovým dverám. (chata je prízemná- teda nemá žiadne poschodia preto je tam balkón nanič...skôr to myslím ako dvere na terasu)

 Naštval ma a celkovo štve ma to! Štve ma, že má pravdu! Predsa len má ten idiot pravdu. Ja som tu tá vedľajšia. Ale ide tu predsa o nás, nie? Už nie je žiadna Selena, nie? Prečo mi to musel pripomenúť? Prečo to nemohol nechať tak? Oni sa predsa rozvádzajú, pretože medzi nimi viac nič nie je. Nebolo aj v jeho záujme, aby sme spolu vychádzali, aby sme s Ryanom boli opäť spolu? Tak prečo sa nás snaží poštvať? Prečo to kazí? Aghh.

-Čo máš za problém?- skríkol po ňom Ryan, ale viac som už nezaregistrovala, pretože som sa ocitla na terase. Sadla som si na príjemne teplý betón a zavrela oči. Je už 18:54, no stále slnko praží akoby bol obed. Milujem to. Milujem, keď je vonku takto pekne. Wait! Nespomínal Ryan, že tu majú bazén. Hodila som zamyslený face a zdvihla ten svoj lenivý zadok a šla ho pohľadať. Obišla som chatku a konečne som našla to po čom túžila. Ani som sa neobťažovala zobliekať. Rýchlo som sa rozbehla a skočila do vody. Stihla som sa poriadne nadýchnúť, preto som nemala problém plávať pod vodou celý 50 sekúnd. 

-Žiješ?- ozval sa hlas spoza mňa.

-Max? Si normálny? Toto mi už nerob!- chytila som sa za srdce a otočila sa k nemu, aj keď on stál na kraji a civel na mňa.

-Sorry, ale bola si tam celkom dlho- zdvihol ruky nad hlavu v obrannom geste. Počkať, počujem kompliment alebo starosti? Blbosť!!

-Čo tu robíš Max?!- spýtala som sa priotrávene z jeho prítomnosti.

-Ak si sa mi prišiel opäť vysmievať, môžeš ísť- ukázala som mu smer, ktorým prišiel.

-Nie, to nie- okamžite reagoval.

-To by som si nedovolil- chytil sa za srdce a namyslene sa usmial. Okey decká, nechápem čo sa to tu deje.

-Tvoj frajer ma poslal- povedal jednoducho.

Remember?Where stories live. Discover now